Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Görsel Tasarım, İçerik Pazarlama, Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu,

E Bülten Tasarımı Okunma Oranlarını Değiştiriyor

by fikirmod12 Mart 2019
4
Shares
Share on FacebookShare on Twitter
E-Bulten Tasarımı

E Bülten Tasarımı Okunma Oranlarını Değiştiriyor. E bülten tasarımı hazırlamak, müşterileriniz ile iletişim kurmanın en kolay ve en maliyetsiz yoludur. E bültenin dikkatlice hazırlanması ve dizayn edilmesi gerekmektedir.

Doğru bir şekilde hazırlanan e bülten tasarımı, markaya her zaman katkı sağlar. Müşteriyi etkileyen bir e bülten tasarımı ve planlanmasını yapmak oldukça önemlidir. E bültenin en zor kısmı uygun tarayıcıyı bulmak ve buna uygun tasarım yapmaktır.

E Bülten Tasarımı Okunma Oranlarını Değiştiriyor

E Bülten Tasarımı Okunma Oranlarını Değiştiriyor

E- bültenin doğru ve etkili bir şekilde hazırlanmasının incelikleri sıralanması gerekirse
1. Müşterilerinizle ilişkilerinizi bozmayın

E bültenin amacı, müşterinizle aranızdaki ilişkileri güçlendirmektir. E bülten kullanmaktaki asıl amacınız, satış yapmaksa ve e-mail’ i bir satış kanalı olarak düşünüyorsanız, ilişki kurmak daha da zor olacaktır.

2. Müşterilerinize ayrıcalıklarını hissettirin

Abonelerinize toplu mail olarak gönderdiğiniz kuponlar, müşterilerinizin gözünde daha değerli olsa da, bir abonenin devamlılığını sağlamasını istiyorsanız bundan daha fazlasını yapmanız gerekmektedir. Abonelerinizin ilgisini canlı tutmak için, onlara avantajları bildiren bir e bülten hazırlayabilirsiniz.

E Bülten Tasarımı

E Bülten Tasarımı

3 .Müşterilerinize kendinizi hatırlatın

Aboneleriniz sizden bir şey satın aldıktan sonra, sizin markanıza ait e bültenlere ihtiyaç duyabilir. Müşterilerinizin kayıtlı olan mail adreslerine göndereceğiniz e bültenler, müşteri tarafından fark edilir ve satış oranını arttırabilir.

4. Müşterinizi bunaltmayın

Markanızı müşteriye hatırlatırken onları bunaltmayın. Sürekli olarak teklif ve haber içerikli mailler yollarsanız müşteri bunun bir reklam olduğunu anlar ve markanıza karşı tutumu değişir ve hatta abonelikten bile çıkabilir. Bu yüzden agresif bir satış propagandası uygulamak her zaman doğru olmayabilir. Onlara yumuşak satış politikası uygulayın.

E Bülten

E Bülten

5. Cross promosyon

E bülten doğru bir şekilde hazırlanırsa kendi markanıza ait pahalı ürünleri satabileceğiniz gibi, anlaşmalı olduğunuz kardeş firmaların ürünlerini de satabilirsiniz. Doğru bir tasarım ve içerikle, cross promosyon amacınızı gerçekleştirebilirsiniz.

6. Gönderim sıklığınızı ayarlayın

Müşterilerinize çok sık bülten gönderiyorsanız, müşteri bu bültenleri görmezden gelip, daha az bülten gönderen markaları ön plana çıkartacaktır. Müşteriniz tarafından her zaman görünür olmak istiyorsanız mail sıklığınızı ayarlayın.

E bülten tasarımı yaparken sade ve anlaşılır olun

E bülten tasarımı yaparken sade ve anlaşılır olun

7. E bülten tasarımı yaparken sade ve anlaşılır olun

E bülteninizin tasarımını yaparken, sade, şık, farklı ve anlaşılır olun. Yukarıda saydığımız tüm maddeleri doğru bir şekilde uygulasanız bile, e bültenin karışık olması size her zaman eksi puan olarak yansıyacaktır. Bu yüzden e-bülten çalışmanızda minimalist tasarım anlayışı ile daha sade ve anlaşılır bir gönderide bulunabilirsiniz.

Markanıza katabileceğimiz iyi fikirlerin olduğu, sizler için sağlam stratejiler oluşturan, sizin için rakiplerinizden farklı bir e-bülten tasarımı sunacak, tam hizmet ajansı ile çalışmak isterseniz isterseniz İstanbul – Acıbadem Fikirmod Kreatif & Dijital Reklam Ajansı olarak bize ulaşabilirsiniz. 

Benzer makale veya içerikler için lütfen tıklayınız. 

Bunu paylaş:

  • Twitter üzerinde paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
  • Facebook'ta paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)

İlgili

Acıbadem Reklam Ajansıdijital pazarlamadijital pazarlama ajansıdijital reklam ajansıe bülten hazırlamae bülten nasıl hazırlanıre bülten tasarımıe bülten tasarımı hazırlamake newslettere-bültenkreatif reklam ajansıpazarlama ajansıreklam ajansı
Previous

360 Derece Reklam Ajansında Dijital Pazarlama Süreci

7 Mart 2019
Next

Sosyal Ticaret Piyasalarda Yeni Bir Denge Yaratıyor

18 Mart 2019

Bizi Takip Edin

E-Posta ile Abone Olun

Fikirmod Blog'a abone olmak ve en yeni makaleleri almak için e-posta adresinizi

Kategoriler

  • Dijital Reklam (33)
  • Genel (78)
  • Görsel Tasarım (25)
  • İçerik Pazarlama (40)
  • Marka Stratejisi (73)
  • Sosyal Medya (29)
  • TV & Reklam Prodüksiyon (9)
  • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu (16)

Son Makaleler

  • Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    1 saat ago
  • Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    4 hafta ago
  • Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    1 ay ago
  • Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    1 ay ago

Trending

  • Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    19 Eylül 2018
  • Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    4 Eylül 2018
  • Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    20 Eylül 2018
  • Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    4 Eylül 2018

Etiketler

360 derece ajans 360 derece hizmet veren ajans 360 derece reklam ajansı Acıbadem Reklam Ajansı başarılı içerik Başarılı Reklam Fikri butik reklam ajansı dijital ajans dijital içerik pazarlaması dijital medya dijital pazarlama dijital pazarlama ajansı dijital pazarlama stratejisi dijital reklam dijital reklam ajansları dijital reklam ajansı doğru hedef kitle doğru reklam ajansı en iyi kreatif reklam ajansları fikirmod görsel tasarım hedef kitle istanbul reklam ajansı içerik pazarlama içerik pazarlaması kreatif ajans kreatif reklam kreatif reklam ajansı kreatif relam ajansı kurumsal sosyal medya markalaşma marka stratejisi pazarlama stratejileri potansiyel müşteri reklam reklam ajansı reklam ve pazarlama seo social media sosyal medya sosyal medya ajansı sosyal medya yönetimi tam hizmet ajansı tam hizmet reklam ajansı yaratıcılık

© 2018 Fikirmod Reklamcılık A.Ş.. All rights reserved.

 

Yorumlar Yükleniyor...