Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Dijital Reklam, Genel, Marka Stratejisi, Sosyal Medya,

Sosyal Medya Hesap Yönetimi Markayı Güncelliyor

by fikirmod24 Nisan 2019
5
Shares
Share on FacebookShare on Twitter
Sosyal medya

Sosyal medya hesap  yönetimi markayı güncelliyor. Gelişen teknoloji ile hayatımıza gelen sosyal medya, son yıllarda gündelik hayatımızda önemli ölçüde yer aldı. Sosyal medyanın gücü ve popülerliği gün geçtikçe artığını söyleyebiliriz.

Öncelikle şunu anlamak gerekiyor ki günümüzde sosyal medya hesabı kullanan herkes sosyal medya yöneticisi değildir. Sosyal medya inişli çıkışlı bir tepedir. Sosyal medya kullanmak ile sosyal medya yöneticiliğini yapmak farklı iki kulvardır. Bu yüzden sosyal medyada başarılı olmak isteyenler mutlaka profesyonel olan sosyal medya uzmanı ile çalışmalıdır.

Sosyal Medya Hesap Yönetimi Nasıl Yapılır

Sosyal medya hesap yönetiminde belirli başlı ufak ama önemli ayrıntılar mevcuttur. Sosyal medya hesap yönetimi konusunda uzman olan yöneticinin yapması gereken şeylerden biri, profesyonel yöneticinin markaya dair etkili bir yönetim için çeşitli analizlerin yapması gerekmektedir.

social media

social media

Sosyal Medya Hesap Yönetiminde Dikkat Edilmesi Gerekenler

Her şeyde bir püf noktası bir ayrıntısı olduğu gibi sosyal medyanın yönetiminde de bu ayrıntılar mevcut. Sosyal medya uzmanlarının bir marka için yapmaması gerekenlerden ise yapması gerekenleri söz etmemiz gerekiyor.

1-Brief Alınması

Reklam ve pazarlama dünyasında marka her konuda ajanslara brief verir. Bu brieflere sosyal medyada dahildir. Briefin alınmasından çok onun anlaşılması ve çözümlenmesi önemlidir. Aldığınız brieflere göre yöneteceğiniz markaya dair etkili ve doğru strateji kurmanız gerekmektedir. Öncelikle markaya dair tüketici iç güdüsü, tüketici karakteri, rakip davranışları ve pazar analizi yapmanız gerekmektedir.

2-Marka ve Rakip Analizi

Yönetimini üstlendiğiniz bir markanın hakkında analiz yapmadan işe başlamak demek, bataklığa atlamak demektir.  Yöneteceğiniz markanın bakış açısını davranışlarını analiz etmeniz gerekmektedir. Aynı şekilde markanın rakiplerini yakından takip ederek onlardan daha farklı ve daha doğru bir etkili strateji kurmanız gerekmektedir.

Sosyal medya hesap yönetimi

Sosyal medya hesap yönetimi

3-Strateji Planı Hazırlama

Sosyal medya uzmanı tarafından yapılan analizler sonucu hesap yönetimi için yıllık ya da aylık olacak şekilde bir dijital strateji planı hazırlamanız gerekmektedir.  Bu plan dahilinde olabilecek krizlere yönelik alternatifler bulundurmalısınız. Özellikle özel günlere dair detaylı bir şekilde plan yapmalı ve bunları etkili bir şekilde uygulamalısınız.

Sosyal medya yönetimi

Sosyal medya yönetimi

4-İçerik Hazırlama

Şüphesiz her şey de olduğu gibi sosyal medya yönetiminde de içerik kraliçedir. Eğer satışları aniden yükseltmek istiyorsanız hazırladığınız içeriklerde hemen şimdi son fırsat şeklinde tüketiciyi harekete geçirecek kelimeler kullanılmalı. Kurduğunuz cümlelerde mutlaka kısa ve etkili olmalıdır.

Unutulmamalıdır ki paylaşılacak görsel ile metin birbirini tamamlamalıdır.

Sosyal medya yöneticiliği

Sosyal medya yöneticiliği

Sosyal medya hesap yönetimi derin bir okyanustur. Bu okyanusta boğulmamak için bu konuda profesyonel bir reklam ajansı ile çalışabilirsiniz. Reklam ajansı ile çalışmanız gerek strateji gerek tasarım gerek metin konusunda size tam donanımlı hizmet vermesi bu durumda da sizin üstün performans gösterebilme gibi pek çok avantaja sahip olabilirsiniz. Unutmayın ki devir teknoloji ve internet devri. İnternet ortamında güncel olmayan marka, tüketici zihninde de güncel kalamaz. Bu yüzden sosyal medya hesap yönetimi markayı hem tüketicinin zihninde hem de internet ortamında güncel tutuyor.

Markanıza katabileceğimiz iyi fikirlerin olduğu, sizin için doğru ve etkili stratejiler oluşturabileceğimiz bir 360 derece tam ajans hizmeti almak isterseniz İstanbul – Acıbadem Fikirmod Kreatif & Dijital Reklam Ajansı olarak bize ulaşabilirsiniz. 

Benzer makale veya içerikler için lütfen tıklayınız. 

Bunu paylaş:

  • Twitter üzerinde paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
  • Facebook'ta paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)

İlgili

Acıbadem Reklam Ajansıdijital reklam ajansıkreatif reklam ajansısocial mediasocial media agencysosyal medyasosyal medya ajansısosyal medya hesap yönetimisosyal medya reklamcılığısosyal medya uzmanısosyal medya yönetimi
Previous

Inbound Marketing İle Müşterinize Müşteri Katın

19 Nisan 2019
Next

Anneler Günü Kampanyası Markalar İçin Neden Önemlidir?

3 Mayıs 2019

Bizi Takip Edin

E-Posta ile Abone Olun

Fikirmod Blog'a abone olmak ve en yeni makaleleri almak için e-posta adresinizi

Kategoriler

  • Dijital Reklam (33)
  • Genel (78)
  • Görsel Tasarım (25)
  • İçerik Pazarlama (40)
  • Marka Stratejisi (73)
  • Sosyal Medya (29)
  • TV & Reklam Prodüksiyon (9)
  • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu (16)

Son Makaleler

  • Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    3 gün ago
  • Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    1 ay ago
  • Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    1 ay ago
  • Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    1 ay ago

Trending

  • Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    19 Eylül 2018
  • Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    4 Eylül 2018
  • Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    20 Eylül 2018
  • Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    4 Eylül 2018

Etiketler

360 derece ajans 360 derece hizmet veren ajans 360 derece reklam ajansı Acıbadem Reklam Ajansı başarılı içerik Başarılı Reklam Fikri butik reklam ajansı dijital ajans dijital içerik pazarlaması dijital medya dijital pazarlama dijital pazarlama ajansı dijital pazarlama stratejisi dijital reklam dijital reklam ajansları dijital reklam ajansı doğru hedef kitle doğru reklam ajansı en iyi kreatif reklam ajansları fikirmod görsel tasarım hedef kitle istanbul reklam ajansı içerik pazarlama içerik pazarlaması kreatif ajans kreatif reklam kreatif reklam ajansı kreatif relam ajansı kurumsal sosyal medya markalaşma marka stratejisi pazarlama stratejileri potansiyel müşteri reklam reklam ajansı reklam ve pazarlama seo social media sosyal medya sosyal medya ajansı sosyal medya yönetimi tam hizmet ajansı tam hizmet reklam ajansı yaratıcılık

© 2018 Fikirmod Reklamcılık A.Ş.. All rights reserved.

 

Yorumlar Yükleniyor...