Butik reklam ajansları markalar için büyük işler başarabilir. Günümüzde dijital pazarlama alanında, butik reklam ajansları ile çalışmak; firmalar için hem bütçeyi doğru bir şekilde kullanılmasına hem de hedeflerine ulaşmasına olanak sağlayabilir.
Genellikle firmaların en çok düştüğü hatalardan birisi sürekli olarak büyük ajanslarla çalışma hevesidir. Oysaki bugünün büyük ajansları, eski zamanın küçük ajansları olduklarını unutmamak gerek.
Firmalar butik reklam ajansı yani küçük ajanslara daha az şans veriyor. Fakat butik ajansların avantajlarını bilmediklerinden dolayı birçok şeyi kaybedebiliyorlar. Dijital pazarlama çalışmalarınız için bir tam hizmet ajansı mı yoksa butik bir ajansı mı tercih etmeniz gerektiği konusunda kararsızsınız, aşağıdaki öneriler size yardımcı olacaktır. İki hizmeti birden ajans bulabildiyseniz ne âlâ…
Butik Reklam Ajansları İle Çalışmanın Avantajları
Doğru Kişilerle Çalışmak
Büyük ajanslarda her müşteriye, bir müşteri temsilcisi bakar. Bu durum şuan için güzel bir şeymiş gibi gözükebilir fakat acil bir işinizde mailinizde “size dönüş yapacağım” cevabını alabilirsiniz. Butik reklam ajansları ise markanızla ilgilenen sadece bir temsilci değil tüm ajans çalışanları olacaktır. Böylelikle acil bir işinizde sorun en kısa sürede hallolabilir.
Deneyim
Her şeyde olduğu gibi genelde butik ajansların deneyim konusunda da az bir yetkisi olduğu düşünülüyor. Fakat durum böyle değil. Butik reklam ajanslar, prensipleri gereği çalışanlarını, yıllık ölçümleme testleri yerine, çapraz eğitim disiplini ile değerlendir. Bu durum ajans çalışanlarına esnek ve hızlı aksiyon katar.
Küçük Şirketler Büyük Fikirler
En yıkıcı ve üzücü algı ise, butik ajanslardan kreatif fikirlerin çıkamayacağı konusudur. Müşteriler en ilginç, en başarılı fikirlerin büyük ajanslardan çıkacağı algısına kapılır. Aslında durum böyle değildir. Küçük ajanslardan da büyük fikirler çıkabilir.
Esneklik
Butik ajansların görünümleri gibi çalışma şekilleri de farklıdır. Şirket yapılarında raporlama, analiz, ve benzer rutinler yer alır. Müşterilerde belirli bir zaman sonra bu çalışma şekline adapte olur. Ayrıca butik reklam ajansı sahip oldukları markaya daha titiz ve daha özenli yaklaşır.
Samimiyet
Aslında işin en önemli kısmı bu noktada yer almaktadır. Büyük ajanslarda gerek müşteri temsilcisi gerek ise ajans başkanı ile belirli bir sınır içerisinde samimiyet kurabilirsiniz. Fakat butik reklam ajanslarında tüm ajansla hiçbir sınır olmadan samimiyet kurabilirsiniz. Böylece kendinizi, isteklerinizi ve hedeflerinizi daha iyi anlatır, daha iyi sonuç alırsınız.
Müşterilerde oluşan “Bir reklam ajansı ile çalışmalıysam, kesinlikle büyük ajans olmalı” algısına yenik düşenler de var bu algıdan memnun olanlarda. Sadece dijital mecra için bir butik reklam ajansı aramak değil de, sizin için hem geleneksel hem de dijitalde hizmet verecek bir ajans arıyorsanız 360 derece hizmet veren reklam ajansları ile çalışmanızı öneririz.
Markanıza katabileceğimiz iyi fikirlerin olduğu, sizin için en iyisini düşünen bir 360 derece tam ajans hizmeti almak isterseniz İstanbul – Acıbadem Fikirmod Kreatif & Dijital Reklam Ajansı olarak bize ulaşabilirsiniz.
Benzer makale veya içerikler için lütfen tıklayınız.