Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Genel, Marka Stratejisi,

Pazarlama Stratejisi Konusunda Medya Birlikteliği

by fikirmod11 ay ago
1
Shares
Share on FacebookShare on Twitter
Pazarlama Stratejisi Konusunda Medya Birlikteliği

Pazarlama Stratejisi Konusunda Medya Birlikteliği. Eğer şirketinizin kapsamlı bir pazarlama stratejisi var ise geleneksel ve dijital medyadan da yararlanıyorsunuz demektir. Çünkü bir şirketin sağlam bir pazarlama stratejisinin olması demek iki mecradan da yararlanıyor demektir.

Günümüzde geleneksel ve dijital medya çok farklı olarak gözükür. Birçok pazarlama hatası da bu yüzden çıkmıştır. Geleneksel ve dijital medyayı birbirinden ayırmak yerine, birbirine entegre bir şekilde çalışırsa ortaya çok sağlam ve çok başarılı bir strateji çıkar.Bunun için 360 derece reklam ajansı ile çalışabilirsiniz. Eğer geleneksel ve dijital medya için böyle bir entegre yapmayı başarabilirseniz, müşterileriniz ile daha sağlıklı bir iletişim kurabilirsiniz.

Bunu yapabilmek için uygulamanız gereken birçok adım bulunuyor.

Pazarlama Stratejisi Konusunda Medya Birlikteliği İçin Yapılması Gerekenler

Pazarlama Stratejisi Konusunda Medya Birlikteliği İçin Yapılması Gerekenler

Pazarlama Stratejisi Konusunda Medya Birlikteliği İçin Yapılması Gerekenler
1. Hedeflerinizi Oluşturun

Aslında bu başlık sadece reklam ve pazarlama dünyası için değil, hayattaki her şey için kullanılması ve önemsenmesi gereken bir madde.  Reklam ajansları pazarlama stratejileri hakkında çok bilgili ve hassas olsa da bazı markalar hala bu konuyu önemsememekte ve hizmet aldığı ajansın bu konu hakkındaki önerilerine kulak asmamaktadır. Herhangi bir pazarlama girişimine dair hedeflerinizi ana hatlarıyla belirleyerek başlamanız, bu çetrefilli yolun büyük mesafesini kat ettiğiniz anlamına gelir.

Yapacağınız her pazarlama stratejisinin amacınıza uygun olması gerektiğini unutmamalısınız ve buna dair plan yapmalısınız.

Pazarlama Stratejisi

Pazarlama Stratejisi

2. Tutarlı Mesajlar Oluşturun

Tutarlılık, şirketlerin pazarlama girişimlerinde başarıyı belirleyen ve çok da gizli olmayan maddelerden biridir. Bir şirkette tutarlılık yoksa, müşterilerin kafası karışabilir, markaya karşı ilgilerini kaybedebilir ve aradıklarını bulamıyor olabilirler. Dijital medya ile geleneksel medyayı birbirine entegre ederseniz ve ayrıca tutarlı mesajlar oluşturabilirseniz daha etkili sonuçlar alabilirsiniz.

Omichannel pazarlama stratejisi

Omichannel pazarlama stratejisi

3. Omichannel pazarlama stratejisini düşünün

Günümüz müşterileri ile geçmiş dönem müşteriler arasında en büyük fark, marka ile müşterilerin artık birden fazla kanaldan iletişim kuruyor olmasıdır. Geçmiş dönemde müşteriler, mağaza, online mağaza ya da çağrı merkezi tarafından iletişim kuruyorken, şimdiki müşteriler sosyal medyadan da iletişim kurabiliyor. Omnichannel pazarlamanın tüm bileşenlerini bir arada düşünürsek, davranışsal hedefleme ve yapay zeka odaklı kişiselleştirme olanaklarını planlayarak bir pazarlama strateji geliştirmeye çalışın.

4. Çok Boyutlu Bir Kampanyaları Göz Önünde Bulundurun

İdeallerinize bağlı olarak, dijital ve geleneksel medya ile müşterilerinizi satışa yönlendirebilirsiniz. Pazarlamanın geleneksel yöntemlerinden olan, basılı reklamlar, yayın reklamları, posta ve kupon gibi satış odaklı materyaller ile ilgili bir kampanya çalışması yapabilirsiniz. Bu materyaller, müşterinizin ürününüzü tanıması ve söyledikleriniz hakkında bilgilenmesini sağlar. Bir yandan da dijital pazarlamadan yararlanın. Sosyal medya iletişimi, arama motoru optimizasyonu stratejisi, dijital banner reklamları, e-posta pazarlama kampanyaları ve video reklamları…Yeni bir müşteri elde etmek için bunların karışımlarından yine satış odaklı bir pazarlama stratejisi oluşturabilirsiniz.

Markanız için sağlam, etkili, satış odaklı bir pazarlama stratejisi istiyorsanız, geleneksel ve dijital medyadan yararlanmanız gerekmektedir. Daha doğrusu sadece yararlanmak değil, bu iki mecranın birbirleriyle entegre bir şekilde çalışması gerekmektedir. Bu iki mecranın birleşimi olan 360 derece reklam ajansı sizin için en doğru ve en etkili bir strateji geliştirmenize yardımcı olacaktır.

Markanıza katabileceğimiz iyi fikirlerin olduğu, sizin için doğru ve etkili stratejiler oluşturabileceğimiz bir 360 derece tam ajans hizmeti almak isterseniz İstanbul – Acıbadem Fikirmod Kreatif & Dijital Reklam Ajansı olarak sizi ağırlamaktan onur duyarız. Buradan bize ulaşabilirsiniz. 

Benzer makale veya içerikler için lütfen tıklayınız. 

Bunu paylaş:

  • Twitter üzerinde paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
  • Facebook'ta paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
  • Google+ üzerinde paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)

İlgili

Acıbadem Reklam Ajansıdavranışsal hedeflemedijital medyadijital reklam ajansıgeleneksel medyakreatif reklam ajansımedya birlikteliğiomichannel pazarlamapazarlama stratejileripazarlama stratejisitam hizmet ajansı
Previous

Sosyal Medyada Reklam Verirken Dikkat Edilmesi Gerekenler

11 ay ago
Next

Sosyal Medyada Şikayet Yönetimi Markaları Tehdit Ediyor

11 ay ago

Bizi Takip Edin

E-Posta ile Abone Olun

Fikirmod Blog'a abone olmak ve en yeni makaleleri almak için e-posta adresinizi

Kategoriler

  • Dijital Reklam (29)
  • Genel (33)
  • Görsel Tasarım (21)
  • İçerik Pazarlama (25)
  • Marka Stratejisi (62)
  • Sosyal Medya (21)
  • TV & Reklam Prodüksiyon (8)
  • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu (14)

Son Makaleler

  • Müşteri Karakteri Doğru Bir Şekilde Nasıl Belirlenir

    Müşteri Karakteri Doğru Bir Şekilde Nasıl Belirlenir

    4 gün ago
  • Koronavirüsün E-Ticaret Üzerindeki Olumlu Etkisi

    Koronavirüsün E-Ticaret Üzerindeki Olumlu Etkisi

    2 hafta ago
  • Kriz Dönemlerinde Marka ve İletişimin Firmalar Üzerindeki Etkisi

    Kriz Dönemlerinde Marka ve İletişimin Firmalar Üzerindeki Etkisi

    2 hafta ago
  • Koronavirüs ile Değişen Toplum Alışkanlıklarının E-Ticaret Üzerindeki Etkileri

    Koronavirüs ile Değişen Toplum Alışkanlıklarının E-Ticaret Üzerindeki Etkileri

    2 hafta ago

Trending

  • Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    19 Eylül 2018
  • Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    4 Eylül 2018
  • Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    20 Eylül 2018
  • Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    4 Eylül 2018

Etiketler

Acıbadem Reklam Ajansı butik reklam ajansı dijital ajans dijital medya ajansı dijital pazarlama dijital pazarlama ajansı dijital reklam dijital reklam ajansları dijital reklam ajansı e-posta pazarlaması facebook reklamları fikirmod geleneksel pazarlama Influencer Marketing istanbul reklam ajansları listesi istanbul reklam ajansı içerik pazarlama içerik pazarlama stratejileri içerik pazarlaması içerik yönetimi kreatif ajans kreatif reklam kreatif reklam ajansları kreatif reklam ajansı kurumsal kimlik medya satın alma pazarlama pazarlama ajansı pazarlama stratejileri pazarlama stratejisi reklam reklam ajansı reklam ajansı istanbul reklam fikri reklam ve pazarlama sm yönetimi social media sosyal sosyal medya sosyal medya ajansı sosyal medya nedir sosyal medya yönetimi tam hizmet ajansı tam hizmet reklam ajansı web tasarımı nasıl yapılır

© 2018 Fikirmod Reklamcılık A.Ş.. All rights reserved.