Markalara sosyal medyanın sağladığı yeni fırsatlar, geleneksel medyaya oranla markanızın daha çabuk bir şekilde büyütmesini sağlar. Anlık olarak geri bildirim alabilir, geniş kitlelere daha kolay ulaşabilir, ölçümlemenizi yapabilir, düşük maliyetle büyüyebilir, daha yaratıcı paylaşımlar yapabilir, hedef kitleniz üzerine yoğunlaşabilir ve müşterilerle olan ilişkinizi sağlam bir şekilde yönetebilirsiniz.

Sosyal Medyanın Markalara Sağladığı Yeni Fırsatlar
Sosyal Medyanın Markalara Sağladığı Yeni Fırsatlar :
-
Anlık Geri Bildirim
Sosyal medya kullanımı ile paylaşımlarınızın anında geri bildirimini alabilirsiniz. Sosyal medya; yapılan çalışmaların sonuçlarını, ürünlerin ve hizmetlerin etkisini anlık olarak görebilmenizi sağlar. Sosyal medya, markanıza doğal bir fokus grup ortamı oluşturur. Sosyal medya sayesinde kitlenizin, fikirlerini ve düşüncelerini dinleme fırsatına sahip olursunuz. Elde edebileceğiniz bu bilgilerle markanızın artı ve eksi yönlerini, müşterilerin sizden istediklerini birinci ağızdan duymuş olacağınız için altın değerinde bilgilere sahip olursunuz.
-
Geniş Kitlelere Ulaşım
Sosyal medyada kartopu etkisi çok hızlı yaşanabiliyor. Doğru ve yaratıcı paylaşımlar yapar, istikrarlı bir şekilde pes etmeden hareket ederseniz beklediğinizden çok daha fazlasına ulaşabilirsiniz. Geniş kitlelere ulaşmanın çok ince bir çizgisi vardır. Önemli olan, hedef kitlenizden sapmadan bunu başarabilmektir. Hedef kitle belirlemek ve doğru kitleye ulaşmak için mutlaka uzman bir ekipten yardım almalısınız.

Markalara Sağlanan Fırsatlar
-
Ölçümlenebilme
Sosyal medyanın markalar için en önemli değerlerinden biri ölçümlenebilmesidir. Sağladığı birçok araç sayesinde, çalışmaların sonuçlarını sayısal verilere dayalı olarak görebilirsiniz. Eksikleri daha net görürseniz ona göre bir yol izleyebilirsiniz. Paylaşımı kaç kişi görmüş, kaç kişi tıklamış, müşteriler nasıl yorumlar yazmış gibi birçok fayda sağlıyor. Markanıza sağladığı olanaklar sayesinde ona göre adımlar atılıyor ve markanız daha hızlı bir şekilde büyüyebiliyor. Sosyal medya çalışmalarını mecranın özüne ve hedef kitlenize uygun yaparsanız veriler daha anlamlı hale geliyor. Geleneksel olarak yapılan paylaşımlarda bu imkan sağlanamıyor. Gazetede yapılan paylaşımlar sonucunda, o paylaşımı kaç kişinin gördüğünü, reklam hakkında ne düşünüldüğünü ölçümleyemiyorsunuz. Sosyal medya sayesinde tüm bunları görebilir, yapacağınız çalışmaları daha etkin hale getirebilirsiniz.
-
Düşük Maliyet
Geleneksele kıyasla sosyal medyanın daha düşük maliyetli olduğunu söyleyebiliriz. Sosyal medyanın reklam maliyetleri, sosyal medyayı aktif olarak kullanan marka sayısı arttıkça doğal olarak artış gösterir.

Sosyal Medyanın Markalara Sağladığı Yeni Fırsatlar
-
Yaratıcılık
Sosyal medyada yaratıcılık ve özgünlük en önemli kavramlardan biri. Geleneksel medyada yaratıcılık hem zor hem de çok daha maliyetli. Sosyal medyada yaratıcı olmak başarınızdaki en büyük etkenlerdendir. Yaratıcı ve özgün paylaşımlar ile markanızın akılda kalıcı olmasını sağlayabilirsiniz.
-
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Sosyal medya sayesinde müşterilerinizle iletişim kurabilme imkanına sahip oluyorsunuz. Geleneksel medyada markalar bu imkana fazla sahip değillerdi. Müşterilerle kurulan iletişim çok daha sınırlı kalıyordu ve iletişim tek yönlüydü. Sosyal medya sayesinde müşterilerle aranızdaki duvar kalkıyor ve iletişim çok daha gerçekçi bir hal alıyor. Sosyal medya sayesinde müşterilerle etkileşim halinde kalabilir, onların ihtiyaçlarını ve sorunlarını yakından gözlemleyebilirsiniz. Müşteri ilişkilerine gereken önemi verirseniz emeğinizin karşılığını fazlasıyla alabilirsiniz.
Markanızın sosyal medyanın sağladığı bu fırsatların tümünden yararlanabilmesi için profesyonel bir reklam ajansı ile çalışması gerekir.
Sizin için doğru ve etkili stratejiler oluşturarak sosyal medyada bilinirliğinizi artıracak bir 360 derece tam ajans hizmeti almak isterseniz İstanbul – Acıbadem Fikirmod Kreatif & Dijital Reklam Ajansı olarak bize ulaşabilirsiniz.
Daha fazla içeriğe ulaşmak için…