Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Genel,

Inbound Marketing İle Müşterinize Müşteri Katın

by fikirmod19 Nisan 2019
4
Shares
Share on FacebookShare on Twitter
ınbound marketing

Inbound marketing ile müşterinize müşteri katın. Inbound marketing 2006 yılından itibaren hayatımıza giren, online gerçekleştirilen işlerde en etkili işlerde kullanılmaya devam ediyor. Pazarlama metodu olarak kullanılan Inbound marketing markalar için oldukça önem taşıyor.

Inbound Marketing Nedir?

Inbound marketing en kısa tanımıyla içerik oluşturmak ve bu içeriği tüm dünya ile paylaşmayı sağlayan bir pazarlama metodudur.  Markaların hedef kitlelerin ilgisini çekecek şekilde içerik hazırlaması çok önemlidir. Hedef kitle beğendiği içeriği paylaşır ve bu durum da markaya katkı sağlar.  Bu metod online dünyada sitenize gelen ziyaretçilerin müşteriye dönüştürmenizi sağlar.

Inbound pazarlama

Inbound pazarlama

Reklam Ajansları Inbound Pazarlamada Markalara Nasıl Destek Olur?

Bildiğiniz üzere içinde “pazarlama” kelimesi geçen her olayın ucu reklam ajanslarına dayanır. Şunu unutmamak gerekir ki içerik fikri herkesin aklına gelir ve herkes içerik yazabilir. Ama içeriği kral yapmak isteyenler yani içeriği sayesinde müşteri kazanmak isteyenler bu konuda reklam ajansları ile çalışmalılar. Reklam ajanslarında mevcut olan SEO uzmanları ya da metin yazarları bu konuda oldukça deneyimli oldukları için sizi kral yapacak olan içerikleri size altın tepside sunarlar. Sizin yapacağınız tek şey ise koltuğunuzda oturup içeriğiniz sayesinde size geri dönüş yapan müşterileriniz ile ilgilenmek olur.

ınbound pazarlama bileşenleri

ınbound pazarlama bileşenleri

Inbound Marketing Bileşenleri
İçerik Oluşturma

Oluşturduğunuz içerik, müşterinizin hem ilgisini çekecek kadar eğlenceli hem de sorunlarına çözüm bulacak kadar nitelikli olsun.

Lifecycle Pazarlama

İçerikleriniz dijital ortamda yayıldıkça, markanıza karşı potansiyel müşterilerinizin yaklaşımları değişir. Markanıza karşı yapacağınız her pazarlama adımı farklı olsun.

ınbound marketing bileşenleri

ınbound marketing bileşenleri

Kişiselleştirme

Potansiyel müşterileriniz için detaylı bir analiz yaptığında onların nelere karşı ilgi duyduklarını keşfedebilir ve buna göre kişisel ihtiyaçlarına göre bir uygulama yaparak içeriklerinizi müşterilerinize göre kişiselleştirebilirsiniz.

Çoklu Kanal

Inbound marketing dalında başarılı olmak istiyorsanız birçok kanalda tüketicinizle iletişim kurmanız gerekmektedir. Çünkü ne kadar çok tüketicinin olduğu mecralarda olursanız o kadar etkili bir pazarlama yapmış olursunuz.

Entegrasyon

İçerikleri sadece yayınlamak değil aynı zamanda bunları analiz etmekte çok önemlidir. Entegrasyon ile bu ikisini doğru bir şekilde yapabilirsiniz. Bu sayede doğru zamanda doğru bir şekilde içeriği paylaşırsınız.

Inbound pazarlama nasıl yapılır

Inbound pazarlama nasıl yapılır

Inbound Marketing Nasıl Yapılır?

Inbound Marketing dalında en önemli kısım içerik ve zamanlamadır. Doğru yerde ve doğru zamanda doğru bir içerik paylaşımı yaparak müşterilerinizin ilgisini çekebilirsiniz.  Hemde bu şekilde tüketicilerinizi zamansız yayınlanan içeriklerle rahatsız etmemiş olursunuz.

Dört Pazarlama Hareketi

Inbound marketing, temelinde dört temel pazarlama hareketi bulunur.  İşe ilk önce içeriklerle tüketicinin kalbinde taht kurmaktan başlayın. Yeteri kadar dikkat çekerseniz tüketiciler sitenizi ziyaret eder. Elde ettiğiniz ziyaretçi kitlenizin iletişim bilgilerini alarak, bakıcılarınızı alıcılarınıza çevirebilirsiniz.

Inbound Pazarlama

Inbound Pazarlama

Inboung Marketing İçin Dört Pazarlama İncileri
  • Dikkat Çek
  • SEO
  • İlgiyi Koru
  • Değerlendir

Inbound marketing dalında yapacağınız her adımı dikkatli bir şekilde atmalısınız. Unutmamanız gereken bir şey var ki içerik her zaman kraldır. Kral doğru zamanda doğru hamle yaparsa etkisi de o kadar çok olur. İçeriği kral yapan ise bu işte profesyonel olan reklam ajansları size yardımcı olabilir.

 

Markanıza katabileceğimiz iyi fikirlerin olduğu, sizin için doğru ve etkili stratejiler oluşturabileceğimiz bir 360 derece tam ajans hizmeti almak isterseniz İstanbul – Acıbadem Fikirmod Kreatif & Dijital Reklam Ajansı olarak bize ulaşabilirsiniz. 

Benzer makale veya içerikler için lütfen tıklayınız. 

 

Bunu paylaş:

  • Twitter üzerinde paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
  • Facebook'ta paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)

İlgili

dijital reklam ajansıiçerik pazarlamaiçerik pazarlama stratejileriınbound ajansınbound marketingınbound pazarlamakreatif reklam ajansıreklam ajansıseoseo pazarlama
Previous

Pazarlama Otomasyonu İle Kontrol Altında Olun

9 Nisan 2019
Next

Sosyal Medya Hesap Yönetimi Markayı Güncelliyor

24 Nisan 2019

Bizi Takip Edin

E-Posta ile Abone Olun

Fikirmod Blog'a abone olmak ve en yeni makaleleri almak için e-posta adresinizi

Kategoriler

  • Dijital Reklam (33)
  • Genel (78)
  • Görsel Tasarım (25)
  • İçerik Pazarlama (40)
  • Marka Stratejisi (73)
  • Sosyal Medya (29)
  • TV & Reklam Prodüksiyon (9)
  • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu (16)

Son Makaleler

  • Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    3 gün ago
  • Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    1 ay ago
  • Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    1 ay ago
  • Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    1 ay ago

Trending

  • Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    19 Eylül 2018
  • Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    4 Eylül 2018
  • Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    20 Eylül 2018
  • Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    4 Eylül 2018

Etiketler

360 derece ajans 360 derece hizmet veren ajans 360 derece reklam ajansı Acıbadem Reklam Ajansı başarılı içerik Başarılı Reklam Fikri butik reklam ajansı dijital ajans dijital içerik pazarlaması dijital medya dijital pazarlama dijital pazarlama ajansı dijital pazarlama stratejisi dijital reklam dijital reklam ajansları dijital reklam ajansı doğru hedef kitle doğru reklam ajansı en iyi kreatif reklam ajansları fikirmod görsel tasarım hedef kitle istanbul reklam ajansı içerik pazarlama içerik pazarlaması kreatif ajans kreatif reklam kreatif reklam ajansı kreatif relam ajansı kurumsal sosyal medya markalaşma marka stratejisi pazarlama stratejileri potansiyel müşteri reklam reklam ajansı reklam ve pazarlama seo social media sosyal medya sosyal medya ajansı sosyal medya yönetimi tam hizmet ajansı tam hizmet reklam ajansı yaratıcılık

© 2018 Fikirmod Reklamcılık A.Ş.. All rights reserved.

 

Yorumlar Yükleniyor...