Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Dijital Reklam, Görsel Tasarım,

Reklamın Organiği Mi Olurmuş Demeyin

by fikirmod10 Ekim 2018
1
Shares
Share on FacebookShare on Twitter
Reklamın Organiği Mi Olurmuş Demeyin

Günümüzde şöyle bir algı var ki; ‘Her şeyin organik olanı makbul’. Son dönemlerde bu öyle bir aşamaya geldi ki, reklamın organiği de artık oldukça trend bir halde.

Standart reklamlar için para ödeyip tanıtım yapmak istemeniz gayet doğal bir durum. Ama insanlar artık, özellikle keyfi bir satın alma yapacakken, ”Hey buraya bak!” tarzındaki reklamları ne kadar dikkate alıyor? Bu soruya en basit haliyle kendiniz üzerinden bir cevap verebilirsiniz ve cevabınızın kesinlikle ”Bıktım o reklamlardan!” tarzında olduğunu biliyoruz.

Doğal Reklam Doğuyor

Doğal Reklam Doğuyor

Reklamın Organiği Doğuyor

Sırf size farklı bir deneyim yaşatacağını belli eden bir reklam bile hiç ihtiyacınız olmayan bir satın alma yapmanıza sebep olabilir. Günümüz dünyasında insanlar farklılaşmak ve bu farklılaşmayı estetik bir yöntemle gerçekleştirmek istiyor. Sürekli olarak yeni pazarlar oluşuyor ve bu pazarlara geliştirmeler yapılıyor. Bu geliştirmeler konusunda ne kadar estetik çözümler sunabildiğiniz ise size başarılı bir marka yaratma imkanı sunuyor.

Reklamınız da tıpkı bu şekilde gerekli estetiğe ve bağlama sahipse, tüketiciyi kendinize çekmeniz kolaylaşıyor. Günümüz tüketicisi, imaj olarak daha duygusal olan ve yaptığı işi dünyayı daha güzel bir yer haline getirmek için yapan markalardan alışveriş gerçekleştiriyor. Böyle bir markanın reklamlarının da bağıran türden olması oldukça abes kaçıyor. İşte bu imajı sürdürmeye çalışan markalar için de, farklı bir reklamcılık anlayışı geliştirmek gerekiyor. Doğal reklam (Native reklam)’ın çıkış noktası da aslında burası oluyor.

İçgörü

İçgörü

Reklamın Organiği Nasıl Yapılıyor?

”Peki bu reklamın organiği nasıl yapılır ki?” diye soracak olursanız; şu şekilde açıklayabiliriz. Bu konudaki anahtar kelimemiz iç görü. Yani tüketicinin satın alma aşamasına nasıl geldiğinin içyüzünü anlamanız gerekiyor. Kablosuz ev aletleri ve şarj cihazlarının çıktığı dönemi hatırlayın. Tanıtım reklamlarında sürekli olarak birbirine dolanmış uzun uzadıya kablolar, hatta kablonun insanları esir aldığı görseller vardı. İşte bu hem harika bir iç görü hem de çok iyi bir organik reklam fikri örneğidir. Aslında doğal reklam, ‘şeklinden ve bulunduğu ortama uyum sağlamasından’ ziyade ‘tüketicinin hayatında bir noktaya dokunuyor mu?’ sorusuna verebildiği cevaba göre doğal reklam oluyor. Bu iç görüler hayatımızın her yerindedir. Bunları yakalayabilmek ve doğru işle birleştirebilmekse ancak iyi bir kreatif ekiple mümkündür.

Doğal reklam uygulamalarıyla tüketicileri doğru yerde ve doğru zamanda yakalamak istiyorsanız Fikirmod’la iletişime geçebilirsiniz.

İletişim

Buna benzer daha fazla içerik için…

Bunu paylaş:

  • Twitter üzerinde paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
  • Facebook'ta paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)

İlgili

doğal reklamdoğal reklam modelidoğal reklam nedirdoğal reklam örnekleridoğal reklam uygulamalarıdoğru reklam ajansınative advertisingnative reklam modelinative reklam nedir
Previous

Ajans Marka İlişkileri Enteresan Bir Noktaya Sürükleniyor

10 Ekim 2018
Next

Reklam Ajansı Seçimi Yaparken Şunlara Dikkat!

12 Ekim 2018

Bizi Takip Edin

E-Posta ile Abone Olun

Fikirmod Blog'a abone olmak ve en yeni makaleleri almak için e-posta adresinizi

Kategoriler

  • Dijital Reklam (33)
  • Genel (78)
  • Görsel Tasarım (25)
  • İçerik Pazarlama (40)
  • Marka Stratejisi (73)
  • Sosyal Medya (29)
  • TV & Reklam Prodüksiyon (9)
  • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu (16)

Son Makaleler

  • Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    3 gün ago
  • Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    1 ay ago
  • Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    1 ay ago
  • Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    1 ay ago

Trending

  • Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    19 Eylül 2018
  • Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    4 Eylül 2018
  • Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    20 Eylül 2018
  • Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    4 Eylül 2018

Etiketler

360 derece ajans 360 derece hizmet veren ajans 360 derece reklam ajansı Acıbadem Reklam Ajansı başarılı içerik Başarılı Reklam Fikri butik reklam ajansı dijital ajans dijital içerik pazarlaması dijital medya dijital pazarlama dijital pazarlama ajansı dijital pazarlama stratejisi dijital reklam dijital reklam ajansları dijital reklam ajansı doğru hedef kitle doğru reklam ajansı en iyi kreatif reklam ajansları fikirmod görsel tasarım hedef kitle istanbul reklam ajansı içerik pazarlama içerik pazarlaması kreatif ajans kreatif reklam kreatif reklam ajansı kreatif relam ajansı kurumsal sosyal medya markalaşma marka stratejisi pazarlama stratejileri potansiyel müşteri reklam reklam ajansı reklam ve pazarlama seo social media sosyal medya sosyal medya ajansı sosyal medya yönetimi tam hizmet ajansı tam hizmet reklam ajansı yaratıcılık

© 2018 Fikirmod Reklamcılık A.Ş.. All rights reserved.

 

Yorumlar Yükleniyor...