Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Genel, Sosyal Medya,

Eylem Çağrısı (Call To Action) Yapmanın En Etkili Yolları

by Aden Akınalp21 Haziran 2021
0
Shares
Share on FacebookShare on Twitter
Cta,(call,To,Action),Banner,And,Concept.,Block,Letters,On

Sosyal medya günümüzde 7’den 70’e her kesime hitap eden teknolojik bir buluş haline geldi. Özellikle yapılan bazı çalışmalar sonucu eylem çağrısı istediğiniz hedef kitleyi harekete geçirmek için oldukça kolay ama arka planında dikkat edilmesi gereken önemli detayları da barındırıyor. Hadi hep birlikte inceleyelim.

eylem çağrısı

Eylem Çağrısı ile Kullanıcıyı Harekete Geçirin

Eylem Çağrısı ile Kullanıcıyı Harekete Geçirin

Eylem çağrısı aslında hepimizin bilmeden maruz kaldığı ve aklımızda nasıl yer edindiğini bilmediğimiz gizli bir, kitleyi harekete geçirme planıdır. Bu plan bir yerden tanıdık geliyor değil mi?

Call to Action (Eylem Çağrısı), kullanıcıların etkileşim oluşturmak için tahrik edip harekete geçirmesini planlayan aslında bir akıl oyunudur. İşte size en iyi eylem çağrısı yaptıracak küçük ipuçlarını sizler için derledim.

Eylem Çağrısı

Ona Küçük Sürprizler Yapın

Gönderilerde eğlenceli görseller, bilgiler, ipuçları, ilk öğrenen olma hazzı, motivasyon, indirim kuponu, hediye-çekiliş gibi içeriklere yer verilmesi

1)Kullanıcılara soru sormak

Onlara soru sormak hem etkileşimde kalmanızı hem de kullanıcıların düşüncelerine önem verdiğinizin mesajını verir.

2)Eğer yeni bir ürün çıkacaksa o ürün hakkında kullanıcılara tahmin yürütmek

Tahmin yürütme her zaman için tartışmaya sebebiyet verir. Tartışma da en güzel dile dolanma yöntemidir. Bu sayede marka bilinirliliğiniz artar.

3)Pratik kullanım sağlanması (Tek bir tuşla … yapın)

Ne kadar butonları yaratıcı ve genel mesajı verecek şekilde tasarlarsanız o kadar kitleyi kendinize çekersiniz.

4)Sürpriz içerik kullanımı önemli

Çoklu görsel kullanıp 5.görselde bir sürpriz var denilerek merak uyandırma: Merak uyandırma…Sizin hafızalarda yer etmenizi sağlayan büyülü bir bitki gibidir. Onlara küçük sürprizler yapın.

5)Tasarımların göz alıcı ve dikkat çekici olmalı

Görsellik her zaman ki gibi her yerde dikkat çeken ve baktıracak olan asıl anahtardır. Tasarımların sade ve gösterişsiz olması içeriğinin dikkat çekmesine de ayrıca yardımcı olacaktır.

6)Verilen mesaj kısa ve net olmalı

Siz siz olun günümüz toplumuna uzun yazılar yazmaktan kaçının. Çünkü artık kimse uzun yazıları sevmiyor. Verdiğiniz mesaj kısa ama öz olsun.

Gönderilerde “Hadi arkadaşlarınızı etiketleyin!” şeklinde kullanıcıyla bağlantıda olma: Sosyal medya da gönderilerde bu yola başvurmak hedef kitlenizin büyümesine yardımcı olacak en iyi yoldur. Düşünsenize hem hedef kitlendeki kullanıcı hem onun yakın potansiyel kullanıcılar sizi hatırlayacak.

“Siz olsanız ne yazardınız?” gibi kelime oyunlarıyla kullanıcılarla empati kurma : Empati kurmak iki farklı insanı bile birbirine yaklaştırır. Sizde ona dair bir şey görmesi hem duygusal bağ hem de yeniden görmek için takip etme isteğini uyandıracaktır.

 

Eylem Çağrısı

Eylem Çağrısı ile Mevcut Kitlenizi Büyütün

Bu söylediğim ipuçları kullanıcılara hem kafalarında onlara çağrı gönderdiğinizi düşünmeden sizi benimseyecek hem de kullanıcıların önemsendiklerini hissettiğindeki o duygusal bağ ile kendinize bağlamayı başarıp bu sayede sizi paylaşmayı ve kocaman bir kitlenizin oluşacağını aklınızdan çıkarmayın.

Mevcut kitlenizi büyütmek için gelin iyi bir ajanstan destek alın. Bu konuda destek alabileceğiniz tam hizmet ajansı ile çalışmak isterseniz İstanbul – Acıbadem Fikirmod Kreatif & Dijital Reklam Ajansı olarak bize ulaşabilirsiniz. 

Daha fazla içeriğe ulaşmak için…

Bunu paylaş:

  • Twitter üzerinde paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
  • Facebook'ta paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)

İlgili

Acıbadem Reklam Ajansıcall to actiondijital ajansdijital pazarlama ajansıdijital reklam ajansıeylem çağrısıhedef kitlehedef kitle analizi
Previous

Müşteri Karakteri Doğru Bir Şekilde Nasıl Belirlenir?

14 Mayıs 2020
Next

Kullanıcı Arayüzü(UI) ve Kullanıcı Deneyimi(UX) Farklılıkları

21 Haziran 2021

Bizi Takip Edin

E-Posta ile Abone Olun

Fikirmod Blog'a abone olmak ve en yeni makaleleri almak için e-posta adresinizi

Kategoriler

  • Dijital Reklam (33)
  • Genel (78)
  • Görsel Tasarım (25)
  • İçerik Pazarlama (40)
  • Marka Stratejisi (73)
  • Sosyal Medya (29)
  • TV & Reklam Prodüksiyon (9)
  • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu (16)

Son Makaleler

  • Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    3 gün ago
  • Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    1 ay ago
  • Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    1 ay ago
  • Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    1 ay ago

Trending

  • Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    19 Eylül 2018
  • Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    4 Eylül 2018
  • Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    20 Eylül 2018
  • Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    4 Eylül 2018

Etiketler

360 derece ajans 360 derece hizmet veren ajans 360 derece reklam ajansı Acıbadem Reklam Ajansı başarılı içerik Başarılı Reklam Fikri butik reklam ajansı dijital ajans dijital içerik pazarlaması dijital medya dijital pazarlama dijital pazarlama ajansı dijital pazarlama stratejisi dijital reklam dijital reklam ajansları dijital reklam ajansı doğru hedef kitle doğru reklam ajansı en iyi kreatif reklam ajansları fikirmod görsel tasarım hedef kitle istanbul reklam ajansı içerik pazarlama içerik pazarlaması kreatif ajans kreatif reklam kreatif reklam ajansı kreatif relam ajansı kurumsal sosyal medya markalaşma marka stratejisi pazarlama stratejileri potansiyel müşteri reklam reklam ajansı reklam ve pazarlama seo social media sosyal medya sosyal medya ajansı sosyal medya yönetimi tam hizmet ajansı tam hizmet reklam ajansı yaratıcılık

© 2018 Fikirmod Reklamcılık A.Ş.. All rights reserved.

 

Yorumlar Yükleniyor...