Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Marka Stratejisi,

Marka Hikayesi Tüketiciye Neden Çekici Geliyor?

by fikirmod12 Şubat 2020
0
Shares
Share on FacebookShare on Twitter
Marka Hikayesi Tüketiciye Neden Çekici Geliyor

Marka Hikayesi Tüketiciye Neden Çekici Geliyor?. Marka hikayesi son zamanlarda pazarlama alanında oldukça öne çıkan bir konu oldu. Peki bu konu gerçekten bu kadar fark yaratıyor mu?

Bugünlerde özellikle marka stratejisi ajansları markalarıyla birlikte toplanıp öncelikle şu konuda uzlaşıyorlar. ”Markaya bir kişilik kazandırmak.” Bunun gerekliliği aslında tıpkı yeni bir insanın yeni bir ortama dahil olduğunda kendini ifade etmesinin gerekliliğinden kaynaklanıyor. Çünkü ortama yeni giren birine karşı özellikle belirli prensipleri olan kişiler temkinli yaklaşırlar. Aslında bu yeni birey, bir noktada kendini ispat etmek zorundadır. İşte bu algı günümüzde markalar için de geçerli olmaya başlamıştır.

Marka Hikayesi Nasıl Anlatılmalı?

Artık marka hikayesi anlatmanın çok fazla yolu var. Pazarlamanın içine storytelling (hikaye anlatımı) kavramı girdiğinden beri marka hikayesi için de gerekli zemin hazırlanmış oldu diyebiliriz. Bunu sosyal medya hikayeleri üzerinden de yapabilirsiniz ya da Youtube üzerinden yayınlayacağınız bir videoyla da sağlayabilirsiniz. Hatta artık reklam afişlerinde bile marka hikayesi üzerine göndermelerde bulunulabiliyor. Aslında bunu bir şekilde yapmanız gerekiyor. Yukarıdaki paragrafta da aktardığımız gibi bu bir nevi sizin komüniteye takdiminiz niteliğinde.

Samimiyet

Samimiyet

Marka hikayenizde samimi olmanız çok önemlidir. Mark Zuckerberg’in Facebook’u nasıl kurduğunun tüm gerçekliğiyle anlatıldığı ”The Social Network” filmi 2010 yılında, yani Facebook’un dünyada kendini ispatlamaya başladığı bir dönemde yayınlandı ve markanın hikayesi gayet başarılı bir biçimde pazarlanmış oldu. Gerçi son dönemde kişisel verilerin 3. kişilere kasıtlı olarak sızdırıldığıyla ilgili bir dizi spekülasyonlarla anılsa da 2010 dönemlerinde gerçekten herkesin sırtını rahatlıkla dayadığı bir sosyal platformdu.

Amaç

Amaç

Neye hizmet ediyorsunuz? Artık insanlar bunu bilmek istiyor. Kimse güzel bir amaca hizmet etmediği bir şekilde belli olan bir markanın başarılı olmasını istemiyor. Çünkü artık herkes Dünya’nın daha güzel bir yer olmasını istiyor. Sosyal sorumluluk yönü güçlü bir marka hikayesi her zaman daha çekici oluyor.

Benzerlik

Benzerlik

İnsanlar markanın kurucu ve yöneticilerinin kendilerine benzer zevkler ve tavırlara sahip olmasını seviyor. Ağır ve sert patron figürünün eskisi kadar prim yapmadığını çok net söyleyebiliriz. Yine yönetim departmanının kamera önüne geçmesi ve tüketicilere seslenmesi büyük bir önem taşımakta ve fayda getirmekte.

Kreatif reklam ajansı olarak markanızın hikayesini en iyi şekilde yansıtmanız konusunda sizlere destek sağlayabileceğimizi hatırlatmak isteriz.

Markanıza katabileceğimiz iyi fikirlerin olduğu, sizler için sağlam stratejiler oluşturan bir tam hizmet ajansı ile çalışmak isterseniz isterseniz İstanbul – Acıbadem Fikirmod Kreatif & Dijital Reklam Ajansı olarak bize ulaşabilirsiniz. 

Benzer makale veya içerikler için lütfen tıklayınız. 

Bunu paylaş:

  • Twitter üzerinde paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
  • Facebook'ta paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
  • Google+ üzerinde paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)

İlgili

Acıbadem Reklam Ajansıdijital reklam ajansıistanbul reklam ajansıkreatif reklamkreatif reklam ajansımarka hikayesimarka hikayesi nasıl anlatılırmarka hikayesi nasıl olurmarka stratejisimarka stratejisi ajanslarıreklamreklam ajansısosyal medyasosyal medya ajansı
Previous

Görsel İletişim Bazen Her Şeyi Anlatmaya Yeter

8 Şubat 2020
Next

Storyboard Hazırlamadan Reklam Filmine Kalkışmayın

20 Şubat 2020

Bizi Takip Edin

E-Posta ile Abone Olun

Fikirmod Blog'a abone olmak ve en yeni makaleleri almak için e-posta adresinizi

Kategoriler

  • Dijital Reklam (29)
  • Genel (33)
  • Görsel Tasarım (21)
  • İçerik Pazarlama (25)
  • Marka Stratejisi (62)
  • Sosyal Medya (21)
  • TV & Reklam Prodüksiyon (8)
  • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu (14)

Son Makaleler

  • Müşteri Karakteri Doğru Bir Şekilde Nasıl Belirlenir

    Müşteri Karakteri Doğru Bir Şekilde Nasıl Belirlenir

    10 ay ago
  • Koronavirüsün E-Ticaret Üzerindeki Olumlu Etkisi

    Koronavirüsün E-Ticaret Üzerindeki Olumlu Etkisi

    10 ay ago
  • Kriz Dönemlerinde Marka ve İletişimin Firmalar Üzerindeki Etkisi

    Kriz Dönemlerinde Marka ve İletişimin Firmalar Üzerindeki Etkisi

    10 ay ago
  • Koronavirüs ile Değişen Toplum Alışkanlıklarının E-Ticaret Üzerindeki Etkileri

    Koronavirüs ile Değişen Toplum Alışkanlıklarının E-Ticaret Üzerindeki Etkileri

    10 ay ago

Trending

  • Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    19 Eylül 2018
  • Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    4 Eylül 2018
  • Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    20 Eylül 2018
  • Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    4 Eylül 2018

Etiketler

Acıbadem Reklam Ajansı butik reklam ajansı dijital ajans dijital medya ajansı dijital pazarlama dijital pazarlama ajansı dijital reklam dijital reklam ajansları dijital reklam ajansı e-posta pazarlaması facebook reklamları fikirmod geleneksel pazarlama Influencer Marketing istanbul reklam ajansları listesi istanbul reklam ajansı içerik pazarlama içerik pazarlama stratejileri içerik pazarlaması içerik yönetimi kreatif ajans kreatif reklam kreatif reklam ajansları kreatif reklam ajansı kurumsal kimlik medya satın alma pazarlama pazarlama ajansı pazarlama stratejileri pazarlama stratejisi reklam reklam ajansı reklam ajansı istanbul reklam fikri reklam ve pazarlama sm yönetimi social media sosyal sosyal medya sosyal medya ajansı sosyal medya nedir sosyal medya yönetimi tam hizmet ajansı tam hizmet reklam ajansı web tasarımı nasıl yapılır

© 2018 Fikirmod Reklamcılık A.Ş.. All rights reserved.