Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
İçerik Pazarlama,

Reklam Fikirleri: Trend ve Zamanın Ötesinde Uygulamalar

by fikirmod7 Eylül 2018
1
Shares
Share on FacebookShare on Twitter
Reklam Fikirleri 1

Bu yazımızda günün getirdiği gelişmeler ekseninde üretilen ve zamana bağlı olmadan evrensel değerlere yapılan göndermelerle oluşturulan reklam fikirleri üzerine konuşacağız.

Özellikle bizim ülkemizde sanıyoruz ki performansı daha etkili olduğu için çoğunlukla trend reklam fikirleri üzerinden ilerlenen bir sistem var. Elbette her ikisininde kendine göre avantajları var. Gelin bunları birlikte inceleyelim.

Reklam Fikri

Reklam Fikri

Trend Reklam Fikirleri

O dönem sinemada oynayan bir filmin repliği, herhangi bir sosyal medya fenomeninin tiplemesi ya da ülkenin yaşadığı enteresan bir olay. Bu örneklerle, üzerinden fazla zaman geçmeden ürün veya markanın imajına oturan herhangi bir durum mevcutsa hemen oturup bir reklam fikri çıkartılabiliyor. Etkisi de oldukça fazla diyebiliriz. Özellikle bizim ülkemizdeki sosyolojik unsurlara baktığımızda bu şekilde gerçekleştirilmiş bir yaklaşım her zaman daha çok dikkat çekmekte. Recep İvedik bir sinema filmi fakat bu duruma çok iyi bir örnek. Şahan Gökbakar, kahramanının kendisini o dönem içerisinde toplumda yaşanan enteresan olayların içinde bulduğu hikayelerle bu işi ilerletmektedir. Türkiye’deki en fazla gişe yapan film olmasının da altında yatan sebep aslında budur. Voleyi vurmakta mıdır? Evet. Peki ne kadar saygınlığı vardır? İşte burası tartışmalıdır ve sizin markanız adına tercih ettiğiniz imaj bu mudur?

Bu olsa bile satın alma yapılan bir marka olarak böyle bir strateji içerisinde olmanız ne kadar doğru olur? Acil çıkışlar yapmanız gereken anlarda markanız adına belki buna benzer şeyler yapmanız kabul edilebilir fakat bunu bir alışkanlık haline getirmek ve işin dozunu kaçırmak geri dönüşü olmayan imaj problemleri yaşamanıza neden olabilir. Bu yöntem için; getirisi anlık olarak yüksek fakat fazlaca riskli olduğunu söylememiz doğru olur.

Zamanın Ötesindeki Reklam Fikirleri

Bu yöntemle kurgulanmış reklam fikirleri genel hatlarıyla insanlığın tarihinden bu yana yaşanan sorunlar ve bu sorunlara getirilen çözümler üzerinden ilerlemektedir. Geçerliliklerini zamanın ötesinde korumalarının sebebi de bundan kaynaklanıyor diyebiliriz. Bu yöntemin avantajı yaptığınız kampanyanın temellerinin daha sağlam olması sebebiyle hep hatırlanacak olması ve hatta şanslıysanız akademik alanda iyi örneklerden biri olarak gösterilecek olmanız. Bu da elbette sizi daha prestijli bir marka haline getirecektir. Buna güzel bir örnek vermemiz gerekirse;

Reklam Fikirleri

İnsanlığın büyük problemlerinden biri olan enerji düşüşüne güzel bir gönderme olsun diye yapılmış bu görsel büyük ihtimalle geçerliliğini uzun senelerce koruyacaktır(Kahve ve benzin istasyonları var olduğu sürece). Bu görselle birlikte elbette sizin markanızın bilinirliği yaşamaya devam edecektir.

Tüm bu anlattıklarımız hakkında daha fazla bilgi almak için buraya tıklayabilirsiniz.

Buna benzer daha fazla yazıya ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz.

Bunu paylaş:

  • Twitter üzerinde paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
  • Facebook'ta paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)

İlgili

en iyi reklam fikirlerireklamreklam fikirlerireklam fikrireklamda fikiryaratıcı reklam
Previous

İçerik İçin Doğru SEO Kurallarından Haberdar Mısınız?

7 Eylül 2018
Next

İçerik Pazarlaması Uzmanı Olmak İçin Yapmanız Gerekenler

7 Eylül 2018

Bizi Takip Edin

E-Posta ile Abone Olun

Fikirmod Blog'a abone olmak ve en yeni makaleleri almak için e-posta adresinizi

Kategoriler

  • Dijital Reklam (33)
  • Genel (78)
  • Görsel Tasarım (25)
  • İçerik Pazarlama (40)
  • Marka Stratejisi (73)
  • Sosyal Medya (29)
  • TV & Reklam Prodüksiyon (9)
  • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu (16)

Son Makaleler

  • Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    1 gün ago
  • Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    4 hafta ago
  • Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    1 ay ago
  • Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    1 ay ago

Trending

  • Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    19 Eylül 2018
  • Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    4 Eylül 2018
  • Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    20 Eylül 2018
  • Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    4 Eylül 2018

Etiketler

360 derece ajans 360 derece hizmet veren ajans 360 derece reklam ajansı Acıbadem Reklam Ajansı başarılı içerik Başarılı Reklam Fikri butik reklam ajansı dijital ajans dijital içerik pazarlaması dijital medya dijital pazarlama dijital pazarlama ajansı dijital pazarlama stratejisi dijital reklam dijital reklam ajansları dijital reklam ajansı doğru hedef kitle doğru reklam ajansı en iyi kreatif reklam ajansları fikirmod görsel tasarım hedef kitle istanbul reklam ajansı içerik pazarlama içerik pazarlaması kreatif ajans kreatif reklam kreatif reklam ajansı kreatif relam ajansı kurumsal sosyal medya markalaşma marka stratejisi pazarlama stratejileri potansiyel müşteri reklam reklam ajansı reklam ve pazarlama seo social media sosyal medya sosyal medya ajansı sosyal medya yönetimi tam hizmet ajansı tam hizmet reklam ajansı yaratıcılık

© 2018 Fikirmod Reklamcılık A.Ş.. All rights reserved.

 

Yorumlar Yükleniyor...