Başarılı içerik pazarlaması denince akla ne gelir ve bu içeriği nasıl üretirsiniz?
Başarılı içerik pazarlaması sizi daima öne çıkaran içeriktir. Herhangi bir konuda yaptığınız bu başarılı içerik, konuşulur, beğeni ve eleştiri alır. Yani kısacası etkileşimi olan bir içerik başarılı içeriktir. Tabii ki bir skandaldan söz etmiyoruz. 🙂
İşte bu başarılı içerik pazarlaması yapan kişiler ve ekiplerin bazı alışkanlıkları var. Gelelim bu alışkanlıkların neler olduğuna.
Başarılı içerik pazarlaması oluşturmanın sırrı başarılı bir şekilde içerik incelemektir.
Sektörde ve piyasada ne dönmekte, hangi konular hakkında henüz bir tespit yapılmamış. Ya da yapılmış olan tespitlerden doğabilecek yeni tespitlerin belirlenmesi. Yani hakim olmadığınız bir konu hakkında fikir beyan etmeniz sizi gülünç bir hale sokabilir. Bu da ne sizin için ne de temsil ettiğiniz marka için iyi sonuçlar doğurmaz.

İçerik Pazarlaması Uzmanı
İyi bir network’e sahip olmanız önemlidir.
Linkedin, forum, iş hayatı, fuarlar ve diğer etkinlikler. Aslında olayın içinde olmanız gerektiğini vurgulamak istiyoruz. Uzaktan baktığınız bir dünyayı ne kadar değerlendirebilirsiniz ki? Gayet mantıklı değil mi? Elbette olayın içindeyken de tespitlerinizi iyi yapmalısınız. Yapılan değerlendirmelerin gittiği noktaları sağlıklı analiz edip doğru soruları sorabilmelisiniz. Bu sayede başarılı içerik çıkarmanız kolaylaşacaktır. Merakınızı da canlı tutmakta daima fayda vardır elbette. Gerçi merak etmiyorsanız zaten orada değilsinizdir muhtemelen. 🙂
Yazma işini monoton bir etkinliğiniz haline getirin.
Yazdıkça olaylar arasında kurduğunuz bağlantılar gelişir. Yazdığınız bir metnin beyninizde edindiği yer okumaya oranla çok daha etkilidir. Eski bir kuraldır zaten, bilirsiniz. Yazarak çalışmak gerekir.

İçerik Yöneticisi
Yazılarınızı internet aleminin derin uçurumlarında öksüz bırakmayın.
Yazdığınız bir yazı hakkında takip ettiğiniz ortamlardan bir doğrulama veya eklenti mi aldınız. Bunu yazınıza uygulayın. Yazınızın yanlış şekilde kalması içeriğinize olan itibarı düşürecektir. Bu da elbette size ve temsil ettiğiniz markanın imajına etki edecektir.
Edineceğiniz bu alışkanlıklarla birlikte paylaştığınız içeriklerdeki kalitenin arttığını fark edeceksiniz. Elbette bu aniden gerçekleşmeyecektir. Zaman ve emeklerinizin meyvesini toplamanız bir miktar zaman alacaktır.
Bu konuda daha fazla bilgi almak ve daha kaliteli içerikler oluşturmak için ihtiyacınız olan şeyleri belirleyebilmeniz adına bize bu adresten ulaşabilirsiniz.
Buna benzer daha fazla yazıya ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz.