Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Dijital Reklam, Genel,

Bağlantı Edinme Kampanyalarında Güvenilir Kaynak Teorisi

by Aden Akınalp22 Ocak 2022
0
Shares
Share on FacebookShare on Twitter
bağlantı edinme

Bağlantı edinme kampanyalarında güvenilir kaynak teorisi nedir? Güvenilir kaynak teorisi kullanarak dijital ortamda başarılı olmak istemez miydiniz? Kulağıma “Evet” sesleri gelmeye başladı şimdiden. Rastgele bağlantılar yerleştirme günleri artık çok geride kaldı. Bugün, SEO ve PR, web sitelerimize kazandığımız bağlantıların genellikle PR tekniklerinden türetildiği, yalnızca bağlantıların ötesine geçen farkındalık ve sadakat sağlayan Anahtar Performans Göstergesi(KPI)’lar sunarak çok daha yakından uyumludur. Bu şekilde bağlantı kurmanın ana zorluğu, müşterinizin bunun hakkında konuşması için mantıklı olması ve alaka düzeyi oluşturmasıdır.

Bağlantı Edinme Kampanyalarında Güvenilir Kaynak Teorisi

Bağlantı Edinme Kampanyalarında Güvenilir Kaynak Teorisi

Bağlantı Edinme Kampanyalarında Güvenilir Kaynak Teorisi
Bağlantı Edinme Kampanyalarında Güvenilir Kaynak Olmanın Anlamı Nedir?

‘Güvenilir kaynak’ olmak, herhangi bir bağlantı edinme kampanyasının önemli bir parçasıdır. Peki bu ne anlama geliyor? Kitlenizin söylediklerinize inanmasını ve ürünlerinizi satın almasını bekliyorsanız, onlara iyi bir sebep vermelisiniz. İster kişisel profilinizi oluşturmak isteyen bir kişi olun, ister bir işletme olun, güvenilir kaynak teorisi doğrudur. Tipik olarak, PR kapsamı, işletme içindeki bir kişiye veya markanın kendisine odaklanır. Dolayısıyla kişinin veya markanın o konu alanında güvenilir olması gerekir.

Konu Odağınızı Belirleyin!

‘Güvenilir kaynak’ olmak için konu odağınızı belirlemeniz gerekir. Bunu bir hedef şeklinde düşünelim. Hedefte, özellikle markanızla ilgili olan ve niş uzmanlığınızla en yakından uyumlu alanlar olan konular bulunur. Dolayısıyla İzlenim için temel konularımız SEO, PPC, dijital PR ve web geliştirme olacaktır. Hedefin bir uzak versiyonu, hakkında bildiğimiz, ancak özel bilgimize daha az bağlı olan şeyler vardır. İzlenim için bunlar çevrimdışı pazarlama, marka bilinci oluşturma ve iş büyümesi olabilir. En dış yüzeyinde, marka bilgimizle en az yakından ilgili olan ancak yine de bizimle alakalı olan şeylerdir. Bizim durumumuzda bu, mezun işe alım, İK tavsiyesi olabilir. Bu betimleme, fırsatın boyutunu temsil eder. Umarım, temelden ne kadar uzaklaştığımızı, çekiciliğin veya potansiyel fırsatların yelpazesinin ne kadar geniş olduğunu görebilirsiniz. Esasen, bizim için en son düzeyde olduğu gibi daha geniş iş konuları hakkında konuşan daha fazla insan var ve temel konularımız hakkında daha az insan var. Bu nedenle, güvenilir bir kaynak olmanın ilk adımı, sizin için bu çevrelerin her birine hangi konuların uyduğunu belirlemektir. Bu konuda size yardımcı olacak başka ipuçlarına geçelim.

Bağlantı Edinme Kampanyalarında Güvenilir Kaynak Teorisi

Bağlantı Edinme Kampanyalarında Güvenilir Kaynak Teorisi

Güvenilir Kaynak Olmanın 3 Adımı
      1.Güvenilirlik yaratmak

Seçtiğiniz odak konuları ne olursa olsun, PR kapsamı veya bağlantıları elde etmek istiyorsanız bu konular etrafında güvenilirlik yarattığınızdan emin olmanız gerekir. Bu, kendinize bu konuda sizi ve işletmenizi neyin uygun bulduğunu sormak ve bunun çevrimiçi profilinizde ve kendiniz/markanız hakkında konuşma şeklinizde iyi temsil edilmesini sağlamak anlamına gelir. İşletmeniz için önce ana konunuzu düşünün;

  • Bu konuda markanızı/kendinizi güvenilir bir kaynak olarak ne kadar iyi temsil ediyorsunuz?
  • Güvenilirlik oluşturmaya yardımcı olmak için buna daha ne ekleyebilirsiniz?

Aslında, tüm seviyelerde, o konu hakkında konuşmak için iyi bir nedeniniz olması gerekir. Kendiniz veya markanız için güvenilirlik oluşturmaya gelince düşünülmesi gereken diğer bazı şeyler şunlardır:

        2. SEO ve içerik

SEO, güvenilirlik oluşturmak için çok önemlidir. Kendinizi içerik konusunda kanıtlamış olmanız bağlantı edinme kampanyalarında sizi öne taşıyan bir nedendir

        3. Çevrimdışı profil oluşturma

Çevrimdışı burada bir rol oynar; Sektörünüzdeki yüksek profilli etkinliklerde konuşma, radyoda konuşma, bilginizi tüm pazarlama kanallarında paylaşma ve böylece bir otorite olarak kendinize/markanıza isim verme fırsatlarını araştırın. İnsanlar adınızı öğrenmeye başlarsa, güvenilir bir kaynak olarak kabul edilmeniz çok daha olasıdır.

Peki insanlar adınızı nasıl öğrenebilir? Güvenilir kaynak oluşturmak istiyorsanız kaliteli bilgiler ve deneyimlere imza atmış bir dijital ajans tam olarak burada! Bu konuda destek alabileceğiniz tam hizmet ajansı ile çalışmak isterseniz İstanbul – Acıbadem Fikirmod Kreatif & Dijital Reklam Ajansı olarak bize ulaşabilirsiniz.

Daha fazla içeriğe ulaşmak için…

 

Bunu paylaş:

  • Twitter üzerinde paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
  • Facebook'ta paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)

İlgili

Acıbadem Reklam Ajansıbağlantı edinme kampanyalarıbaşarılı içerikdijital içerikdijital içerik pazarlamasıdijital reklamen iyi kreatif reklam ajanslarıgüvenilir kaynak teorisigüvenilir markaiçerik seoseo puanı
Previous

Google Sıralamasında Görünür Hale Gelin: SERP Nedir?

15 Ocak 2022
Next

Dijital Sektörde Kötü İçerik Yazmayı Bırakın!

29 Ocak 2022

Bizi Takip Edin

E-Posta ile Abone Olun

Fikirmod Blog'a abone olmak ve en yeni makaleleri almak için e-posta adresinizi

Kategoriler

  • Dijital Reklam (33)
  • Genel (78)
  • Görsel Tasarım (25)
  • İçerik Pazarlama (40)
  • Marka Stratejisi (73)
  • Sosyal Medya (29)
  • TV & Reklam Prodüksiyon (9)
  • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu (16)

Son Makaleler

  • Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    3 gün ago
  • Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    1 ay ago
  • Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    1 ay ago
  • Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    1 ay ago

Trending

  • Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    19 Eylül 2018
  • Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    4 Eylül 2018
  • Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    20 Eylül 2018
  • Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    4 Eylül 2018

Etiketler

360 derece ajans 360 derece hizmet veren ajans 360 derece reklam ajansı Acıbadem Reklam Ajansı başarılı içerik Başarılı Reklam Fikri butik reklam ajansı dijital ajans dijital içerik pazarlaması dijital medya dijital pazarlama dijital pazarlama ajansı dijital pazarlama stratejisi dijital reklam dijital reklam ajansları dijital reklam ajansı doğru hedef kitle doğru reklam ajansı en iyi kreatif reklam ajansları fikirmod görsel tasarım hedef kitle istanbul reklam ajansı içerik pazarlama içerik pazarlaması kreatif ajans kreatif reklam kreatif reklam ajansı kreatif relam ajansı kurumsal sosyal medya markalaşma marka stratejisi pazarlama stratejileri potansiyel müşteri reklam reklam ajansı reklam ve pazarlama seo social media sosyal medya sosyal medya ajansı sosyal medya yönetimi tam hizmet ajansı tam hizmet reklam ajansı yaratıcılık

© 2018 Fikirmod Reklamcılık A.Ş.. All rights reserved.

 

Yorumlar Yükleniyor...