Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Genel, Marka Stratejisi, Sosyal Medya,

Sosyal Medyada Şikayet Yönetimi Markaları Tehdit Ediyor

by fikirmod3 Temmuz 2019
8
Shares
Share on FacebookShare on Twitter
Sosyal Medyada Şikayet Yönetimi

Sosyal Medyada Şikayet Yönetimi Markaları Tehdit Ediyor. Sosyal medyada şikayet yönetimi markaların tüketici gözünde değerini yükseltebilir veya daha da çok düşürebilir. Sosyal medya, markalar için yeni bir imtihan yerine dönüştü.

Reklam ajansları bu konuda markaya nasıl destek sağlar?

Sosyal medyada şikayet yönetimi, zor, bilgi ve tecrübe gerektiren bir iştir. Reklam ajansları daha doğrusu dijital reklam ajansları şüphesiz ki bu konuda çok tecrübeli. Bir marka dijital reklam ajansı ile çalışmadan sosyal medya yönetimi yapıyorsa bir sürü aksilikle boğuşmak zorunda kalması çok yüksek bir olası durumdur. Dijital reklam ajansı sizin için sosyal medyayı a dan z ye her şeyiyle ilgilenir ve bunu profesyonel olarak yaparlar. Bu yüzden sosyal medyada emin ellerde olduğunuz için daha doğru ve etkili sonuçlar alırsınız.

Sosyal Medya

Sosyal Medya

Tüketici her zaman haklıdır lafından yola çıkarak, sosyal medyada yapılan yanlış stratejiler doğrultusunda her zamanki gibi müşterileriniz sizi şikayet edecek ve haklı olan yine müşteri olacaktır. Bu tip şikayetler her markanın başına gelebilir. Yani en çok şikayeti küçük markalar, en az şikayeti büyük markalar alacak diye bir kural yoktur. Sosyal medya hesap yönetimini kim daha iyi kontrol edebiliyorsa o marka daha az şikayet alır. Kontrol edemeyen ise daha çok şikayete maruz kalır.

Sosyal Medyada Şikayet Yönetimi

Sosyal Medyada Şikayet Yönetimi

Sosyal Medyada Şikayet Yönetimi Nasıl Yapılmalı
1.Tüm şikayetlere önem gösterin

Sosyal medya şikayet yönetimi konusunda ilk noktamız, her şikayetin önemli olduğu ve önem göstermemiz gerektiğidir. Basit olarak gördüğünüz bir şikayet çığ gibi büyüyebilir. Aslında şikayet olumsuz olarak algılanmamalı. Şikayet var ise müşteriniz sizi önemsiyor olarak algılayabilirsiniz. Sizde bu şikayete yapıcı bir şekilde çözerseniz, müşteri de marka beni önemsiyor olarak algılayabilir.

Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal Medya Yönetimi

2. Hazırlık Yapın

Sosyal medya şikayetinin iyi yönetimi, yapılan hazırlığın kalitesiyle orantılıdır. Markanıza dair yazabildiğiniz kadar kötü senaryo yazın.  Her durum için plan yapın. Yaşayabileceğiniz kötü olayları ön görün ve ona göre hazırlık yapın. İyi hazırlık, iyi bir markanın anahtarıdır.

Sosyal medyada şikayet yönetimi

Sosyal medyada şikayet yönetimi

Şikayet Yönetim  Sistemi Oluşturun

Sosyal medya şikayetleri birçok türe ayrılabilir. Ürün veya hizmet gibi konulardan şikayete uğrayabilirsiniz. Bu şikayetleri görmezden gelip umursamazlık yaparsanız, tüketici gözünde itibarınız düşebilir. Şikayetleri iyi yönetebilmek için kusursuz bir plana ihtiyacınız var. Bu konuda hizmet aldığınız dijital reklam ajansı sizin için en iyi planı sunacaktır. Şikayet geldikten sonra hangi departmana iletileceği, şikayetin cevaplanması ve çözülmesi aşamasında neler yapılacağı hakkında bilgi sahibi olmanız gerekmektedir.

Unutmayın ki her an her dakika sosyal medya üzerinden şikayet edilebilirsiniz. Bunda en önemli nokta şikayetlerin hızlıca çözümlenmesi konusudur. Şikayetleri ne kadar kısa sürede hallederseniz, tüketiciniz gözünde o kadar yükselirsiniz.

Markanıza katabileceğimiz iyi fikirlerin olduğu, sizin için doğru ve etkili stratejiler oluşturabilecek olan 360 derece tam ajans hizmeti almak isterseniz İstanbul – Acıbadem Fikirmod Kreatif & Dijital Reklam Ajansı olarak bize ulaşabilirsiniz. 

Benzer makale veya içerikler için lütfen tıklayınız. 

Bunu paylaş:

  • Twitter üzerinde paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
  • Facebook'ta paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)

İlgili

Acıbadem Reklam Ajansıdijital reklam ajansıkreatif reklam ajansıreklam ajansışikayet yönetimisocial mediasosyal medyasosyal medya yönetimisosyal medyada şikayettam hizmet ajansı
Previous

Pazarlama Stratejisi Konusunda Medya Birlikteliği

27 Haziran 2019
Next

Reklam Ajansı ‘nın Başarısızlığı Markaya Yansır

29 Temmuz 2019

Bizi Takip Edin

E-Posta ile Abone Olun

Fikirmod Blog'a abone olmak ve en yeni makaleleri almak için e-posta adresinizi

Kategoriler

  • Dijital Reklam (33)
  • Genel (78)
  • Görsel Tasarım (25)
  • İçerik Pazarlama (40)
  • Marka Stratejisi (73)
  • Sosyal Medya (29)
  • TV & Reklam Prodüksiyon (9)
  • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu (16)

Son Makaleler

  • Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    3 gün ago
  • Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    1 ay ago
  • Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    1 ay ago
  • Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    1 ay ago

Trending

  • Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    19 Eylül 2018
  • Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    4 Eylül 2018
  • Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    20 Eylül 2018
  • Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    4 Eylül 2018

Etiketler

360 derece ajans 360 derece hizmet veren ajans 360 derece reklam ajansı Acıbadem Reklam Ajansı başarılı içerik Başarılı Reklam Fikri butik reklam ajansı dijital ajans dijital içerik pazarlaması dijital medya dijital pazarlama dijital pazarlama ajansı dijital pazarlama stratejisi dijital reklam dijital reklam ajansları dijital reklam ajansı doğru hedef kitle doğru reklam ajansı en iyi kreatif reklam ajansları fikirmod görsel tasarım hedef kitle istanbul reklam ajansı içerik pazarlama içerik pazarlaması kreatif ajans kreatif reklam kreatif reklam ajansı kreatif relam ajansı kurumsal sosyal medya markalaşma marka stratejisi pazarlama stratejileri potansiyel müşteri reklam reklam ajansı reklam ve pazarlama seo social media sosyal medya sosyal medya ajansı sosyal medya yönetimi tam hizmet ajansı tam hizmet reklam ajansı yaratıcılık

© 2018 Fikirmod Reklamcılık A.Ş.. All rights reserved.

 

Yorumlar Yükleniyor...