Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Genel, İçerik Pazarlama, Marka Stratejisi,

Content Marketing (İçerik Pazarlaması) İle İlgili Altın Kurallar

by fikirmod20 Haziran 2019
0
Shares
Share on FacebookShare on Twitter
Content Marketing Stratejilerinde Dikkat Edilmesi Gerekenler

Content Marketing Stratejilerinde Dikkat Edilmesi Gerekenler. Markalar bu konuda reklam ajansı ile iletişim kurabilir ve etkili bir içerik hazırlayabilir. Günümüzde bir sürü blog sitesi, bu blog sitelerinde de bir sürü içerik bulunuyor. Doğal olarak tüketici bir sürü içerikle karşı karşıya kalıyor. Zor olan kısım ise bir sürü içerikten kendi markanızı yükseklere taşımak oluyor.

Content Marketing çalışmaları, eski zamanlarda daha kolay olsa da günümüzde artık öyle değil. Günümüzde bir sürü blog sitesi, bu blog sitelerinde de bir sürü içerik bulunuyor. Doğal olarak tüketici bir sürü içerikle karşı karşıya kalıyor. Zor olan kısım ise bir sürü içerikten kendi markanızı yükseklere taşımak oluyor.

Reklam Ajansı İle Çalışmanın Avantajları

Reklam Ajansı İle Çalışmanın Avantajları

Reklam Ajansı İle Çalışmanın Avantajları

İçerik pazarlaması hakkında firmalar çok basit bir uygulama gibi düşünseler de aslında bu doğru değildir. Doğru bir şekilde hazırlanmış içerik kötü markayı çok iyi bir şekilde gösterebilir. Aynı şekilde kötü hazırlanmış bir içerik markayı batırabilir. Bu durumda markaların reklam ajansları ile ortaklaşa çalışması faydalı olacaktır. Çünkü reklam ajansları hatta 360 derece hizmet veren reklam ajansları Google algoritmasına ve hedef kitleye çok iyi hakim olduklarından dolayı size en uygun içerikleri sunacaktır. Reklam ajansı bu konuda oldukça deneyimli oldukları için  değişik ve sıra dışı fikirler çıkacaktır. 360 derece hizmet veren reklam ajansı ya da tam hizmet ajansı diyeceğimiz bir reklam ajansı ile çalışmanız ise hem televizyon reklamı hemde sosyal medya reklamları için kolaylık sağlayacaktır. Google’ın ilk sıralamalarında yer almak istiyorsanız bir reklam ajansı ile anlaşabilirsiniz. Kreatif reklam ajansı deneyimleri sayesinde bu konu size hizmet verebilir.

Unutmayın ki, SEO’ da ön plana çıkabilmek için içerik pazarlaması çalışmalarının kusursuz olması gerekiyor.

 

Content Marketing Çalışmaları

Content Marketing Çalışmaları

Content Marketing Çalışmalarının Kusursuz Olması İçin İpuçları
1. Yaratıcılığınızı Arttırın

İçerik pazarlamasında sıradanlık artık tüketicinin ilgisini çekmiyor. Tüketici artık okurken eğlenmek istiyor. Bu yüzden hem eğlenceli hem de yaratıcı bir şekilde içeriklerinizi düzenlemeniz gerekiyor. Günümüzde her marka içerik üretimini yapıyor. Tüketici günde birçok içerikle karşı karşıya kalıyor. Eski zamanda her içerik tüketiciye ilginç geliyordu. Fakat artık tüketici bu içeriklere doymuş durumda. Bu yüzden onların ilgisini çekmek eskiye göre daha zor oluyor. Bu durumda da yazarların yaratıcılık yeteneklerini kullanması gerekiyor.

İçerik pazarlaması çalışmaları

İçerik pazarlaması çalışmaları

2. Risk Alın

Bir içeriğin yetiştirilmesi gereken tarihe yaklaştığında yeni şeyleri denemekten çekinmeniz gayet olasıdır. Denenmemiş fikirleri denemek bazı durumlarda risk oluştursa da bazı durumlarda da pozitif sonuçlar doğurabiliyor. Denenmemiş olanı denemek, tüketiciler içinde hoş karşılanabilir.Çoğumuz daha çok risk almayı bütçe endişelerinden dolayı gerçekleştiremiyoruz.

Mecraya Göre Strateji Uygulayın

Bir içerik üretirken içeriğin yayınlanacak medya tipine göre sahip olduğu kurallara uymak zorunda kalabilirsiniz. Örneğin sosyal medya için bir video paylaşacaksanız 30 saniyeden fazla olmasını engellemeniz gerekmektedir. Bu yüzden paylaşacağınız videoda kısa öz ve net bir mesaj yazmalısınız.

Özgün Olun

Özgün Olun

3. Özgün Olun

SEO’ da ön plana çıkmanın önemli noktalarından birisi içeriklerinizin özgün olması. Google algoritması özgün olmayan içerikleri arka plana atıyor ve emeğiniz boşuna gidiyor. Bu durumu yaşamamak için içeriklerinizi sadece yazmak için değil mesaj vermek için yazmanız gerekmektedir.

Arama optimizasyonunda en üst sıralarda çıkabilmek, tüketiciyi hem eğlendirmek hem de markaya ilgi duyabilmesi için başarılı bir içerik pazarlaması stratejisi oluşturulması, her marka için olmazsa olmaz bir gerekliliktir. Google algoritmasının zirvelerinde olmak ve aynı zamanda diğer reklam çeşitlerinde de zirveyi oynamak istiyorsanız reklam ajansı ile çalışmalısınız.

Markanıza katabileceğimiz iyi fikirlerin olduğu bir 360 derece tam ajans hizmeti almak isterseniz İstanbul – Acıbadem Fikirmod Kreatif & Dijital Reklam Ajansı olarak bize ulaşabilirsiniz. 

Benzer makale veya içerikler için lütfen tıklayınız. 

Bunu paylaş:

  • Twitter üzerinde paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
  • Facebook'ta paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)

İlgili

360 derece hizmet veren ajansAcıbadem Reklam Ajansıcontent marketingcontent marketing ajansıdijital reklam ajansıiçerik kurallarıiçerik oluşturmaiçerik pazarlamasıiçerik stratejisikreatif reklam ajansıreklam ajansıseo optimizasyonuseo pazarlamatam hizmet ajansı
Previous

E Posta Pazarlaması Konusunda Dikkat Edilmesi Gerekenler

17 Haziran 2019
Next

Sosyal Medyada Reklam Verirken Dikkat Edilmesi Gerekenler

25 Haziran 2019

Bizi Takip Edin

E-Posta ile Abone Olun

Fikirmod Blog'a abone olmak ve en yeni makaleleri almak için e-posta adresinizi

Kategoriler

  • Dijital Reklam (33)
  • Genel (78)
  • Görsel Tasarım (25)
  • İçerik Pazarlama (40)
  • Marka Stratejisi (73)
  • Sosyal Medya (29)
  • TV & Reklam Prodüksiyon (9)
  • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu (16)

Son Makaleler

  • Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    21 Nisan 2024
  • Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    25 Mart 2024
  • Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    21 Mart 2024
  • Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    20 Mart 2024

Trending

  • Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    19 Eylül 2018
  • Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    4 Eylül 2018
  • Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    20 Eylül 2018
  • Doğru Markalama Nedir? Nasıl Yapılır, Neden Önemlidir?

    Doğru Markalama Nedir? Nasıl Yapılır, Neden Önemlidir?

    4 Eylül 2018

Etiketler

360 derece ajans 360 derece hizmet veren ajans 360 derece reklam ajansı Acıbadem Reklam Ajansı başarılı içerik Başarılı Reklam Fikri butik reklam ajansı dijital ajans dijital içerik pazarlaması dijital medya dijital pazarlama dijital pazarlama ajansı dijital pazarlama stratejisi dijital reklam dijital reklam ajansları dijital reklam ajansı doğru hedef kitle doğru reklam ajansı en iyi kreatif reklam ajansları fikirmod görsel tasarım hedef kitle istanbul reklam ajansı içerik pazarlama içerik pazarlaması kreatif ajans kreatif reklam kreatif reklam ajansı kreatif relam ajansı kurumsal sosyal medya markalaşma marka stratejisi pazarlama stratejileri potansiyel müşteri reklam reklam ajansı reklam ve pazarlama seo social media sosyal medya sosyal medya ajansı sosyal medya yönetimi tam hizmet ajansı tam hizmet reklam ajansı yaratıcılık

© 2018 Fikirmod Reklamcılık A.Ş.. All rights reserved.

 

Yorumlar Yükleniyor...