Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Genel, Marka Stratejisi,

Pazarlama Otomasyonu İle Kontrol Altında Olun

by fikirmod9 Nisan 2019
2
Shares
Share on FacebookShare on Twitter
Pazarlama Otomasyonu

Pazarlama Otomasyonu İle Kontrol Altında Olun. Pazarlama otomasyonu, pazarlama  departmanınca gerçekleştirilen faaliyetlerini düzenleyen bir araçtır.Pazarlama otomasyon araçları düzenli olarak, müşteriye uygun, özel mesaj içerecek şekilde anlık aksiyon alarak, marka ile müşterinin etkileşimini sağlıklı bir şekilde gerçekleştiriyor.

Pazarlama Otomasyonu Programları

Pazarlama otomasyonu araçları ile e-posta pazarlamada, aklınıza gelebilecek pek çok aksiyonu otomatik olarak kullanabilirsiniz.

Pazarlama Otomasyonu Stratejileri

Pazarlama Otomasyonu Stratejileri

Pazarlama Otomasyonu Stratejileri
1.Favori Ürün Ve İçeriğe Göre E-Posta Gönderimi

E-posta pazarlaması konusuna dair diğer yazılarımızı okuduysanız, bu konuda çok fazla programın size katkı sağladığını biliyorsunuzdur. Örneğin, bir web siteniz var ve e-ticaret ile uğraşıyorsunuz. Ziyaretçinizin gün içerisinde hangi ürünlere baktığını analiz ederek ürün kategorisine ait farklı seçenekleri sunabilirsiniz. Böylelikle ziyaretçi ile ilgili olan kişiselleştirilmiş e- posta ile bakıcılara alıcılara çevirebilirsiniz.

Pazarlama Otomasyonu

Pazarlama Otomasyonu

2. Hoş Geldiniz E- Postası

Otomasyon programının yardımıyla web sitenize ilk kez üye olanlara hoş geldiniz e-postası gönderebilirsiniz. Gönderdiğiniz e-posta da dikkat etmeniz gereken şeylerden birisi hoş geldiniz derken aşırı satış odaklı bir mail göndermemeniz gerekmektedir.

3. Satış Sonrası Tamamlayıcı Ürünler

Ziyaretçinizin satın aldığı ürüne göre tamamlayıcı ürünleri gösterebileceğiniz bir e-posta gönderebilirsiniz. Yapacağınız bu teknikle daha farklı ürünlerin de satılmasına olanak sağlayabilirsiniz. Örneğin, telefon bakan bir ziyaretçinize kılıf veya aksesuarlara ilişkin bir mail atabilirsiniz.

Pazarlama

Pazarlama

4. Sepetinizi Unutturmayın

Ziyaretçileriniz sitenizde ürünleri sepete ekledi fakat alım yapmadan siteden ayrılmak zorunda kaldı diyelim. “Sepetinizde Unuttuklarınız” adlı bir e posta ile ürünleri hatırlatabilir ve satış yapılmasını sağlayabilirsiniz.

5. Doğum Günü E-Postası

Aboneliklerde sorduğunuz doğum tarihlerine göre, abonelerinize jest amaçlı doğum günü e-postası yollayabilirsiniz. Aynı zamanda o abonenize özel kampanya yapabilirsiniz.

Pazarlama Otomasyonu Programları

Pazarlama Otomasyonu Programları

6. Özel Gün Programı

Bazı aboneleriniz diğerlerine göre yüklü miktarda alışveriş yapabilirler. Bu tarz aboneler düzenli olarak alışveriş yaparlar. Bu abonelerinize göre özel indirim kampanyaları veya özel gün kampanyaları yaparak, satışlarınızı daha çok arttırabilirsiniz.

Pazarlama Otomasyonu Stratejileri

Pazarlama Otomasyonu Stratejileri

7. Ziyaretçilerinizi Tekrar Yakalayın

Bazı aboneleriniz sitenize uzun bir süre giriş yapmıyor olabilir. Bu aboneleri tespit edip onları kendinizi hatırlatacak mailler gönderebilirsiniz. Onlara ilgi çeken e-posta gönderip, birebir iletişim kurmayı sağlayabilirsiniz.

Pazarlama otomasyonunda yukarıda gösterilen adımları uygulayarak hem satışlarınızı yükseltebilir hem de müşteri kitlenizi arttırabilirsiniz. Bunu profesyonel bir şekilde yapmak için bu konuda deneyimli olan reklam ajansları ile çalışmanızı öneririz.

Markanıza katabileceğimiz iyi fikirlerin olduğu, sizin için doğru ve etkili stratejiler oluşturabileceğimiz bir 360 derece tam ajans hizmeti almak isterseniz İstanbul – Acıbadem Fikirmod Kreatif & Dijital Reklam Ajansı olarak bize ulaşabilirsiniz. 

Benzer makale veya içerikler için lütfen tıklayınız. 

Bunu paylaş:

  • Twitter üzerinde paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
  • Facebook'ta paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)

İlgili

Acıbadem Reklam Ajansıdijital reklam ajansıe-posta pazarlamasıkreatif reklam ajansıpazarlama otomasyonupazarlama otomasyonu araçlarıPazarlama otomasyonu programlarıpazarlama otomasyonu stratejileri
Previous

Dijital Reklam Ajansları Pazarlama Dünyasına Yenilik Katıyor

28 Mart 2019
Next

Inbound Marketing İle Müşterinize Müşteri Katın

19 Nisan 2019

Bizi Takip Edin

E-Posta ile Abone Olun

Fikirmod Blog'a abone olmak ve en yeni makaleleri almak için e-posta adresinizi

Kategoriler

  • Dijital Reklam (33)
  • Genel (78)
  • Görsel Tasarım (25)
  • İçerik Pazarlama (40)
  • Marka Stratejisi (73)
  • Sosyal Medya (29)
  • TV & Reklam Prodüksiyon (9)
  • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu (16)

Son Makaleler

  • Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    3 gün ago
  • Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    1 ay ago
  • Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    1 ay ago
  • Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    1 ay ago

Trending

  • Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    19 Eylül 2018
  • Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    4 Eylül 2018
  • Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    20 Eylül 2018
  • Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    4 Eylül 2018

Etiketler

360 derece ajans 360 derece hizmet veren ajans 360 derece reklam ajansı Acıbadem Reklam Ajansı başarılı içerik Başarılı Reklam Fikri butik reklam ajansı dijital ajans dijital içerik pazarlaması dijital medya dijital pazarlama dijital pazarlama ajansı dijital pazarlama stratejisi dijital reklam dijital reklam ajansları dijital reklam ajansı doğru hedef kitle doğru reklam ajansı en iyi kreatif reklam ajansları fikirmod görsel tasarım hedef kitle istanbul reklam ajansı içerik pazarlama içerik pazarlaması kreatif ajans kreatif reklam kreatif reklam ajansı kreatif relam ajansı kurumsal sosyal medya markalaşma marka stratejisi pazarlama stratejileri potansiyel müşteri reklam reklam ajansı reklam ve pazarlama seo social media sosyal medya sosyal medya ajansı sosyal medya yönetimi tam hizmet ajansı tam hizmet reklam ajansı yaratıcılık

© 2018 Fikirmod Reklamcılık A.Ş.. All rights reserved.

 

Yorumlar Yükleniyor...