Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
İçerik Pazarlama,

İçerik Pazarlaması Uzmanı Olmak İçin Yapmanız Gerekenler

by fikirmod7 Eylül 2018
1
Shares
Share on FacebookShare on Twitter
İçerik Pazarlaması

Başarılı içerik pazarlaması denince akla ne gelir ve bu içeriği nasıl üretirsiniz?

Başarılı içerik pazarlaması sizi daima öne çıkaran içeriktir. Herhangi bir konuda yaptığınız bu başarılı içerik, konuşulur, beğeni ve eleştiri alır. Yani kısacası etkileşimi olan bir içerik başarılı içeriktir. Tabii ki bir skandaldan söz etmiyoruz. 🙂

İşte bu başarılı içerik pazarlaması yapan kişiler ve ekiplerin bazı alışkanlıkları var. Gelelim bu alışkanlıkların neler olduğuna.

Başarılı içerik pazarlaması oluşturmanın sırrı başarılı bir şekilde içerik incelemektir.

Sektörde ve piyasada ne dönmekte, hangi konular hakkında henüz bir tespit yapılmamış. Ya da yapılmış olan tespitlerden doğabilecek yeni tespitlerin belirlenmesi. Yani hakim olmadığınız bir konu hakkında fikir beyan etmeniz sizi gülünç bir hale sokabilir. Bu da ne sizin için ne de temsil ettiğiniz marka için iyi sonuçlar doğurmaz.

İçerik Pazarlaması Uzmanı

İçerik Pazarlaması Uzmanı

İyi bir network’e sahip olmanız önemlidir.

Linkedin, forum, iş hayatı, fuarlar ve diğer etkinlikler. Aslında olayın içinde olmanız gerektiğini vurgulamak istiyoruz. Uzaktan baktığınız bir dünyayı ne kadar değerlendirebilirsiniz ki? Gayet mantıklı değil mi? Elbette olayın içindeyken de tespitlerinizi iyi yapmalısınız. Yapılan değerlendirmelerin gittiği noktaları sağlıklı analiz edip doğru soruları sorabilmelisiniz. Bu sayede başarılı içerik çıkarmanız kolaylaşacaktır. Merakınızı da canlı tutmakta daima fayda vardır elbette. Gerçi merak etmiyorsanız zaten orada değilsinizdir muhtemelen. 🙂

Yazma işini monoton bir etkinliğiniz haline getirin.

Yazdıkça olaylar arasında kurduğunuz bağlantılar gelişir. Yazdığınız bir metnin beyninizde edindiği yer okumaya oranla çok daha etkilidir. Eski bir kuraldır zaten, bilirsiniz. Yazarak çalışmak gerekir.

İçerik Yöneticisi

İçerik Yöneticisi

Yazılarınızı internet aleminin derin uçurumlarında öksüz bırakmayın.

Yazdığınız bir yazı hakkında takip ettiğiniz ortamlardan bir doğrulama veya eklenti mi aldınız. Bunu yazınıza uygulayın. Yazınızın yanlış şekilde kalması içeriğinize olan itibarı düşürecektir. Bu da elbette size ve temsil ettiğiniz markanın imajına etki edecektir.

Edineceğiniz bu alışkanlıklarla birlikte paylaştığınız içeriklerdeki kalitenin arttığını fark edeceksiniz. Elbette bu aniden gerçekleşmeyecektir. Zaman ve emeklerinizin meyvesini toplamanız bir miktar zaman alacaktır.

Bu konuda daha fazla bilgi almak ve daha kaliteli içerikler oluşturmak için ihtiyacınız olan şeyleri belirleyebilmeniz adına bize bu adresten ulaşabilirsiniz.

Buna benzer daha fazla yazıya ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz.

Bunu paylaş:

  • Twitter üzerinde paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
  • Facebook'ta paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)

İlgili

ajans içerik pazarlamasıdijital içerikdijital içerik pazarlamasıiçerik pazarlama stratejileriiçerik pazarlamasıiçerik pazarlaması nasıl yapılıriçerik pazarlaması örnekleriiçerik pazarlaması uzmanı
Previous

Reklam Fikirleri: Trend ve Zamanın Ötesinde Uygulamalar

7 Eylül 2018
Next

Micro Influencer vs Influencer: Hangisi Daha Verimli?

12 Eylül 2018

Bizi Takip Edin

E-Posta ile Abone Olun

Fikirmod Blog'a abone olmak ve en yeni makaleleri almak için e-posta adresinizi

Kategoriler

  • Dijital Reklam (33)
  • Genel (78)
  • Görsel Tasarım (25)
  • İçerik Pazarlama (40)
  • Marka Stratejisi (73)
  • Sosyal Medya (29)
  • TV & Reklam Prodüksiyon (9)
  • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu (16)

Son Makaleler

  • Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    54 dakika ago
  • Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    4 hafta ago
  • Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    1 ay ago
  • Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    1 ay ago

Trending

  • Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    19 Eylül 2018
  • Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    4 Eylül 2018
  • Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    20 Eylül 2018
  • Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    4 Eylül 2018

Etiketler

360 derece ajans 360 derece hizmet veren ajans 360 derece reklam ajansı Acıbadem Reklam Ajansı başarılı içerik Başarılı Reklam Fikri butik reklam ajansı dijital ajans dijital içerik pazarlaması dijital medya dijital pazarlama dijital pazarlama ajansı dijital pazarlama stratejisi dijital reklam dijital reklam ajansları dijital reklam ajansı doğru hedef kitle doğru reklam ajansı en iyi kreatif reklam ajansları fikirmod görsel tasarım hedef kitle istanbul reklam ajansı içerik pazarlama içerik pazarlaması kreatif ajans kreatif reklam kreatif reklam ajansı kreatif relam ajansı kurumsal sosyal medya markalaşma marka stratejisi pazarlama stratejileri potansiyel müşteri reklam reklam ajansı reklam ve pazarlama seo social media sosyal medya sosyal medya ajansı sosyal medya yönetimi tam hizmet ajansı tam hizmet reklam ajansı yaratıcılık

© 2018 Fikirmod Reklamcılık A.Ş.. All rights reserved.

 

Yorumlar Yükleniyor...