Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Genel, Sosyal Medya,

Markalara Sosyal Medyanın Sağladığı Yeni Fırsatlar

by Aden Akınalp11 Temmuz 2021
0
Shares
Share on FacebookShare on Twitter
fırsat

Markalara sosyal medyanın sağladığı yeni fırsatlar, geleneksel medyaya oranla markanızın daha çabuk bir şekilde büyütmesini sağlar. Anlık olarak geri bildirim alabilir, geniş kitlelere daha kolay ulaşabilir, ölçümlemenizi yapabilir, düşük maliyetle büyüyebilir, daha yaratıcı paylaşımlar yapabilir, hedef kitleniz üzerine yoğunlaşabilir ve müşterilerle olan ilişkinizi sağlam bir şekilde yönetebilirsiniz.

Sosyal Medyanın Markalara Sağladığı Yeni Fırsatlar

Sosyal Medyanın Markalara Sağladığı Yeni Fırsatlar

Sosyal Medyanın Markalara Sağladığı Yeni Fırsatlar :
  •  Anlık Geri Bildirim

Sosyal medya kullanımı ile paylaşımlarınızın anında geri bildirimini alabilirsiniz. Sosyal medya; yapılan çalışmaların sonuçlarını, ürünlerin ve hizmetlerin etkisini anlık olarak görebilmenizi sağlar. Sosyal medya, markanıza doğal bir fokus grup ortamı oluşturur. Sosyal medya sayesinde kitlenizin, fikirlerini ve düşüncelerini dinleme fırsatına sahip olursunuz. Elde edebileceğiniz bu bilgilerle markanızın artı ve eksi yönlerini, müşterilerin sizden istediklerini birinci ağızdan duymuş olacağınız için altın değerinde bilgilere sahip olursunuz.

  •  Geniş Kitlelere Ulaşım

Sosyal medyada kartopu etkisi çok hızlı yaşanabiliyor. Doğru ve yaratıcı paylaşımlar yapar, istikrarlı bir şekilde pes etmeden hareket ederseniz beklediğinizden çok daha fazlasına ulaşabilirsiniz. Geniş kitlelere ulaşmanın çok ince bir çizgisi vardır. Önemli olan, hedef kitlenizden sapmadan bunu başarabilmektir. Hedef kitle belirlemek ve doğru kitleye ulaşmak için mutlaka uzman bir ekipten yardım almalısınız.

Markalara Sağlanan Fırsatlar

  • Ölçümlenebilme

Sosyal medyanın markalar için en önemli değerlerinden biri ölçümlenebilmesidir. Sağladığı birçok araç sayesinde, çalışmaların sonuçlarını sayısal verilere dayalı olarak görebilirsiniz. Eksikleri daha net görürseniz ona göre bir yol izleyebilirsiniz. Paylaşımı kaç kişi görmüş, kaç kişi tıklamış, müşteriler nasıl yorumlar yazmış gibi birçok fayda sağlıyor. Markanıza sağladığı olanaklar sayesinde ona göre adımlar atılıyor ve markanız daha hızlı bir şekilde büyüyebiliyor. Sosyal medya çalışmalarını mecranın özüne ve hedef kitlenize uygun yaparsanız veriler daha anlamlı hale geliyor. Geleneksel olarak yapılan paylaşımlarda bu imkan sağlanamıyor. Gazetede yapılan paylaşımlar sonucunda, o paylaşımı kaç kişinin gördüğünü, reklam hakkında ne düşünüldüğünü ölçümleyemiyorsunuz. Sosyal medya sayesinde tüm bunları görebilir, yapacağınız çalışmaları daha etkin hale getirebilirsiniz.

  • Düşük Maliyet

Geleneksele kıyasla sosyal medyanın daha düşük maliyetli olduğunu söyleyebiliriz. Sosyal medyanın reklam maliyetleri, sosyal medyayı aktif olarak kullanan marka sayısı arttıkça doğal olarak artış gösterir.

 

Sosyal Medyanın Markalara Sağladığı Yeni Fırsatlar

Sosyal Medyanın Markalara Sağladığı Yeni Fırsatlar

  •  Yaratıcılık

Sosyal medyada yaratıcılık ve özgünlük en önemli kavramlardan biri. Geleneksel medyada yaratıcılık hem zor hem de çok daha maliyetli. Sosyal medyada yaratıcı olmak başarınızdaki en büyük etkenlerdendir. Yaratıcı ve özgün paylaşımlar ile markanızın akılda kalıcı olmasını sağlayabilirsiniz.

  • Müşteri İlişkileri Yönetimi

Sosyal medya sayesinde müşterilerinizle iletişim kurabilme imkanına sahip oluyorsunuz. Geleneksel medyada markalar bu imkana fazla sahip değillerdi. Müşterilerle kurulan iletişim çok daha sınırlı kalıyordu ve iletişim tek yönlüydü. Sosyal medya sayesinde müşterilerle aranızdaki duvar kalkıyor ve iletişim çok daha gerçekçi bir hal alıyor. Sosyal medya sayesinde müşterilerle etkileşim halinde kalabilir, onların ihtiyaçlarını ve sorunlarını yakından gözlemleyebilirsiniz. Müşteri ilişkilerine gereken önemi verirseniz emeğinizin karşılığını fazlasıyla alabilirsiniz.

Markanızın sosyal medyanın sağladığı bu fırsatların tümünden yararlanabilmesi için profesyonel bir reklam ajansı ile çalışması gerekir.

Sizin için doğru ve etkili stratejiler oluşturarak sosyal medyada bilinirliğinizi artıracak bir 360 derece tam ajans hizmeti almak isterseniz İstanbul – Acıbadem Fikirmod Kreatif & Dijital Reklam Ajansı olarak bize ulaşabilirsiniz. 

Daha fazla içeriğe ulaşmak için…

Bunu paylaş:

  • Twitter üzerinde paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
  • Facebook'ta paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)

İlgili

Acıbadem Reklam Ajansıdijital dünyadijital reklam ajansıkreatif reklam ajansıMarka İçin Hedef Kitlesosyal medyayaratıcılık
Previous

Markaların Çalışacakları Ajansı Seçerken Göz Önünde Bulundurması Gerekenler

7 Temmuz 2021
Next

Pazarlama Psikolojisi İle Potansiyel Müşteri Çekin

15 Temmuz 2021

Bizi Takip Edin

E-Posta ile Abone Olun

Fikirmod Blog'a abone olmak ve en yeni makaleleri almak için e-posta adresinizi

Kategoriler

  • Dijital Reklam (33)
  • Genel (78)
  • Görsel Tasarım (25)
  • İçerik Pazarlama (40)
  • Marka Stratejisi (73)
  • Sosyal Medya (29)
  • TV & Reklam Prodüksiyon (9)
  • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu (16)

Son Makaleler

  • Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    3 gün ago
  • Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    1 ay ago
  • Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    1 ay ago
  • Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    1 ay ago

Trending

  • Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    19 Eylül 2018
  • Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    4 Eylül 2018
  • Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    20 Eylül 2018
  • Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    4 Eylül 2018

Etiketler

360 derece ajans 360 derece hizmet veren ajans 360 derece reklam ajansı Acıbadem Reklam Ajansı başarılı içerik Başarılı Reklam Fikri butik reklam ajansı dijital ajans dijital içerik pazarlaması dijital medya dijital pazarlama dijital pazarlama ajansı dijital pazarlama stratejisi dijital reklam dijital reklam ajansları dijital reklam ajansı doğru hedef kitle doğru reklam ajansı en iyi kreatif reklam ajansları fikirmod görsel tasarım hedef kitle istanbul reklam ajansı içerik pazarlama içerik pazarlaması kreatif ajans kreatif reklam kreatif reklam ajansı kreatif relam ajansı kurumsal sosyal medya markalaşma marka stratejisi pazarlama stratejileri potansiyel müşteri reklam reklam ajansı reklam ve pazarlama seo social media sosyal medya sosyal medya ajansı sosyal medya yönetimi tam hizmet ajansı tam hizmet reklam ajansı yaratıcılık

© 2018 Fikirmod Reklamcılık A.Ş.. All rights reserved.

 

Yorumlar Yükleniyor...