Content Marketing Stratejilerinde Dikkat Edilmesi Gerekenler. Markalar bu konuda reklam ajansı ile iletişim kurabilir ve etkili bir içerik hazırlayabilir. Günümüzde bir sürü blog sitesi, bu blog sitelerinde de bir sürü içerik bulunuyor. Doğal olarak tüketici bir sürü içerikle karşı karşıya kalıyor. Zor olan kısım ise bir sürü içerikten kendi markanızı yükseklere taşımak oluyor.
Content Marketing çalışmaları, eski zamanlarda daha kolay olsa da günümüzde artık öyle değil. Günümüzde bir sürü blog sitesi, bu blog sitelerinde de bir sürü içerik bulunuyor. Doğal olarak tüketici bir sürü içerikle karşı karşıya kalıyor. Zor olan kısım ise bir sürü içerikten kendi markanızı yükseklere taşımak oluyor.
Reklam Ajansı İle Çalışmanın Avantajları
İçerik pazarlaması hakkında firmalar çok basit bir uygulama gibi düşünseler de aslında bu doğru değildir. Doğru bir şekilde hazırlanmış içerik kötü markayı çok iyi bir şekilde gösterebilir. Aynı şekilde kötü hazırlanmış bir içerik markayı batırabilir. Bu durumda markaların reklam ajansları ile ortaklaşa çalışması faydalı olacaktır. Çünkü reklam ajansları hatta 360 derece hizmet veren reklam ajansları Google algoritmasına ve hedef kitleye çok iyi hakim olduklarından dolayı size en uygun içerikleri sunacaktır. Reklam ajansı bu konuda oldukça deneyimli oldukları için değişik ve sıra dışı fikirler çıkacaktır. 360 derece hizmet veren reklam ajansı ya da tam hizmet ajansı diyeceğimiz bir reklam ajansı ile çalışmanız ise hem televizyon reklamı hemde sosyal medya reklamları için kolaylık sağlayacaktır. Google’ın ilk sıralamalarında yer almak istiyorsanız bir reklam ajansı ile anlaşabilirsiniz. Kreatif reklam ajansı deneyimleri sayesinde bu konu size hizmet verebilir.
Unutmayın ki, SEO’ da ön plana çıkabilmek için içerik pazarlaması çalışmalarının kusursuz olması gerekiyor.
Content Marketing Çalışmalarının Kusursuz Olması İçin İpuçları
1. Yaratıcılığınızı Arttırın
İçerik pazarlamasında sıradanlık artık tüketicinin ilgisini çekmiyor. Tüketici artık okurken eğlenmek istiyor. Bu yüzden hem eğlenceli hem de yaratıcı bir şekilde içeriklerinizi düzenlemeniz gerekiyor. Günümüzde her marka içerik üretimini yapıyor. Tüketici günde birçok içerikle karşı karşıya kalıyor. Eski zamanda her içerik tüketiciye ilginç geliyordu. Fakat artık tüketici bu içeriklere doymuş durumda. Bu yüzden onların ilgisini çekmek eskiye göre daha zor oluyor. Bu durumda da yazarların yaratıcılık yeteneklerini kullanması gerekiyor.
2. Risk Alın
Bir içeriğin yetiştirilmesi gereken tarihe yaklaştığında yeni şeyleri denemekten çekinmeniz gayet olasıdır. Denenmemiş fikirleri denemek bazı durumlarda risk oluştursa da bazı durumlarda da pozitif sonuçlar doğurabiliyor. Denenmemiş olanı denemek, tüketiciler içinde hoş karşılanabilir.Çoğumuz daha çok risk almayı bütçe endişelerinden dolayı gerçekleştiremiyoruz.
Mecraya Göre Strateji Uygulayın
Bir içerik üretirken içeriğin yayınlanacak medya tipine göre sahip olduğu kurallara uymak zorunda kalabilirsiniz. Örneğin sosyal medya için bir video paylaşacaksanız 30 saniyeden fazla olmasını engellemeniz gerekmektedir. Bu yüzden paylaşacağınız videoda kısa öz ve net bir mesaj yazmalısınız.
3. Özgün Olun
SEO’ da ön plana çıkmanın önemli noktalarından birisi içeriklerinizin özgün olması. Google algoritması özgün olmayan içerikleri arka plana atıyor ve emeğiniz boşuna gidiyor. Bu durumu yaşamamak için içeriklerinizi sadece yazmak için değil mesaj vermek için yazmanız gerekmektedir.
Arama optimizasyonunda en üst sıralarda çıkabilmek, tüketiciyi hem eğlendirmek hem de markaya ilgi duyabilmesi için başarılı bir içerik pazarlaması stratejisi oluşturulması, her marka için olmazsa olmaz bir gerekliliktir. Google algoritmasının zirvelerinde olmak ve aynı zamanda diğer reklam çeşitlerinde de zirveyi oynamak istiyorsanız reklam ajansı ile çalışmalısınız.
Markanıza katabileceğimiz iyi fikirlerin olduğu bir 360 derece tam ajans hizmeti almak isterseniz İstanbul – Acıbadem Fikirmod Kreatif & Dijital Reklam Ajansı olarak bize ulaşabilirsiniz.
Benzer makale veya içerikler için lütfen tıklayınız.