Gerçek zamanlı pazarlama markanızı sonsuz kılıyor. Dijital dünyada her geçen gün yeni bir trend çıkıyor. Markaların da kendini sürdürebilmesi için bu gelişen teknolojiye uyum sağlaması gerekir. Tabii marka geçmişiniz çoğaldıkça sürekli yeni içerikler üretmek zorunda kalırsınız ve birçok girişimci yaratıcı olamadığı için yarı yolda kendini bırakabiliyor. Gittikçe sıradanlaşan bu kesimde siz siz olun “Sıradan olmayın yeni olun.” sözünün karşılığı olan kelime işte karşınızda!
Gerçek Zamanlı Pazarlama Ölümsüz Olmak Demektir
Gerçek zamanlı pazarlama (Real Time Marketing), markaların da sıkça kullanmış olduğu gündemdeki haberleri takip ederek ona uygun içerik paylaşma, ürün yerleştirme ve güncel haber gibi birçok kanalda oluşturduğu pazarlama taktiğidir. Daima yeni olanı takip etmek bu taktiğin anahtarıdır. Teknoloji geliştikçe gündem sürekli değişir. Buna uyum sağlamak içeriklerinize ve yaratıcılığınıza bağlıdır. Mesela bir porselen mutfak takımı markasını ele alalım. Gecenin geç saatlerinde yayınlanan haberlerde “Uzaylı aracı görüldüğü tahmin edilen şu bölgede…” içerikli dikkat çekici ve dünyayı ilgisine boğmuş bir gelişmeden bir porselen markası nasıl bir içerik oluşturabilir? Cevabı asla tahmin edemeyeceğiniz bir şekilde yapan bu marka hemen yayınlanan haberin ardından 10 dakika geçmeden yeni çıkardığı tabak takımını paylaşıp “Telaş yapmayın, bizdik…” yazılı bir gönderiyle binlerce etkileşime sahip oldu. İşte bu gündem ile kendi ürününü birleştirmenin en yaratıcı yoludur.
Saniyeler Markanızın Geleceğini Belirler
Bu pazarlama taktiğini kullanarak aynı zamanda sizin kitleniz dışındaki kitleye de size ilgi duymasını sağlarsınız. Marka bilinirliliğiniz oluştukça potansiyel müşterileriniz artar. Fakat bu taktik diğerlerinin aksine saniyelerle yarışır. Eğer o gün geç kalmışsanız zaten çoğu marka uygulamıştır ve ertesi gün başka bir gündemi karşınızda görürsünüz. Takip edilmesi zor fakat her an tetikte olacağınız bazen gecenin dördünde gelen haberle yeni bir içerik oluşturacağınız zamanlar olacak. Dijital ortam unutmayın ki trendlerden ve hep güncellikten beslenen bir mecradır. Güncelliğinizi kaybetmedikçe hep yeniyi takip ettikçe sosyal medyada bilinirliliğiniz, etkileşiminiz ve en önemlisi dönüşüm sağlamanız kaçınılmazdır.
Markanız için Gerekirse Jetlag Olun
Eee ne demişler “Gülü seven dikenine katlanır.” Eğer markanızın 40 yıllık olmasını istiyorsanız daima her an gündemi takip etmeniz gerekir. Gecenin bir yarısı da olsa yaratıcılığınızı kullanıp hedef kitlenize kolaylıkla erişmenizi sağlayan bu pazarlama taktiği sizi yıllar boyu vazgeçilmez kılacaktır.
Tabii “Gecenin bir yarısı siz rahatsız olmayın biz sizin için tüm gece uyumayız” anlayışıyla bir ajans arıyorsanız doğru adrestesiniz. Bu konuda destek alabileceğiniz tam hizmet ajansı ile çalışmak isterseniz İstanbul – Acıbadem Fikirmod Kreatif & Dijital Reklam Ajansı olarak bize ulaşabilirsiniz.
Daha fazla içeriğe ulaşmak için…