Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Genel, İçerik Pazarlama,

Optimize Edilmiş Kategori İçeriği Nasıl Yazılır?

by Aden Akınalp5 Mart 2022
0
Shares
Share on FacebookShare on Twitter
kategori

Özenle hazırladığınız sitenizde optimize edilmemiş bir kategori içeriği olması tüm emeklerinizin boşa gitmesine neden olacaktır. Kategori sayfaları markanızı kullanıcılara tanıtmanın ve ürünlerinizi müşterilerinize göstermenin en güzel yoludur. Kategori sayfalarını herhangi bir stratejide sitenizin dahili bağlantısını geliştirmek için kullanabilirsiniz. E-ticaret sitenizde düzenli olarak güncellenen bloğunuz ve bilgi içeriği sunan hizmetleriniz en iyi kullanıcı deneyimine uygun hale gelecektir. Bu sayede dönüşüm oranlarınızın düzenli olarak arttığına da şahit olabilirsiniz. Optimize etmek zaman ayırmak demektir. Ayırdığınız değerli zaman size geri dönüş garantisi vermez. Bu verimli dönüşümleri sağlamak için dikkat etmeniz gereken adımlar vardır. Hadi o adımlara hep birlikte bakalım.

Optimize Edilmiş Kategori İçeriği Nasıl Yazılır?

Optimize Edilmiş Kategori İçeriği Nasıl Yazılır?

Anahtar Kelime ile Kategorileri Optimize, Kullanıcıları Hipnotize Edin!

Sitenizin organik performansını artırmak için anahtar kelimelerinizi araştırmak çok önemlidir. Bir anahtar kelimenin trafik hacmini, onun için daha üst sıralarda yer almanızın zorluğunu ve şu an nerede sıralandığınızı düşünmek genelde yardımcı olur. Bunu yapmak için, anahtar kelimelerin nasıl performans gösterdiği ile alakalı ve yeni anahtar kelimeler için daha fazla fikir oluşturulabilecek öneri bulmak için yardım imdadınıza Google Anahtar Kelime Planlayıcısı yetişecektir. Anahtar kelime araştırması yaparken farklı ifadelerle yaratıcı olmaya çalışın. Her zaman anahtar kelimelerin ardındaki amacı göz önünde bulundurun. Hedef kitlenizin dili, hangi soruların satın alma niyetini gösterdiği ve ihtiyaç duydukları şeyleri nasıl bulacaklarını düşünüp ona göre anahtar kelimeye karar vermeniz gerekir. Her kategoriye özel anahtar kelime seçmeye özen gösterin. Daha uzun kuyruklu anahtar kelimeleri belirlemek için ürün sayfanızı kullanın. Bir ürünün stili, modeli, markası ve neden özel olduğu ile ilgili. Kategori sayfası için daha genel anahtar kelimelerinizi saklayın.

Optimize Edilmiş Kategori İçeriği Nasıl Yazılır?

Optimize Edilmiş Kategori İçeriği Nasıl Yazılır?

İçeriksiz Bir Sayfa Kaybolmaya Mahkumdur!

Anahtar kelimeler, içeriği kötü yazılmış bir sayfayı harika bir sayfaya dönüştüremez. Okunabilir kılan başka önemli unsurlarda vardır. Sayfanızı tanımlamak başlangıç için iyi olacaktır. Müşteriniz aradığı içerik için doğru sayfaya geldiğinden emin olmak isteyecektir. Öğrenmek, karşılaştırmak ve satın almak isteyen sayfaları bulmak isteyeceklerinden onlar için doğru bilgilere ve ürünlere sahip olduğunuzu gösterin. Ürünlerinizi sergileyin. Alt kategorilerinizden ürün özelliklerinize kadar her şeyi açıklayın. Ürünün nasıl kullanacağını açıklayın ve ayrıntılandırın. Google, hedeflenen konuyu geniş ve doğru bir şekilde belirten sayfaları tercih eder. Ürünleri neden aldığınıza dair açıklama içeren bir içerik oluşturun neden en iyisi olduğunu açıklayın. Kategori içeriğini okunabilir hale getirmekte bu noktada çok önemlidir. Markanızın sesiyle özdeşleşecek şekilde yazıldığından emin olun. İlgi çekici ve bilgilendirici hale getirin. En önemli konu ise harekete geçirici mesaj! Ziyaretçilerinizin sorularına net bir şekilde cevap verdikten sonra onları dönüşüme taşımak çok önemlidir. Bu nedenle iyi bir kategori sayfası içeriğinin son kısmı, harekete geçirici mesajdır.

En iyi şekilde optimize edilmiş kategori içeriklerini oluşturabilecek bir ekibe ihtiyacınız olduğunda iyi bir dijital ajanstan destek alabileceğinizi de unutmamalısınız. Bu konuda destek alabileceğiniz tam hizmet ajansı ile çalışmak isterseniz İstanbul – Acıbadem Fikirmod Kreatif & Dijital Reklam Ajansı olarak bize ulaşabilirsiniz.

Daha fazla içeriğe ulaşmak için…

Bunu paylaş:

  • Twitter üzerinde paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
  • Facebook'ta paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)

İlgili

360 derece dijital ajans360 derece hizmet veren ajansAcıbadem Reklam Ajansıanahtar kelimebaşarılı içerikiçerik pazarlamakategori içeriğikategorileri optimize etme
Previous

Kalite Puanınızı Artırın: Başarılı Reklamlara Giden Yol

26 Şubat 2022
Next

En çok ödül alan ajans, marka ve kampanyaları

20 Mart 2024

Bizi Takip Edin

E-Posta ile Abone Olun

Fikirmod Blog'a abone olmak ve en yeni makaleleri almak için e-posta adresinizi

Kategoriler

  • Dijital Reklam (33)
  • Genel (78)
  • Görsel Tasarım (25)
  • İçerik Pazarlama (40)
  • Marka Stratejisi (73)
  • Sosyal Medya (29)
  • TV & Reklam Prodüksiyon (9)
  • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu (16)

Son Makaleler

  • Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    21 Nisan 2024
  • Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    25 Mart 2024
  • Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    21 Mart 2024
  • Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    20 Mart 2024

Trending

  • Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    19 Eylül 2018
  • Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    4 Eylül 2018
  • Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    20 Eylül 2018
  • Doğru Markalama Nedir? Nasıl Yapılır, Neden Önemlidir?

    Doğru Markalama Nedir? Nasıl Yapılır, Neden Önemlidir?

    4 Eylül 2018

Etiketler

360 derece ajans 360 derece hizmet veren ajans 360 derece reklam ajansı Acıbadem Reklam Ajansı başarılı içerik Başarılı Reklam Fikri butik reklam ajansı dijital ajans dijital içerik pazarlaması dijital medya dijital pazarlama dijital pazarlama ajansı dijital pazarlama stratejisi dijital reklam dijital reklam ajansları dijital reklam ajansı doğru hedef kitle doğru reklam ajansı en iyi kreatif reklam ajansları fikirmod görsel tasarım hedef kitle istanbul reklam ajansı içerik pazarlama içerik pazarlaması kreatif ajans kreatif reklam kreatif reklam ajansı kreatif relam ajansı kurumsal sosyal medya markalaşma marka stratejisi pazarlama stratejileri potansiyel müşteri reklam reklam ajansı reklam ve pazarlama seo social media sosyal medya sosyal medya ajansı sosyal medya yönetimi tam hizmet ajansı tam hizmet reklam ajansı yaratıcılık

© 2018 Fikirmod Reklamcılık A.Ş.. All rights reserved.

 

Yorumlar Yükleniyor...