Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Fikirmod
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • Görsel Tasarım
    • Dijital Reklam
    • Marka Stratejisi
    • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu
    • Sosyal Medya
    • TV & Reklam Prodüksiyon
    • İçerik Pazarlama
  • Ajans
  • İletişim
  • Fikirmod’a Geri Dön
Sosyal Medya,

Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

by fikirmod4 Eylül 2018
3
Shares
Share on FacebookShare on Twitter
Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal medya yönetimi pazarlamanın en yaramaz çocuğunu kontrol etmek gibidir. Gelin birlikte bunu nasıl yapabileceğimizi inceleyelim.

Sosyal medya yönetiminin fazlaca önem kazandığı bu dönemde markanıza ait sosyal medya kanallarının nasıl yönetilmesi gerektiğiyle ilgili birçok şey duymuşsunuzdur. Peki bu sosyal medya yönetimi tam olarak nasıl yapılacak?

Sosyal medya tek bir kavrammış gibi çokça telaffuz edildi. Ayrıca o kadar çok yanlış kullanıma maruz kaldı ki artık kullanımı açısından doğrusu, yanlışı ayrılamaz bir hal aldı. Adı üzerinde medyanın daha sosyal hali olduğu büyük ölçüde unutuldu ve garip uygulamalarla enteresan mesajların verildiği bir mecra haline dönüştü. Bir kalite algısı oluşturmaya çalışan herhangi bir marka için sosyal medya yönetimi de bir o kadar detaylı ve özenli olmalıdır. Peki bunu nasıl sağlarsınız?

Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal Medya Yönetimi

Eğer herhangi bir fikriniz yoksa sosyal medya yönetimi işine girişmemek en iyisidir.

Uzman bir danışmanla gerçekleştireceğiniz bir sosyal medya yönetimiyse markanızı günümüzde farklı bir yere taşıyacak en büyük güç haline gelebilir. Bu işe başlamadan önce marka olarak ortaya özgün bir ifade koymanız gerektiğini anlamanız gerekmektedir. Marka algınızı bir gemiye bindirip açık denize çıkıyor olduğunuzu çok iyi özümsemelisiniz. İyi definelere ulaşmak için de elbette o denize açılmanız gereklidir. Bir yönetici olarak bunun çoktan farkındasınızdır diye düşünüyoruz. Karşınıza şikayet edenler, ürününüz veya hizmetinizle ilgili eleştiriler çıkacak ve bir çalışanınız/şubenizle ilgili belki de ağza alınmayacak söylemlerle karşılaşacaksınız. Bir nevi kendinizi açık hedef haline getireceksiniz.

Marka Saygınlığı

Marka Saygınlığı

Merak etmeyin bunu hiç yapmayan bir markadan çok daha saygın olacaksınız.

Çünkü tüketici zekidir ve bunun farkında olacaktır. Sizin müşterinize herkesin görebildiği bir ortamda şikayet imkanı tanıyor olmanız size uzun vadede kazandıracaktır. Tüketici elbette ki her zaman memnun olmayacaktır. Her ürününüz elbette piyasada beklediğiniz etkiyi yaratmayacaktır. Tüm bunlar hakkında anlık ve doğru geri dönüşler almak size doğru yolu bulmakta büyük fayda sağlayacaktır.

Yani dememiz şu ki sosyal medya yönetimi sadece haftada şu sayıda gönderi ve özel gün mesajları demek değildir. Çok daha ciddi yaklaşılması ve detaylıca planlanması gereken bir pazarlama ayağıdır. Tüm bu anlattıklarımızı ve daha fazlasını siz de markanız için uygulamaya sokmayı düşünmekteyseniz; buraya tıklayabilirsiniz.

Buna benzer daha fazla yazıya buradan ulaşabilirsiniz.

Bunu paylaş:

  • Twitter üzerinde paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
  • Facebook'ta paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)

İlgili

social mediasosyal medyasosyal medya yönetimisosyal medya yönetimi ajanssosyal medya yönetimi nasıl olmalısosyal medya yönetimi nasıl yapılırsosyal medya yönetimi nedir
Previous

Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

4 Eylül 2018
Next

Context Marketing Nedir, Content Marketing’le Farkı Nasıldır?

5 Eylül 2018

Bizi Takip Edin

E-Posta ile Abone Olun

Fikirmod Blog'a abone olmak ve en yeni makaleleri almak için e-posta adresinizi

Kategoriler

  • Dijital Reklam (33)
  • Genel (78)
  • Görsel Tasarım (25)
  • İçerik Pazarlama (40)
  • Marka Stratejisi (73)
  • Sosyal Medya (29)
  • TV & Reklam Prodüksiyon (9)
  • Web Tasarım ve UX & UI Optimizasyonu (16)

Son Makaleler

  • Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    Markaların Renkleri ile Pantone İlişkisi: Renk Psikolojisi ve Marka İmajının Oluşturulması

    3 gün ago
  • Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    Kurumsal Kimlik Önemi ve Tasarım Örnekleri

    1 ay ago
  • Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    Kurumsal E-posta Nasıl Yazılır? 

    1 ay ago
  • Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    Sosyal Medya Ajansı Nedir?

    1 ay ago

Trending

  • Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    Yerli Üretim Logosu Kullanımı Zorunlu Hale Geldi!

    19 Eylül 2018
  • Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    Viralin Gücü Öngörülemiyor ve Kontrol Edilemiyor

    4 Eylül 2018
  • Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    Amazon Türkiye Açıldı, Dengeler Değişecek mi?

    20 Eylül 2018
  • Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    Sosyal Medya Yönetimi Tam Olarak Nasıl Olmalı?

    4 Eylül 2018

Etiketler

360 derece ajans 360 derece hizmet veren ajans 360 derece reklam ajansı Acıbadem Reklam Ajansı başarılı içerik Başarılı Reklam Fikri butik reklam ajansı dijital ajans dijital içerik pazarlaması dijital medya dijital pazarlama dijital pazarlama ajansı dijital pazarlama stratejisi dijital reklam dijital reklam ajansları dijital reklam ajansı doğru hedef kitle doğru reklam ajansı en iyi kreatif reklam ajansları fikirmod görsel tasarım hedef kitle istanbul reklam ajansı içerik pazarlama içerik pazarlaması kreatif ajans kreatif reklam kreatif reklam ajansı kreatif relam ajansı kurumsal sosyal medya markalaşma marka stratejisi pazarlama stratejileri potansiyel müşteri reklam reklam ajansı reklam ve pazarlama seo social media sosyal medya sosyal medya ajansı sosyal medya yönetimi tam hizmet ajansı tam hizmet reklam ajansı yaratıcılık

© 2018 Fikirmod Reklamcılık A.Ş.. All rights reserved.

 

Yorumlar Yükleniyor...