Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
İçerik Pazarlama,

İçerik İçin Doğru SEO Kurallarından Haberdar Mısınız?

by fikirmod7 Eylül 2018
2
Shares
Share on FacebookShare on Twitter
içerik için doğru seo

Içerik için doğru SEO, arama motorlarının (Google, Yandex, Baidu, Aol vb.) girdiğiniz herhangi bir içeriğin belirli kriterlere göre verimliliğini ölçmesi diyebiliriz.

Peki bu içerik için doğru SEO kriterleri nelerdir? İçeriğinizi girerken nelere dikkat etmeniz gerekmektedir?

Aslında bu sürekli olarak değişen parametrelere dayanıyor. Olayın işleyişi şöyle; arama motoru optimizasyonu için yeni kriterler belirleniyor, buna endeksli olarak yeni içerikler oluşturuluyor ve aralarından ayrışmanızı sağlaması için kriterler yeniden güncelleniyor. Aslında arama motorları daima içeriğe ulaşmaya çalışan tüketiciyi kolluyor. İçeriği üreten taraflar da elbette tüketiciye ulaşabilmek için kendilerini sürekli olarak yeni arama motoru optimizasyonu kriterlerine göre yenilemek zorunda kalıyorlar. Hal böyle olunca da bununla ilgili yeni bir iş pozisyonu ortaya çıktı. SEO Metin Yazarlığı. Sırf bu işten sorumlu olunan bir pozisyon. Gelecekte gerçekten enteresan iş kolları olacak gibi görünüyor. Olayın enteresanlığını bir kenara bırakıp tekniğine bakacak olursak;

SEO

SEO

Metnin uzunluğu

Metninizin belirli bir sayıdan fazla kelimeye ihtiyacı olacak. Tabii ki bu olmazsa olmaz bir kural değil fakat arama motorlarının içerik için doğru SEO kriterlerinde sizi öne çıkarttığı kesin diyebiliriz.

Metnin Okunabilirliği

Günümüzde insanların bir internet sayfasında ne kadar süre kaldığı oldukça büyük bir tartışma. Özellikle ilgili sayfada uzunca bir yazı varsa. Bu konu etik açıdan da oldukça tartışmalı. Bir toplumun okumaya olan yatkınlığı olmalı mıdır olmamalı mıdır? Bunun tercihini size bırakarak yazınızın belirli sayıda bir paragraf sayısına sahip olması ve alt başlıklara ayrılmış bir vaziyette olması gerektiğini söyleyebiliriz.

Cümle Uzunluğu

Cümlelerinizin çok uzun olmaması gerekmekte. Çünkü bu okunabilirliği ciddi derecede düşürüyor. Kısa ve net cümlelerle olayları birbirine bağlaçlarla bağlamaktan ziyade adım adım geliştirmeniz daha elverişli.

Anahtar Kelime

Yazdığınız her bir metin için bir anahtar kelime belirlemeniz gerekiyor. Mesela bu yazının anahtar kelimesi ”içerik için doğru SEO” Yani siz google’a ”içerik için doğru SEO” yazdığınızda bu yazı direkt olarak arama motorlarının filtrelerine takılıyor. Olayın işleyişi aşağı yukarı bu şekilde.

Link

Yazdığınız yazının içerisinde bir link bağlantısı olmalı. Yani içerik için doğru SEO yazısı aslında amaca(pazarlama ve satış) yönelik yazılmış bir yazıdır. Az sonra bizim, sizleri kendi web sitemize yönlendirecek bir linkimizi yazının sonunda bulacaksınız. 🙂

Görsel

İçeriğinizdeki dikkat çekici bir görsel bazen içeriğiniz çok kaliteli olmasa bile hayat kurtarıcı olabilir. Ama tabii her zaman kaliteli içerik üretmenizi öneriyoruz. Foyanız ortaya çıktıktan sonra arama sıralarındaki yerinizi korumanız zorlaşabilir.

Elbette ki bu bahsettiklerimiz içerik için geçerli olan kriterler. Bunun direkt olarak bir web sitesi için olan hali biraz daha karmaşıktır. Bununla ilgili daha ayrıntılı bilgi almanız için de sizleri direkt olarak bu konuyla ilgili olan kısmımıza yönlendirmemiz doğru olacaktır.

Buna benzer daha fazla yazıya ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz.

Bunu paylaş:

  • Twitter üzerinde paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
  • Facebook'ta paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)

İlgili

içerik için doğru seoiçerik seoseo içerik optimizasyonuseo kriterlerine uygun içerik
Previous

Müşteri Sadakati Nedir? Nasıl Sağlanır? Neden Önemlidir?

6 Eylül 2018
Next

Reklam Fikirleri: Trend ve Zamanın Ötesinde Uygulamalar

7 Eylül 2018

Bizi Takip Edin

E-Posta ile Abone Olun

Fikirmod Blog'a abone olmak ve en yeni makaleleri almak için e-posta adresinizi

Kategoriler

  • Dijital Reklam (33)
  • Genel (78)
  • Görsel Tasarım (25)
  • İçerik Pazarlama (40)
  • Marka Stratejisi (73)
  • Sosyal Medya (29)
  • TV & Reklam Prodüksiyon (9)
  • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu (16)

Son Makaleler

  • Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    4 saat ago
  • Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    4 hafta ago
  • Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    1 ay ago
  • Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    1 ay ago

Trending

  • Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    19 Eylül 2018
  • Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    4 Eylül 2018
  • Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    20 Eylül 2018
  • Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    4 Eylül 2018

Etiketler

360 derece ajans 360 derece hizmet veren ajans 360 derece reklam ajansı Acıbadem Reklam Ajansı başarılı içerik Başarılı Reklam Fikri butik reklam ajansı dijital ajans dijital içerik pazarlaması dijital medya dijital pazarlama dijital pazarlama ajansı dijital pazarlama stratejisi dijital reklam dijital reklam ajansları dijital reklam ajansı doğru hedef kitle doğru reklam ajansı en iyi kreatif reklam ajansları fikirmod görsel tasarım hedef kitle istanbul reklam ajansı içerik pazarlama içerik pazarlaması kreatif ajans kreatif reklam kreatif reklam ajansı kreatif relam ajansı kurumsal sosyal medya markalaşma marka stratejisi pazarlama stratejileri potansiyel müşteri reklam reklam ajansı reklam ve pazarlama seo social media sosyal medya sosyal medya ajansı sosyal medya yönetimi tam hizmet ajansı tam hizmet reklam ajansı yaratıcılık

© 2018 Fikirmod Reklamcılık A.Ş.. All rights reserved.

 

Yorumlar Yükleniyor...