Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Dijital Reklam, Genel,

TikTok Reklamlarını Kendi Lehinize Çevirin!

by Aden Akınalp5 Şubat 2022
0
Shares
Share on FacebookShare on Twitter
tiktok reklamları lehinize çevirin

Dünya çapında milyonlarca aktif kullanıcısıyla TikTok, reklamcılara önemli bir fırsat sunuyor. Bir senkronizasyon uygulaması olan Musical.ly olarak Şanghay’da başlayan akım, TikTok’ un popülerlik açısından Twitter ve Snapchat’i geçmesiyle kültürel bir fenomen haline geldi. Etkili marka mesajlarıyla insanlara ulaşmanın giderek daha zor hale geldiği bir zamanda, video reklamları ile duygusal olarak harekete geçirici, ilgi çekici ortamı ile de gün boyunca önemli temas noktalarına dokunmuş, ilgili kitlelere ulaşmanın yolunu buluyor.

TikTok Uygulaması Nedir?

Görsel, video tabanlı bir uygulamadır. Kullanıcılar filtreler, efektler ve müzik gibi sezgisel yerleşik düzenleme özellikleriyle 15 saniyelik videolar kaydedebilir ve paylaşabilir. Senkronizasyon odaklı ve komik temalı içerikler olarak başlasa da uygulama moda, sağlık, yemek, evcil hayvan, iş ve hatta kısa filmler gibi diğer içeriklerle de genişledi. Kullanıcılar genellikle uygulamayı kullanarak günde ortalama 52 dakika harcayarak yüksek düzeyde etkileşimde bulunuyor. Kullanıcılar, favori içerik oluşturucularını takip edebilir ve “Sizin İçin” keşif akışını kaydırarak yeni içerikler keşfedebilirler. Algoritma, tercihlerinizi öğrenir ve size hitap etmesi muhtemel olan kullanıcı tarafından oluşturulan içerik ve reklamları size sunar.

TikTok Reklamları Nasıl Başladı?

En iyi TikTok yaratıcıları, viral olmanın ne anlama geldiğini benzeri görülmemiş yeni seviyelere taşıdı. Bu popülerliğin bir kısmı, reklamlara Facebook ve Instagram gibi eski muadillerine göre daha az doymuş olmasıdır. 2019’da uygulama, Büyük markalar, TikTok reklamlarına geçiş yaptılar. TikTok Ads, gelişmiş kitle hedefleme ve reklam oluşturma özellikleri sunuyor ve etkili bir şekilde kullanıldığında, markaların kazançlı kullanıcı havuzlarıyla etkileşim kurmasına yardımcı oluyor. Ancak, her işletme bu reklamlarından yararlanamaz. Zamanınızı ve bütçenizi TikTok reklamcılığına yatırmadan önce, bu reklam platformunun işletmeniz için doğru olup olmadığını belirlemek için kendinize sormanız gereken iki soru vardır.

     1. Hedef Kitlem TikTok’ta mı?

İlk olarak, işletmeniz için hedef kitleyi düşünün. TikTok, en çok Z Kuşağı ile popülerdir ve kullanıcılarının %66’sı 30 yaşından küçüktür. Trend olan videolar bu kitleye ait olma eğilimindedir ve çoğu, üniversite veya okul gibi daha genç konulara odaklanır. Kitleniz daha gençse ve onlarla etkileşim kurmanın yeni yollarını arıyorsanız, İşte bu sizin yolunuz! Ancak bu sizin hedef kitleniz değilse, o zaman bu platform muhtemelen şu anda sizin için doğru platform değil.

Gelelim ikinci soruya:

      2. TikTok’ta Reklam Vermek İçin Bütçeniz Var mı?

Herhangi bir yeni platformun etkili bir şekilde test etmek ve ölçmek için yeterli bütçeye ihtiyacı vardır, herhangi bir yeni kampanyanın ilk aşamasında önemli getiriler elde etmeye başlamanız pek olası değildir. TikTok minimum harcamaları, daha küçük reklam verenler için bazı zorluklar sunabilir. Birden fazla kampanya ve reklam seti ile hesabınız ne kadar karmaşık hale gelirse, harcamanızın o kadar yüksek olması gerekir.

Ayrıca videonun dikkat çekmesi ve tasarım ekibinizin bu platformu gerçekten anlaması gerekiyor. Bu konuda destek alabileceğiniz tam hizmet ajansı ile çalışmak isterseniz İstanbul – Acıbadem Fikirmod Kreatif & Dijital Reklam Ajansı olarak bize ulaşabilirsiniz.

Daha fazla içeriğe ulaşmak için…

 

Bunu paylaş:

  • Twitter üzerinde paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
  • Facebook'ta paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)

İlgili

Acıbadem Reklam Ajansıdijital reklamdijital reklam ajanslarıen iyi kreatif reklam ajanslarısosyal medyasosyal medya pazarlamasısosyal medya reklamlarıTikTok
Previous

Dijital Sektörde Kötü İçerik Yazmayı Bırakın!

29 Ocak 2022
Next

İçerik Pazarlamasında Böyle Öne Çıkın!

12 Şubat 2022

Bizi Takip Edin

E-Posta ile Abone Olun

Fikirmod Blog'a abone olmak ve en yeni makaleleri almak için e-posta adresinizi

Kategoriler

  • Dijital Reklam (33)
  • Genel (78)
  • Görsel Tasarım (25)
  • İçerik Pazarlama (40)
  • Marka Stratejisi (73)
  • Sosyal Medya (29)
  • TV & Reklam Prodüksiyon (9)
  • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu (16)

Son Makaleler

  • Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    21 Nisan 2024
  • Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    25 Mart 2024
  • Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    21 Mart 2024
  • Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    20 Mart 2024

Trending

  • Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    19 Eylül 2018
  • Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    4 Eylül 2018
  • Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    20 Eylül 2018
  • Doğru Markalama Nedir? Nasıl Yapılır, Neden Önemlidir?

    Doğru Markalama Nedir? Nasıl Yapılır, Neden Önemlidir?

    4 Eylül 2018

Etiketler

360 derece ajans 360 derece hizmet veren ajans 360 derece reklam ajansı Acıbadem Reklam Ajansı başarılı içerik Başarılı Reklam Fikri butik reklam ajansı dijital ajans dijital içerik pazarlaması dijital medya dijital pazarlama dijital pazarlama ajansı dijital pazarlama stratejisi dijital reklam dijital reklam ajansları dijital reklam ajansı doğru hedef kitle doğru reklam ajansı en iyi kreatif reklam ajansları fikirmod görsel tasarım hedef kitle istanbul reklam ajansı içerik pazarlama içerik pazarlaması kreatif ajans kreatif reklam kreatif reklam ajansı kreatif relam ajansı kurumsal sosyal medya markalaşma marka stratejisi pazarlama stratejileri potansiyel müşteri reklam reklam ajansı reklam ve pazarlama seo social media sosyal medya sosyal medya ajansı sosyal medya yönetimi tam hizmet ajansı tam hizmet reklam ajansı yaratıcılık

© 2018 Fikirmod Reklamcılık A.Ş.. All rights reserved.

 

Yorumlar Yükleniyor...