E Bülten Tasarımı Okunma Oranlarını Değiştiriyor. E bülten tasarımı hazırlamak, müşterileriniz ile iletişim kurmanın en kolay ve en maliyetsiz yoludur. E bültenin dikkatlice hazırlanması ve dizayn edilmesi gerekmektedir.
Doğru bir şekilde hazırlanan e bülten tasarımı, markaya her zaman katkı sağlar. Müşteriyi etkileyen bir e bülten tasarımı ve planlanmasını yapmak oldukça önemlidir. E bültenin en zor kısmı uygun tarayıcıyı bulmak ve buna uygun tasarım yapmaktır.

E Bülten Tasarımı Okunma Oranlarını Değiştiriyor
E- bültenin doğru ve etkili bir şekilde hazırlanmasının incelikleri sıralanması gerekirse
1. Müşterilerinizle ilişkilerinizi bozmayın
E bültenin amacı, müşterinizle aranızdaki ilişkileri güçlendirmektir. E bülten kullanmaktaki asıl amacınız, satış yapmaksa ve e-mail’ i bir satış kanalı olarak düşünüyorsanız, ilişki kurmak daha da zor olacaktır.
2. Müşterilerinize ayrıcalıklarını hissettirin
Abonelerinize toplu mail olarak gönderdiğiniz kuponlar, müşterilerinizin gözünde daha değerli olsa da, bir abonenin devamlılığını sağlamasını istiyorsanız bundan daha fazlasını yapmanız gerekmektedir. Abonelerinizin ilgisini canlı tutmak için, onlara avantajları bildiren bir e bülten hazırlayabilirsiniz.

E Bülten Tasarımı
3 .Müşterilerinize kendinizi hatırlatın
Aboneleriniz sizden bir şey satın aldıktan sonra, sizin markanıza ait e bültenlere ihtiyaç duyabilir. Müşterilerinizin kayıtlı olan mail adreslerine göndereceğiniz e bültenler, müşteri tarafından fark edilir ve satış oranını arttırabilir.
4. Müşterinizi bunaltmayın
Markanızı müşteriye hatırlatırken onları bunaltmayın. Sürekli olarak teklif ve haber içerikli mailler yollarsanız müşteri bunun bir reklam olduğunu anlar ve markanıza karşı tutumu değişir ve hatta abonelikten bile çıkabilir. Bu yüzden agresif bir satış propagandası uygulamak her zaman doğru olmayabilir. Onlara yumuşak satış politikası uygulayın.

E Bülten
5. Cross promosyon
E bülten doğru bir şekilde hazırlanırsa kendi markanıza ait pahalı ürünleri satabileceğiniz gibi, anlaşmalı olduğunuz kardeş firmaların ürünlerini de satabilirsiniz. Doğru bir tasarım ve içerikle, cross promosyon amacınızı gerçekleştirebilirsiniz.
6. Gönderim sıklığınızı ayarlayın
Müşterilerinize çok sık bülten gönderiyorsanız, müşteri bu bültenleri görmezden gelip, daha az bülten gönderen markaları ön plana çıkartacaktır. Müşteriniz tarafından her zaman görünür olmak istiyorsanız mail sıklığınızı ayarlayın.

E bülten tasarımı yaparken sade ve anlaşılır olun
7. E bülten tasarımı yaparken sade ve anlaşılır olun
E bülteninizin tasarımını yaparken, sade, şık, farklı ve anlaşılır olun. Yukarıda saydığımız tüm maddeleri doğru bir şekilde uygulasanız bile, e bültenin karışık olması size her zaman eksi puan olarak yansıyacaktır. Bu yüzden e-bülten çalışmanızda minimalist tasarım anlayışı ile daha sade ve anlaşılır bir gönderide bulunabilirsiniz.
Markanıza katabileceğimiz iyi fikirlerin olduğu, sizler için sağlam stratejiler oluşturan, sizin için rakiplerinizden farklı bir e-bülten tasarımı sunacak, tam hizmet ajansı ile çalışmak isterseniz isterseniz İstanbul – Acıbadem Fikirmod Kreatif & Dijital Reklam Ajansı olarak bize ulaşabilirsiniz.
Benzer makale veya içerikler için lütfen tıklayınız.