Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
İçerik Pazarlama,

İçerik Yönetimi Nedir? Nasıl Yapılır? Neden Önemlidir?

by fikirmod6 Eylül 2018
1
Shares
Share on FacebookShare on Twitter
Içerik Yönetimi

Marka stratejinizi çıkarttınız. Ekibiniz sağlam ama bir şey eksik? İşte bu noktada sahaya çağırmanız gereken oyuncu içerik yönetimi, yani saf yaratıcılıktır…

Yaptığınız iş veya sattığınız ürün ne olursa olsun, haliniz ve tavrınızla, sektörde sizi bir köşeye oturtacak eşsiz içerik yönetimi elementlerine sahip olmalısınız.

Bu elementler, satışa yönelik veya prestij amaçlı reklamlardan tutun da yaptığınız bir gönderiye gelen yoruma cevap verme üslubunuza kadar önemlidir. İçerik yönetiminde markanızın hedef kitlesini iyi tespit edip, (ç)alıntı bir tarz yansıtmıyor olduğunuzdan emin olarak, yine eşsiz gönderiler yapmanız gerekmektedir. Eğer ki sahnede kalıcı bir oyuncu olarak yer almak istiyorsanız içerik yönetiminde bunlar, es geçmenizin kesinlikle mümkün olmadığı ayrıntılar haline gelmiştir. İşte bu eşsizliği marka imajınıza uygun bir dille yansıtabilmenin, bir uzman görüşü almadan gerçekleştirilmesi fazlaca risk içeren bir hal almıştır.

Content Management

Content Management

Sürekli değişen bir dünyada, içerik yönetimi açısından kendi sektörünüzde olmasa bile başka bir markayla üslup açısından fazlaca benzeştiğiniz yönünde bir eleştiri alabilirsiniz.

Sosyal medyanın riskli olduğuyla ilgili duyumları çokça almışsınızdır. Sosyal medya kesinlikle ama kesinlikle affetmez. Çünkü sosyal medya ’Yeniden Kabileleşme Çağı’nı başlatan şeydir. ‘Yeniden Kabileleşme Çağı’yla birlikte tıpkı çok eski zamanlardaki gibi herhangi bir haber o topluluk içerisinde çok hızlı yayılmaktadır. Bu bilmeden gerçekleştiriyor olduğunuz benzeşme başınıza büyük dertler açabilir. Marka imajınız zedelenir ve insanlar sizden alış-veriş yapmak veya hizmet almak konusunda çekinik davranırlar.

Toplumun en basit kurallarından biridir; ‘’Özentileri kimse sevmez’’

Günümüzde bütün güçler tüketicinin elindedir ve içerik yönetiminde orijinalliğe duyulan saygı her şeyin üzerindedir. Bu size kayıtsız-şartsız bir itibar ve imaj sağlayacaktır. ‘’İşlerini yapıyorlar ve bir tarzları var’’ duyumunu almak. Belki de günümüzde bir marka için en iyi iltifat bu olabilir. Çünkü insanlar artık edindikleri üründen ziyade o ürünü edinirken deneyimledikleri tecrübeler ışığında karar vermekteler.

İçerik yönetimi, içerik yönetimi ve içerik yönetimi…

Günümüzde başarıyı sürdürecek olan anahtar tam olarak bu. Bu anahtarı size sağlayabilecek olan da bizleriz. Sizin yerinize tüm bu ayrıntıları düşüneceğiz ve siz de sadece müşterilerinize odaklanabileceksiniz. İşte tam da bu nedenlerle kreatif bir ajansla çalışmaya ihtiyacınız var. Bize ulaşın ve size bu konularda ihtiyacınız olacak bütün desteği sunalım.

Buna benzer daha fazla yazıya ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz.

Bunu paylaş:

  • Twitter üzerinde paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
  • Facebook'ta paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)

İlgili

blogblog içeriğiblog içeriği nasıl olurblog nasıl yazılıriçerik yönetimiiçerik yönetimi nedirweb içerik yönetimiweb sitesi içerik yönetimi nasıl yapılır
Previous

Influencer Marketing Meselesi: Markaların Yol Haritası

5 Eylül 2018
Next

Müşteri Sadakati Nedir? Nasıl Sağlanır? Neden Önemlidir?

6 Eylül 2018

Bizi Takip Edin

E-Posta ile Abone Olun

Fikirmod Blog'a abone olmak ve en yeni makaleleri almak için e-posta adresinizi

Kategoriler

  • Dijital Reklam (33)
  • Genel (78)
  • Görsel Tasarım (25)
  • İçerik Pazarlama (40)
  • Marka Stratejisi (73)
  • Sosyal Medya (29)
  • TV & Reklam Prodüksiyon (9)
  • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu (16)

Son Makaleler

  • Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    3 gün ago
  • Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    1 ay ago
  • Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    1 ay ago
  • Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    1 ay ago

Trending

  • Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    19 Eylül 2018
  • Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    4 Eylül 2018
  • Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    20 Eylül 2018
  • Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    4 Eylül 2018

Etiketler

360 derece ajans 360 derece hizmet veren ajans 360 derece reklam ajansı Acıbadem Reklam Ajansı başarılı içerik Başarılı Reklam Fikri butik reklam ajansı dijital ajans dijital içerik pazarlaması dijital medya dijital pazarlama dijital pazarlama ajansı dijital pazarlama stratejisi dijital reklam dijital reklam ajansları dijital reklam ajansı doğru hedef kitle doğru reklam ajansı en iyi kreatif reklam ajansları fikirmod görsel tasarım hedef kitle istanbul reklam ajansı içerik pazarlama içerik pazarlaması kreatif ajans kreatif reklam kreatif reklam ajansı kreatif relam ajansı kurumsal sosyal medya markalaşma marka stratejisi pazarlama stratejileri potansiyel müşteri reklam reklam ajansı reklam ve pazarlama seo social media sosyal medya sosyal medya ajansı sosyal medya yönetimi tam hizmet ajansı tam hizmet reklam ajansı yaratıcılık

© 2018 Fikirmod Reklamcılık A.Ş.. All rights reserved.

 

Yorumlar Yükleniyor...