Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Marka Stratejisi,

Marka Bilinirliği Düzeyinizi Uçuracak 4 İpucu

by fikirmod10 Aralık 2018
3
Shares
Share on FacebookShare on Twitter
Marka Bilinirliği Düzeyinizi Artırmak İçin 4 İpucu

Marka bilinirliği düzeyinizi uçuracak ipuçları; Günümüz tüketim piyasasında birçok marka yerini sağlamlaştırmış durumda. Zaman geçtikçe bu piyasaya yeni markalar da ekleniyor. Bu yüzden de markalar arasında sıkı bir rekabet oluşuyor. Bunlardan birisi de, marka bilinirliği düzeyi.

Marka Bilinirliği Neden Önemlidir

Birbirleriyle rekabet içinde olan markalar, gelişen piyasada tüketici tarafından unutulmamak için markaların bilinirlik düzeyini artırma ihtiyacını duymaktadırlar. Gerek tatlı gerilla pazarlamayla, gerek küçük reklamlarla, gerekse afişlerle tüketiciye kendini hatırlatmaya çalışan markalar, bazen bunu başarabilse de, bazen olduğundan da kötü duruma düşebiliyor.

Marka bilinirliği düzeyini artırmak için aşağıdaki adımları uygulamanız gerekmektedir.

Hizmet Kalitenizi Önemseyin

Hizmet Kalitenizi Önemseyin

Hizmet Kalitenizi Önemseyin

Rakip markalardan öne çıkabilmek için, yapmanız gereken ilk adım, hizmet kalitenizi standartların üstüne çıkarabilmektir. Piyasada adınızın sürekli duyulmasını istiyorsanız, ilk önce tüketicinizin ihtiyaçlarına cevap vermeli, onların sorularına yanıt bulmalısınız.

Örneğin, e-ticaret hizmeti veren firmaysanız, tüketicinin sitenizde neleri görmek isteyeceğini düşünmelisiniz. Mesela bir tüketici sizin sitenizde sipariş verdiyse, bu siparişle ilgili tüm detayları sitenizde kolaylıkla görebilmeli. Hizmet kalitesi sadece bununla da sınırlı kalmıyor. Yine e-ticaret örneğinden gidecek olursak, tüketici sizin sitenizde sipariş verdikten sonra, ürünün takibi, paketlenmesi, kargolanması, tüketicinin eline vaktinde ulaşması, daha sonra vereceğiniz satış sonrası destek de, sizin hizmet kaliteniz için oldukça önemlidir.

Özellikle diğer markalardan farklı olabilmek için, satış sonrası destek hizmetine ayrı bir önem vermeniz gerekmektedir. Vereceğiniz bu hizmet tüketici tarafından “marka beni önemsiyor” şeklinde algılayacağı için, sizi rakiplerinizden farklı görecektir.

Hedef kitlenize “Ben buradayım” Diye Seslenin

Günümüzde birçok marka, farklı şekillerde tüketiciye kendini hatırlatıyor. Tüketici ise yolda gördüğü reklam afişlerini, televizyonda gördüğü reklamları ya da sosyal medyada gördüğü tanıtımların sadece bir kısmını hatırlamakta.

Yani demek istiyoruz ki hedef kitlenize “ben buradayım” diye bağırmak için, maliyetli bir şekilde reklam vermenize, her zaman gerek yok. Örneğin kozmetik firması sahibisiniz, size üye olan tüketicilerinize atacağınız bir sms ile yeterince kişiye ulaşabilirsiniz. Ya da yeni gelen ürünlerinizi, kampanyalarınızı tanıtacağınız bir e-broşür gönderebilirsiniz.

Burada önemli olan şey hedef kitlenize seslenmek.

Sosyal Medyayı Atlamayın

Sosyal Medyayı Atlamayın

Sosyal Medyayı Atlamayın

İnsanların sosyal mecralarda çok fazla vakit geçirdiğini gören markalar, sosyal medya gibi uçsuz bucaksız bir mecrayı reklam faaliyetleri için kullanmaya başladı. Sizde markanız için bir sosyal medya hesabı açıp, paylaşım yaparak hedef kitleniz tarafından görünür hale gelebilirsiniz. Unutmayın ki sosyal medya da marka bilinirliği açısından büyük önem taşıyor.

Geleneksel Medyadan Yararlanın

Geleneksel Medyadan Yararlanın

Geleneksel Medyadan Yararlanın

Markanızın bilinirliğini düzeyini arttırmak için geleneksel medyadan da yararlanabilirsiniz. Örneğin kurumsal reklam filmleri yaparak tüketiciye kendinizi hatırlatabilirsiniz. Özellikle kuruluş tarihiniz eski tarihlere dayanırsa bu sizin için ekstra avantaj olacaktır. Bunun nedeni ise piyasada yeni olan bir marka kurumsal reklam filmi çekebilmek için daha çok genç olduğu için, tüketici tarafından komik karşılanabilir, kökeni eskiye dayanan markalar ise kurumsal reklam filmlerini rahatlıkla kullanabilirler.

Marka bilinirliğiyle ilgili iyi bir strateji çıkartmak çok önemlidir. Bununla ilgili bir kreatif reklam ajansı ihtiyacınız olacaktır. Bununla birlikte dijital alanda da kampanya fikirlerinizi en verimli şekilde yönetecek bir dijital reklam ajansı gerekli olacaktır. Sosyal medya ajansı meselesini de elbette ki atlamıyoruz. Tüm bunlarla ilgili Fikirmod sizlere tek kaynaktan çıkmış paket bir hizmet sağlama kapasitesine sahiptir.

Farklı disiplinlerden beslenen kreatif ekibiyle, anadolu yakası Acıbadem’de hizmet veren Fikirmod Reklam Ajansına ulaşmak için lütfen tıklayın

Daha fazla içerik için…

Bunu paylaş:

  • Twitter üzerinde paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
  • Facebook'ta paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)

İlgili

anadolu yakasıdijital reklamdijital reklam ajansıfikirmodFikirmod Reklam Ajansıkreatif reklamkreatif reklam ajansımarka bilinirliğireklam ajansısosyal medyasosyal medya ajansı
Previous

Artırılmış Gerçeklik Pazarlamayı Üçüncü Boyuta Taşıdı

8 Aralık 2018
Next

Gerilla Pazarlama Sayesinde Markanız Bir Adım Önde

13 Aralık 2018

Bizi Takip Edin

E-Posta ile Abone Olun

Fikirmod Blog'a abone olmak ve en yeni makaleleri almak için e-posta adresinizi

Kategoriler

  • Dijital Reklam (33)
  • Genel (78)
  • Görsel Tasarım (25)
  • İçerik Pazarlama (40)
  • Marka Stratejisi (73)
  • Sosyal Medya (29)
  • TV & Reklam Prodüksiyon (9)
  • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu (16)

Son Makaleler

  • Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    3 gün ago
  • Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    1 ay ago
  • Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    1 ay ago
  • Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    1 ay ago

Trending

  • Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    19 Eylül 2018
  • Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    4 Eylül 2018
  • Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    20 Eylül 2018
  • Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    4 Eylül 2018

Etiketler

360 derece ajans 360 derece hizmet veren ajans 360 derece reklam ajansı Acıbadem Reklam Ajansı başarılı içerik Başarılı Reklam Fikri butik reklam ajansı dijital ajans dijital içerik pazarlaması dijital medya dijital pazarlama dijital pazarlama ajansı dijital pazarlama stratejisi dijital reklam dijital reklam ajansları dijital reklam ajansı doğru hedef kitle doğru reklam ajansı en iyi kreatif reklam ajansları fikirmod görsel tasarım hedef kitle istanbul reklam ajansı içerik pazarlama içerik pazarlaması kreatif ajans kreatif reklam kreatif reklam ajansı kreatif relam ajansı kurumsal sosyal medya markalaşma marka stratejisi pazarlama stratejileri potansiyel müşteri reklam reklam ajansı reklam ve pazarlama seo social media sosyal medya sosyal medya ajansı sosyal medya yönetimi tam hizmet ajansı tam hizmet reklam ajansı yaratıcılık

© 2018 Fikirmod Reklamcılık A.Ş.. All rights reserved.

 

Yorumlar Yükleniyor...