Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Genel, Görsel Tasarım,

Görsel İletişim Bazen Her Şeyi Anlatmaya Yeter

by fikirmod8 Şubat 2020
0
Shares
Share on FacebookShare on Twitter
Görsel İletişim Bazen Her Şeyi Anlatmaya Yeter

Görsel İletişim Bazen Her Şeyi Anlatmaya Yeter. Günümüz iletişim dünyasında, tüketicinin zihninde bir bütünlük olması gerekiyor. İletişimde görsel unsurun kullanımı bu bütünlükte çok önemli hale geldi.

Reklam ve iletişim dünyası var olduğundan beri tek amacı, tüketicinin algısına girip markanın satışlarını yükseltmektir. İletişimin daha kuvvetli olması için içeriklerin resim ve fotoğraf ile bütünleşmesi gerekir. İletişimde görsel unsurun kullanımı sayesinde tüketicin bilinçaltında marka ya da reklam daha çok yer alabilmektedir. İletişimde görsel aslında tüketicinin zihninde markanın yer almasına çok fayda sağlar. Bu konuda hizmet alacağınız bir reklam ajansı size profesyonel olarak destek verebilir.

Görsel Kullanımının İletişim Dünyasındaki Önemi

Reklam Ajansı Bu Konuda Nasıl Destek Sağlayabilir

Reklam ajansları içinde bulunan kreatif ekip, son derece profesyonel oldukları için size bu konuda üstün performans sergileyebilmektedirler. Özellikle tasarım dünyasındaki trendler, yenilikler çok yakından takip ettikleri için çalışmalarını hemen bu yeniliğe göre değiştirebilmektedirler. Ayrıca sizin için seçtiğiniz bir mecrada en doğru görseli ve en doğru tasarımı yakalamaya çalışırlar. Kısacası reklam ajansı tasarım konusunda size etkili bir şekilde yardım edebilir.

İletişimde Görsel Neden Önemlidir

Yapılan araştırmalara göre insan beyni en çok resim ve fotoğraf içeren metinleri  hafızasında tutuyor. Özellikle ilgi çekici görseller burada çok önemli bir halde. Doğru görsel kullanımı, görselin konuyla bağlantısı, görselin kullanıcı tarafından beğenilip beğenilmemesi üstünde durulması gereken bir konudur.

Bu konu sadece tasarımcıların ilgilendiği bir konu değildir. Dijital pazarlamaya, reklamcılığa ilgi duyanlar da bu konuyu yakından takip etmektedir. Etkileyici görseller, sosyal medyanın artmasıyla sıradan vatandaşların da ilgisini çekmeye başlamıştır.

Sosyal Medyada  Görsel Kullanımı

İnsanların %80’i sosyal medyaya göz atıp çıkmaktadırlar. Yani sosyal medyaya birkaç saniye baktıktan sonra kullanmayı bırakırlar. Bu saniyelik göz atmada, etkileyici tasarım ve etkileyici resimlerin/fotoğrafların kullanılması tüketicinin dikkatini çekebilir. Tüketicinin dikkatini çeken şey aslında ilginç görsellerdir. Bu sayede marka kendine müşteri çekebilir, farkındalığını artırabilir.

Tüketici Daha İyi Anlıyor

İnsan beyni görseli, yazıya oranla daha iyi anlıyor.  Araştırmalar sonucu insan beyni sırf yazıdan oluşan metni %50 oranında anlarken, çeşitli resim ve fotoğraf içeren metinleri ise %70 anlamakta ve hatırlamaktadır. Tüketiciye vereceğiniz bilgilerde sadece metni tercih ederseniz, onların ilgisini kaybedersiniz. Görsel ağırlıklı bir bilgi verirseniz tüketici bunu ilgiyle dinler ve merak eder.

Hızlı Yaşam Hızlı Etkileşim

Az önce değindiğimiz gibi tüketicinin ilgisini çekmek için saniyeler önemli hale geldi. Eskiden insanlar, gündelik hayatı daha yavaş daha sakin yaşarken, günümüzde insanlar daha hızlı yaşamaktadırlar. Bu hızlı yaşantıda markalar, bünyelerine yeni müşteri katabilmek için büyük bir yarışa girmeleri gerekiyor. Bu yüzden de markalar, bu unsurun kullanımını daha sık hale getirmelidir. Çünkü görsel ağırlıklı postlar, markaya daha çok etkileşim katıyor.

Bu sebeplerden ötürü saniyelik yarışlarda, tüketicinin ilgisini çekebilmek, fazla etkileşim sağlayabilmek için doğru ve etkili görseller kullanmalısınız. Bu görseller sayesinde tüketicilerin dikkatini çekebilir ve potansiyel müşteri kitlenizi artırabilirsiniz. Tabi bunu başarılı bir şekilde yapmak için profesyonel hizmet veren reklam ajansı ile çalışmayı ihmal etmeyin.

Markanıza katabileceğimiz iyi fikirlerin olduğu, sizin için doğru ve etkili stratejiler oluşturabileceğimiz bir 360 derece tam ajans hizmeti almak isterseniz İstanbul – Acıbadem Fikirmod Kreatif & Dijital Reklam Ajansı olarak bize ulaşabilirsiniz. 

Benzer makale veya içerikler için lütfen tıklayınız. 

Bunu paylaş:

  • Twitter üzerinde paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
  • Facebook'ta paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)

İlgili

Acıbadem Reklam Ajansıdijital reklam ajansıdoğru görsel kullanımıiletişimde doğru görseliletişimde görselkreatif reklamkreatif reklam ajansıreklam ajansıreklam ve iletişimsosyal medyada görseltam hizmet ajansı
Previous

Dijital Medya Geleneksel Medyanın Yerini Mi Alıyor?

23 Eylül 2019
Next

Marka Hikayesi Tüketiciye Neden Çekici Geliyor?

12 Şubat 2020

Bizi Takip Edin

E-Posta ile Abone Olun

Fikirmod Blog'a abone olmak ve en yeni makaleleri almak için e-posta adresinizi

Kategoriler

  • Dijital Reklam (33)
  • Genel (78)
  • Görsel Tasarım (25)
  • İçerik Pazarlama (40)
  • Marka Stratejisi (73)
  • Sosyal Medya (29)
  • TV & Reklam Prodüksiyon (9)
  • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu (16)

Son Makaleler

  • Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    3 gün ago
  • Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    1 ay ago
  • Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    1 ay ago
  • Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    1 ay ago

Trending

  • Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    19 Eylül 2018
  • Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    4 Eylül 2018
  • Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    20 Eylül 2018
  • Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    4 Eylül 2018

Etiketler

360 derece ajans 360 derece hizmet veren ajans 360 derece reklam ajansı Acıbadem Reklam Ajansı başarılı içerik Başarılı Reklam Fikri butik reklam ajansı dijital ajans dijital içerik pazarlaması dijital medya dijital pazarlama dijital pazarlama ajansı dijital pazarlama stratejisi dijital reklam dijital reklam ajansları dijital reklam ajansı doğru hedef kitle doğru reklam ajansı en iyi kreatif reklam ajansları fikirmod görsel tasarım hedef kitle istanbul reklam ajansı içerik pazarlama içerik pazarlaması kreatif ajans kreatif reklam kreatif reklam ajansı kreatif relam ajansı kurumsal sosyal medya markalaşma marka stratejisi pazarlama stratejileri potansiyel müşteri reklam reklam ajansı reklam ve pazarlama seo social media sosyal medya sosyal medya ajansı sosyal medya yönetimi tam hizmet ajansı tam hizmet reklam ajansı yaratıcılık

© 2018 Fikirmod Reklamcılık A.Ş.. All rights reserved.

 

Yorumlar Yükleniyor...