Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Dijital Reklam, Genel, Görsel Tasarım, İçerik Pazarlama, Marka Stratejisi, Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu,

E Posta Pazarlama (E-Mail Marketing) Stratejileri

by fikirmod25 Şubat 2019
1
Shares
Share on FacebookShare on Twitter
E Posta Pazarlama Yeni Dönemde

E Posta Pazarlama (E-Mail Marketing) Stratejileri. Pazarlama departmanlarında ortaya atılan varsayımlara göre yeni dönemde e posta pazarlama stratejilerinin etkisini yitireceği teorisidir. Pazarlamacıların bu teorisi, ortayı kasıp kavurmakta. Peki, gerçekler bunu mu gösteriyor?

Önceki yazılarımızı okuduysanız e posta pazarlamanın önemine dair birçok bilgi mevcut. Son zamanlarda ortaya atılan bu teori, aslında gerçeği yansıtmıyor. Öncelikle şunu söylememiz gerekiyor ki e posta pazarlama her yiğidin harcı değildir. Profesyonel bir reklam ajansı ile başarılı bir şekilde bu pazarlamanın altından kalkabilirsiniz.

E Posta Pazarlama (E-Mail Marketing)

E Posta Pazarlama (E-Mail Marketing)

Bu teoriye göre Facebook ve Linkedin sosyal ağları, e posta pazarlama stratejilerini geride bırakıyor. RSS’nin bu stratejiyi alt üst edeceği düşünülüyor. Yoğunlukla bloglar, podcastlar ve haber sağlayıcıları tarafından kullanılmakta olan, takip edilmek istenilen web sitelerine eklenen yeni içeriğin kolaylık takip edilmesine imkân veren web sayfası bildirilmesine yarayan bir sistemdir. Kullanıcılarına sıklıkla eklenen web site içeriklerini takip etmelerini sağlamak isteyen yayımcılar, kullanıcıların kaydolabilmesi için bir besleme (web sayfası bildiricisi) yayınlarlar ve kullanıcıların birden çok web sitesini tek bir noktadan takip edilebilir olmasına imkân verirler.

Yani kısaca RSS pazarlama için e postanın çakması da diyebiliriz.

E Posta Pazarlamada Yeni Dönem

E Posta Pazarlamada Yeni Dönem

RSS pazarlama konusunu açıkladıktan sonra bu teori biraz daha olabilir konuma gelse de günümüzde hala birçok sosyal ağda hesap açabilmek için RSS hesabı değil, e posta hesabını soruyor. E posta ile kaydedilme hala devam ederken doğal olarak e posta pazarlama stratejileri de hala devam ediyor.

Ama unutmamak gerekiyor ki bir gün şu an kullandığımız her şey kullanılmayacak hale gelecek. Örneğin, eskiden insanların hayatında mektup önemli yer kaplarken, mektubun yerine faks, faks yerini de bilgisayarlar aldı. Yani hayat devam ettikçe değişimde devam ediyor. Şüphesiz ki değişime ayak uydurmak gerekiyor.

E Posta Pazarlama Stratejileri Sektörde Ne Durumda

E Posta Pazarlama Stratejileri Sektörde Ne Durumda

E Posta Pazarlama Stratejileri Sektörde Ne Durumda?

Araştırmalara göre özellikle genç nesiller, bir zamanlar sıklıkla kullandıkları e-posta yerine, sosyal ağ sitelerini kullanarak iletişim kurmayı günümüzde, e postaya göre daha çok tercih ediyor. Bununla birlikte sektörde elde ettiğimiz deneyimlerimize göre iletişim kurma tercihlerinin yaşla bağlantılı olarak değişebileceğini söyleyebiliriz. Buna dayanarak genç neslin çalışma hayatına girdiğinde, e-posta kullanımını artıracağını düşünebiliriz. İş hayatında sosyal medya bir tık geride kalırken, e posta kullanımı zirveye yaklaşıyor. Bu yüzden insanlar iş hayatında e posta kullanımını alıştıkları için e posta pazarlama stratejileri de devam ediyor.

E Posta Pazarlama Stratejileri

E Posta Pazarlama Stratejileri

E posta pazarlama stratejilerini tamamen hayatımızdan soyutlamaktansa,  e-postanın bu yeni pazarlama medyalarında ne kadar önemli bir rol oynayabileceğini dikkate almaya çalışın. Yeni yaklaşımlar ve yeni iletişim kanalları ortaya çıktığı sürece, e-posta pazarlama stratejilerini yeni kanallara göre entegre etmenin ve onun etkisini artırmanın yollarını bulmamız gerekiyor.

Markaların unutmaması gereken en önemli konu ise hedef kitleye göre pazarlama kanallarını belirlemeli ve buna uygun strateji belirlemeli. Bu sayede hem maddi olarak hem de manevi olarak marka yıpranmaz ve sonuca kısa zamanda ulaşabilir.

E posta pazarlama konusunda etkili strateji uygulanmasını istiyorsanız bu konuda destek alabileceğiniz bir reklam ajansı ile çalışmanızı öneririz.

Markanıza katabileceğimiz iyi fikirlerin olduğu, sizin için doğru ve etkili stratejiler oluşturabileceğimiz bir 360 derece tam ajans hizmeti almak isterseniz İstanbul – Acıbadem Fikirmod Kreatif & Dijital Reklam Ajansı olarak bize ulaşabilirsiniz. 

Benzer makale veya içerikler için lütfen tıklayınız. 

Bunu paylaş:

  • Twitter üzerinde paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
  • Facebook'ta paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)

İlgili

Acıbadem Reklam Ajansıdijital reklam ajansıe mail marketinge mail pazarlamae mail stratejilerie posta pazarlamae posta pazarlama stratejilerikreatif reklam ajansıpazarlama stratejilerireklam ajansırss pazarlamatam hizmet ajansı
Previous

Mobil Uyumlu Web Sitesi Artık Bir Gereklilik

15 Şubat 2019
Next

Reklam Ajansı Ve Pr Ajansı Elma İle Armut Gibidir

28 Şubat 2019

Bizi Takip Edin

E-Posta ile Abone Olun

Fikirmod Blog'a abone olmak ve en yeni makaleleri almak için e-posta adresinizi

Kategoriler

  • Dijital Reklam (33)
  • Genel (78)
  • Görsel Tasarım (25)
  • İçerik Pazarlama (40)
  • Marka Stratejisi (73)
  • Sosyal Medya (29)
  • TV & Reklam Prodüksiyon (9)
  • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu (16)

Son Makaleler

  • Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    21 Nisan 2024
  • Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    25 Mart 2024
  • Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    21 Mart 2024
  • Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    20 Mart 2024

Trending

  • Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    19 Eylül 2018
  • Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    4 Eylül 2018
  • Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    20 Eylül 2018
  • Doğru Markalama Nedir? Nasıl Yapılır, Neden Önemlidir?

    Doğru Markalama Nedir? Nasıl Yapılır, Neden Önemlidir?

    4 Eylül 2018

Etiketler

360 derece ajans 360 derece hizmet veren ajans 360 derece reklam ajansı Acıbadem Reklam Ajansı başarılı içerik Başarılı Reklam Fikri butik reklam ajansı dijital ajans dijital içerik pazarlaması dijital medya dijital pazarlama dijital pazarlama ajansı dijital pazarlama stratejisi dijital reklam dijital reklam ajansları dijital reklam ajansı doğru hedef kitle doğru reklam ajansı en iyi kreatif reklam ajansları fikirmod görsel tasarım hedef kitle istanbul reklam ajansı içerik pazarlama içerik pazarlaması kreatif ajans kreatif reklam kreatif reklam ajansı kreatif relam ajansı kurumsal sosyal medya markalaşma marka stratejisi pazarlama stratejileri potansiyel müşteri reklam reklam ajansı reklam ve pazarlama seo social media sosyal medya sosyal medya ajansı sosyal medya yönetimi tam hizmet ajansı tam hizmet reklam ajansı yaratıcılık

© 2018 Fikirmod Reklamcılık A.Ş.. All rights reserved.

 

Yorumlar Yükleniyor...