Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Genel, Marka Stratejisi, Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu,

E Posta Pazarlaması Konusunda Dikkat Edilmesi Gerekenler

by fikirmod17 Haziran 2019
0
Shares
Share on FacebookShare on Twitter
E Posta İçeriğinde Dikkat Edilmesi Gerekenler

E Posta Pazarlaması Konusunda Dikkat Edilmesi Gerekenler.  E posta pazarlaması konusunda markalar için bir rekabet ortamı oluştu. Bu rekabet oluşumu hatırı sayılır durumda.  E posta pazarlamasında en kilit nokta ise mesajın uzun mu olması yoksa kısa mı olması durumu…Dijital pazarlamacılar e posta pazarlamasında hangi durumda alıcıların dikkatini çektiğini hala araştırmaktadır. Bizde bu konuda bildiklerimizi size anlatmaya, çorbaya tuz katmaya geldik…

E Posta Pazarlaması Konusunda Dikkat Edilmesi Gerekenler

E Posta Pazarlaması Konusunda Dikkat Edilmesi Gerekenler

E Posta Pazarlaması Konusunda Dikkat Edilmesi Gerekenler

Dijital pazarlamacıların mustarip olduğu konular arasında yer alan e-posta pazarlaması hakkında bilgi verici metinler internet ortamında oldukça az görünmektedir. Günümüzde birçok markalardan gelen maillere çoğu insan bakmıyor. Bunun nedeni hem format hem de mesajın uzunluğu ve içeriği. Günümüzde birçok firma e posta pazarlamanın farkında ve bu konu hakkında reklam ajansı ile çalışmaktadırlar. Bu sayede başarılı bir şekilde e posta pazarlama yapmış olurlar.

E Posta Hazırlamasında Nelere Dikkat Edilmeli

E Posta Hazırlamasında Nelere Dikkat Edilmeli

Reklam Ajansı Bu Konuda Sizin İçin Ne Yapar

Reklam ve pazarlamaya dair her türlü konuda reklam ajanslarından yardım alabileceğiniz gibi bu konuda da bir reklam ajansı ile anlaşıp daha efektif bir şekilde e posta pazarlaması yapabilirsiniz. Özellikle bu konuda sizin için strateji geliştirecek, sizin misyonunuza ve vizyonunuza özel içerik oluşturabilecek ve yine size özel tasarımların yapılacağı bir reklam ajansı ile çalışırsanız sırtınız yere gelmez diyebiliriz.

E Posta Pazarlaması  Nasıl Yapılmalı
  • Mesaj kısa ve net olmalı
  • Satın alma linki sayfanın içinde net bir şekilde görülmeli
  • Bilgi bombardımanına tutulmamalı
  • Değişik görsellerle renk katmalı
E Posta Pazarlaması  Nasıl Yapılmalı

E Posta Pazarlaması  Nasıl Yapılmalı

E Posta Pazarlaması Konusunda  Dikkat Edilmesi Gereken 7 İpucu
1. Alnınız ak mesajınız net olsun

E posta içeriğinizde mesajların net olması alıcılar tarafından daha kolay anlaşılır. Gereksiz bilgilerden kaçınıp mesajın ham halini yollayın. Atacağınız e posta yeni yılla ilgili ise sadece yeni yılla ilgili olan kampanyanızı ve içeriğinizi yollayın.

2. Hedef kitlenizi belirleyin

Her şeyde olduğu gibi e posta pazarlamasında da hedef kitleniz belirlemek önemli bir durumdur. Kişileştirme ve segmentasyondan yararlanmayı ihmal etmeyin.

3. Linkler ile yönlendirme yapın

Diyelim ki mesajınız uzun ve kısaltmaya yapamayacak kadar önemli bilgiler teşkil ediyor. O zaman mesajın içine link koyup alıcınızı daha detaylı bir internet sitesine yönlendirebilirsiniz.

E Posta İçeriğinde Dikkat Edilmesi Gereken 7 İpucu

E Posta İçeriğinde Dikkat Edilmesi Gereken 7 İpucu

4. Teşvik edin

Alıcılarınıza “Buraya tıklayın” gibi sıradanlaşmış yönlendirmeler yerine, onları harekete geçirecek yaratıcı bir cümle ile yönlendirme yapın.

5. Amacınızı Belirleyin

E posta pazarlaması konusunu doğru bir şekilde yapabilmek için, marka olarak iç hedeflerinizi yani amacınızı iyi belirleyin. Örneğin amacınız eğer gelirinizi artırmaksa link sıralamanızı ona göre yapın.

E Posta Pazarlaması

E Posta Pazarlaması

6. Minimalist Tasarımlar Kullanın

E-postanız eğer bir broşür veya afiş tarzında ise minimalist tasarımlarla alıcılarınızı harekete geçirin. Gözü çok yoran tasarımlar her zaman dikkat dağıtır ve istediğiniz geri dönüşü alamazsınız.

E mail

E mail

7. İçeriğiniz Mesajınızla Örtüşsün

E posta pazarlaması konusunda vermek isteyeceğiniz mesaj ile içeriğiniz birbirinden farklı olursa alıcı bunu anlayamaz. Vermek istediğiniz mesajı içeriğinizle bütünleşmesine dikkat edin.Bu ipuçlarını uyguladığınızda sonuçları ölçün ve karşılaştırın. Sadece e postanın açılmasına ve okunmasına değil, hangi linkin daha çok tıklanma aldığına da bakın. İncelediğiniz verileri bir sonraki kampanyanız için temel alın.

Kusursuz bir e posta pazarlaması hem sahip olduğunuz müşteriler için fayda sağlayacaktır hemde potansiyel müşteri kitlenizi arttıracaktır. Bunun kısa zamanda ve etkili bir şekilde yapılmasını istiyorsanız bir bu konuda deneyimli olan bir reklam ajansı ile çalışabilirsiniz.

Markanıza katabileceğimiz iyi fikirlerin olduğu, size özel üreteceğimiz stratejilerimizden faydalanmak istiyorsanız ve aynı zamanda 360 derece tam ajans hizmeti almak istiyorsanız İstanbul – Acıbadem Fikirmod Kreatif & Dijital Reklam Ajansı olarak bize ulaşabilirsiniz. 

Benzer makale veya içerikler için lütfen tıklayınız. 

Bunu paylaş:

  • Twitter üzerinde paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
  • Facebook'ta paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)

İlgili

Acıbadem Reklam Ajansıdijital reklam ajansıe posta hazırlanmasıe posta içeriğie posta pazarlama stratejilerie-posta pazarlamasıkreatif reklam ajansıreklam ajansıtam ajans hizmeti
Previous

Flat Tasarım Anlayışı İle Tüketiciyi Etkileyin

12 Haziran 2019
Next

Content Marketing (İçerik Pazarlaması) İle İlgili Altın Kurallar

20 Haziran 2019

Bizi Takip Edin

E-Posta ile Abone Olun

Fikirmod Blog'a abone olmak ve en yeni makaleleri almak için e-posta adresinizi

Kategoriler

  • Dijital Reklam (33)
  • Genel (78)
  • Görsel Tasarım (25)
  • İçerik Pazarlama (40)
  • Marka Stratejisi (73)
  • Sosyal Medya (29)
  • TV & Reklam Prodüksiyon (9)
  • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu (16)

Son Makaleler

  • Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    21 Nisan 2024
  • Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    25 Mart 2024
  • Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    21 Mart 2024
  • Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    20 Mart 2024

Trending

  • Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    19 Eylül 2018
  • Doğru Markalama Nedir? Nasıl Yapılır, Neden Önemlidir?

    Doğru Markalama Nedir? Nasıl Yapılır, Neden Önemlidir?

    4 Eylül 2018
  • Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    4 Eylül 2018
  • Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    20 Eylül 2018

Etiketler

360 derece ajans 360 derece hizmet veren ajans 360 derece reklam ajansı Acıbadem Reklam Ajansı başarılı içerik Başarılı Reklam Fikri butik reklam ajansı dijital ajans dijital içerik pazarlaması dijital medya dijital pazarlama dijital pazarlama ajansı dijital pazarlama stratejisi dijital reklam dijital reklam ajansları dijital reklam ajansı doğru hedef kitle doğru reklam ajansı en iyi kreatif reklam ajansları fikirmod görsel tasarım hedef kitle istanbul reklam ajansı içerik pazarlama içerik pazarlaması kreatif ajans kreatif reklam kreatif reklam ajansı kreatif relam ajansı kurumsal sosyal medya markalaşma marka stratejisi pazarlama stratejileri potansiyel müşteri reklam reklam ajansı reklam ve pazarlama seo social media sosyal medya sosyal medya ajansı sosyal medya yönetimi tam hizmet ajansı tam hizmet reklam ajansı yaratıcılık

© 2018 Fikirmod Reklamcılık A.Ş.. All rights reserved.

 

Yorumlar Yükleniyor...