Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Genel, İçerik Pazarlama,

Dönüşüm Oranı Optimizasyonu (CRO) Nedir?

by Aden Akınalp13 Kasım 2021
0
Shares
Share on FacebookShare on Twitter
dijital dönüşüm

Yeni başlayanlar için dönüşüm oranı optimizasyonu dijital pazarlama alanında yoğunlaşacak bireylerin ve markaların bilmesi gereken kilit noktalarından biridir. Dönüşüme geçmeyen her marka dijital ortamda kaybolmaya mahkumdur. Siz de bu dijital ortamdan kaybolmak istemiyorsanız gelin hep birlikte bu önemli kelimenin ardındaki anlamı inceleyelim.

Dönüşüm oranı optimizasyonu (CRO), sitenizde mevcut trafiğinizden daha fazlasını yaparak web sitenizin karlılığını arttırmayı amaçlayan dijital ortamda sıkça duyacağınız yeni nesillerin dijital ortamların baş tacı bir sözcük. Dönüşüm oranı optimizasyonu (CRO)’ da amaç, müşteri ziyareti başına daha fazla satış veya potansiyel müşteri elde etmektir. Ve asıl soru bunu nasıl başarabiliriz peki? Yavaş ama emin adımlarla sitenize ölçülebilir faydalar sağlayan sürekli bir web sitesi optimizasyonu ve bölünmüş test süreci uygulayarak!

Dönüşüm Oranı Optimizasyonu (CRO) Nedir?

Dönüşüm Oranı Optimizasyonu (CRO) Nedir?

Yeni Başlayanlar İçin: Dönüşüm Oranı Optimizasyonu Nedir?
Eksiksiz bir CRO Stratejisi Sizi Geleceğe Taşır.

Eksiksiz bir CRO stratejisi, ilk tıklamadan ödemeye kadar kullanıcı yolculuğu, farklı cihazlarda web sitesi performansı, içerik ve görüntüler dahil olmak üzere çevrimiçi teklifinizin hemen hemen her bölümüne dokunmalıdır. CRO içinde, bu farklı kolların tümü birleştirilmiştir ve veriye dayalı bir yöntem ile desteklenir. İyi ya da kötü her değişikliğin ölçülebilir bir sonucu olmalıdır.

Pazarlama Stratejime Neden CRO’yu Dahil Etmeliyim?

Web sitenizin daha fazla ziyaretçi çekmesini istiyorsanız, bir çeşit CRO stratejisi uygulamayı düşünmelisiniz. Daha popüler tekniklerden bazıları, yüksek trafikli web sitelerinde daha iyi çalışır, ancak web sitenizin yüksek veya düşük trafiği olsun, hedefiniz web sitesi satışları veya olası satış yaratma ve teknoloji konusunda bilgili olsanız da olmasanız da, ilkelerin çoğu uygulanabilir. CRO’nun büyük bir çekiciliği, harcanan zamanın ötesinde ek pazarlama harcamasına gerek kalmadan sonuçlar sunmasıdır. Bir reklam bütçesine ihtiyacınız yok ve bunun başarılı olması için para harcamanıza gerek yok. Amaç, halihazırda elinizde olan kaynaklardan daha fazla para kazanmaktır.

Ayrıca, CRO, halihazırda dahil olmuş olabileceğiniz tüm pazarlama etkinliklerini tamamlar. SEO ve PPC gibi disiplinlerin birincil amacı, sitenize daha fazla ziyaretçi getirmektir; CRO, bu ziyaretçileri müşterilere dönüştürmenize yardımcı olur, bu da web sitenizin katılım oranlarını geliştirir ve bu da organik ve ücretli çabalarınız üzerinde olumlu bir etkiye sahip olmanızı sağlar.

CRO Yapmak Her Dijital Pazarlama Ajansının Harcı Değil!

CRO için veri toplayarak, hedef kitleniz ve işletmenizle nasıl etkileşim kurdukları hakkında daha fazla bilgi edinmenize yardımcı olamazsınız. Hedef kitlenizin neyle ilgilendiği ve web sitenizde nasıl davrandıkları hakkında daha ayrıntılı bilgi, gelecekteki reklam stratejilerinin, satış tekniklerinin ve pazarlama kampanyalarının planlanması söz konusu olduğunda çok değerlidir.

Strateji konusunda alacağınız yanlış kararlar sizi her defasında bir geriye atacaktır. Bu yanlışı yapmamanın yollarından biri kaliteli bir dijital pazarlama ajansından yardım almaktır. Bu konuda destek alabileceğiniz tam hizmet ajansı ile çalışmak isterseniz İstanbul – Acıbadem Fikirmod Kreatif & Dijital Reklam Ajansı olarak bize ulaşabilirsiniz

Daha fazla içeriğe ulaşmak için…

Bunu paylaş:

  • Twitter üzerinde paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
  • Facebook'ta paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)

İlgili

360 derece hizmet veren ajansAcıbadem Reklam Ajansıdönüşüm oranıdönüşüm oranı optimizasyonuen iyi kreatif reklam ajanslarıiçerik pazarlamaiçerik pazarlama stratejisioptimizasyon
Previous

SEO Yolculuğu: Turizm Sektöründe Dijital Fırsatlar

6 Kasım 2021
Next

SEO Daha Geniş İş Hedeflerini Nasıl Etkileyebilir?

20 Kasım 2021

Bizi Takip Edin

E-Posta ile Abone Olun

Fikirmod Blog'a abone olmak ve en yeni makaleleri almak için e-posta adresinizi

Kategoriler

  • Dijital Reklam (33)
  • Genel (78)
  • Görsel Tasarım (25)
  • İçerik Pazarlama (40)
  • Marka Stratejisi (73)
  • Sosyal Medya (29)
  • TV & Reklam Prodüksiyon (9)
  • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu (16)

Son Makaleler

  • Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    18 saat ago
  • Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    4 hafta ago
  • Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    1 ay ago
  • Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    1 ay ago

Trending

  • Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    19 Eylül 2018
  • Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    4 Eylül 2018
  • Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    20 Eylül 2018
  • Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    4 Eylül 2018

Etiketler

360 derece ajans 360 derece hizmet veren ajans 360 derece reklam ajansı Acıbadem Reklam Ajansı başarılı içerik Başarılı Reklam Fikri butik reklam ajansı dijital ajans dijital içerik pazarlaması dijital medya dijital pazarlama dijital pazarlama ajansı dijital pazarlama stratejisi dijital reklam dijital reklam ajansları dijital reklam ajansı doğru hedef kitle doğru reklam ajansı en iyi kreatif reklam ajansları fikirmod görsel tasarım hedef kitle istanbul reklam ajansı içerik pazarlama içerik pazarlaması kreatif ajans kreatif reklam kreatif reklam ajansı kreatif relam ajansı kurumsal sosyal medya markalaşma marka stratejisi pazarlama stratejileri potansiyel müşteri reklam reklam ajansı reklam ve pazarlama seo social media sosyal medya sosyal medya ajansı sosyal medya yönetimi tam hizmet ajansı tam hizmet reklam ajansı yaratıcılık

© 2018 Fikirmod Reklamcılık A.Ş.. All rights reserved.

 

Yorumlar Yükleniyor...