Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Marka Stratejisi,

Sosyal Sorumluluk Projesi Marka İtibarını Destekler

by fikirmod17 Aralık 2018
2
Shares
Share on FacebookShare on Twitter
Sosyal Sorumluluk Projesi ile Tüketicinizin Kalbinde Taht Kurun

Sosyal sorumluluk projesi marka itibarını destekler. Günümüzde markalar, tüketicinin kalbinde taht kurmak için birbirinden farklı proje çalışması yapıyor. Bunlardan en avantajlı olanı, sosyal sorumluluk projesi. Günümüzde, tüketicilerin talepleri gittikçe artıyor ve farklılaşıyor. Tüketici, artık markalardan sadece yeni ürün veya kaliteli ürün beklemiyor.

Marka ile tüketicinin bağları, sadece ticari değil, duygusal bağ olmalı. Tüketici, markanın ona değer vermesini, onu önemsemesini bekliyor. Bu sayede, tüketici markaya karşı daha farklı yaklaşıyor.  Bunu yapabilmek için de en önemli adım olan sosyal sorumluluk projesi yapmanız gerekiyor.

Sosyal Sorumluluk Projesi

Sosyal Sorumluluk Projesi

Sosyal sorumluluk projesi hakkında kısaca bahsedersek;

Sosyal sorumluluk, toplumların bir arada duyarlı bir şekilde hareket etmesidir. Sosyal sorumlulukta ki en önemli amaç, toplumsal faydadır. Sosyal sorumluluk projeleri, bir reklam amacı güdülmeden gerçekleştirilmelidir. Hayırsever, fedakâr, farkında olan bir marka imajı ancak bu projelerle verilir.

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesinin Faydaları

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesinin Faydaları

Kurumsal Açıdan Sosyal Sorumluluk Projesinin Faydaları;

Kurumun, tüketicinin zihninde bilinirliğini arttırır. Bu durumda, şirketin piyasa değerini yükseltir.

Yürütülen sosyal sorumluluk projeleri, marka ile bağdaşlaştırılarak, algı oluşturulmuş olur.

Yeni pazarlara girme olanakları artar.

Marka tüketici gözünde, güvenilir konuma gelir.

Başarılı bir şekilde gerçekleştirilmiş proje örnekleri;
Baba beni okula gönder projesi

Doğan yayın grubunun hayata geçirdiği bu kampanya 23 Nisan 2005 yılından beri hala akıllarda yer almakta. Gayet başarılı bir şekilde gerçekleşen proje, kız çocuklarının okula gönderilmemesi sorununa değinmişti. Bu toplumsal sorunda dikkat çekmeyi amaçlayan proje sayesinde, toplum bu konuda bilinçlendi. Toplumun bilinçlenmesiyle beraber bu sorun günümüzde en aza indirgenmiş durumda.

Çocuk tiyatrosu

Eti’nin 12 yıl önce başlatmış olduğu Çocuk Tiyatrosu projesinde çocukların tiyatroyla beraber büyümesini amaçladı. Çocukların hayatlarında yeni ufuklar açarak, yeteneklerini geliştirebilecek olanakların sağlanması gerektiğini vurgulayan Eti, hayata geçirdiği bu projede farkındalık oluşturdu. Ülkede gidilmedik il ilçe bırakmak istemediğini belirten Eti, projede gelecek yıllarda tüm köyleri kapsayacağını vurgulamıştır. Eti, bu projeyle beraber amacının tüketicilere sadece tüketim alışkanlığı kazandırmak olmadığını gösterdi.

Verdiğimiz örneklerde olduğu gibi, toplumsal sorunlara ışık tutacak bir sosyal sorumluluk projesi, hem markanın bilinirliğini artırır, hem de tüketiciyle arasında ki bağları kuvvetlendirir. Bu yüzden markalar, bu projeyi yaparken, projenin sağladığı avantajları küçümsememelidir.

Kreatif reklam ajansı olarak sosyal sorumluluk projeleri için gerekli ilan tasarımları konusunda tecrübemiz vardır.

Fikirmod olarak, bu alanda ihtiyaç duyabileceğiniz her konuda size destek sağlayabiliriz.

İletişim

Daha fazla içerik için…

Bunu paylaş:

  • Twitter üzerinde paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
  • Facebook'ta paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)

İlgili

baba beni okula gönderçocuk tiyatrosuilan tasarımkreatif reklam ajansıkurumsal reklamkurumsal sosyal sorumlulukreklam ajansısosyal sorumluluksosyal sorumluluk projesi
Previous

Gerilla Pazarlama Sayesinde Markanız Bir Adım Önde

13 Aralık 2018
Next

Pantone 2019 Trend Renkleriyle Modaya Ayak Uydurun

24 Aralık 2018

Bizi Takip Edin

E-Posta ile Abone Olun

Fikirmod Blog'a abone olmak ve en yeni makaleleri almak için e-posta adresinizi

Kategoriler

  • Dijital Reklam (33)
  • Genel (78)
  • Görsel Tasarım (25)
  • İçerik Pazarlama (40)
  • Marka Stratejisi (73)
  • Sosyal Medya (29)
  • TV & Reklam Prodüksiyon (9)
  • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu (16)

Son Makaleler

  • Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    21 Nisan 2024
  • Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    25 Mart 2024
  • Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    21 Mart 2024
  • Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    20 Mart 2024

Trending

  • Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    19 Eylül 2018
  • Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    4 Eylül 2018
  • Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    20 Eylül 2018
  • Doğru Markalama Nedir? Nasıl Yapılır, Neden Önemlidir?

    Doğru Markalama Nedir? Nasıl Yapılır, Neden Önemlidir?

    4 Eylül 2018

Etiketler

360 derece ajans 360 derece hizmet veren ajans 360 derece reklam ajansı Acıbadem Reklam Ajansı başarılı içerik Başarılı Reklam Fikri butik reklam ajansı dijital ajans dijital içerik pazarlaması dijital medya dijital pazarlama dijital pazarlama ajansı dijital pazarlama stratejisi dijital reklam dijital reklam ajansları dijital reklam ajansı doğru hedef kitle doğru reklam ajansı en iyi kreatif reklam ajansları fikirmod görsel tasarım hedef kitle istanbul reklam ajansı içerik pazarlama içerik pazarlaması kreatif ajans kreatif reklam kreatif reklam ajansı kreatif relam ajansı kurumsal sosyal medya markalaşma marka stratejisi pazarlama stratejileri potansiyel müşteri reklam reklam ajansı reklam ve pazarlama seo social media sosyal medya sosyal medya ajansı sosyal medya yönetimi tam hizmet ajansı tam hizmet reklam ajansı yaratıcılık

© 2018 Fikirmod Reklamcılık A.Ş.. All rights reserved.

 

Yorumlar Yükleniyor...